- Katılım
- 25 Eyl 2013
- Mesajlar
- 25
Saol tesekkur ederim. Whatsapp gurubu zaten varmis. Sanirim ilgililer msjni okuduktan sonra seni guruba dahil ederler.
valla süper fikir.
kısmetse yarın fuardayım ama 14 den sonra var mı gelecek. Sabahtan aküyü değiştirmeyi düşünüyorum. bir yanlışlık yapmazsam çalışırsa motor ile geleceğim.
Ben şimdiden numarayı yazayımgrubu oluşturursanız beni unutmayın. Çok deli olacak bence bu sene :
0530 970 10 18
amastris aramıza hoşgeldin Allah kaza bela vermesin.