- Katılım
- 7 Nis 2014
- Mesajlar
- 140
Satan arkadaş lastikleri 5-6 bin km sonra değiştir demişti. Bittiğini nasıl anlarız bu lastiklerin? Oluklarına bakıyorum çok derin.
Yarış tipi motorlarla yan yana park edince tırnakla yokluyorum / kıyaslıyorum diğer motorlarınkinden sert... Çok geç yumuşuyor 15-20 km sonra elimle dokunduğumda sıcak tırnakla yokladığımda yarış yokladığım yarış tiplerinin ki gibi yumuşak oluyor... Değiştireyim mi acaba yeni sezona girerken?
Birde şu birinci vites neden bu kadar şangırtılı? Herkeste öyle mi? Dur kalklarda neredeyse 3-4 cm ileri atılıyor. Tabi herşeyi cbr 250 ile kıyaslayabiliyorum. Belkide normaldir?
Yarış tipi motorlarla yan yana park edince tırnakla yokluyorum / kıyaslıyorum diğer motorlarınkinden sert... Çok geç yumuşuyor 15-20 km sonra elimle dokunduğumda sıcak tırnakla yokladığımda yarış yokladığım yarış tiplerinin ki gibi yumuşak oluyor... Değiştireyim mi acaba yeni sezona girerken?
Birde şu birinci vites neden bu kadar şangırtılı? Herkeste öyle mi? Dur kalklarda neredeyse 3-4 cm ileri atılıyor. Tabi herşeyi cbr 250 ile kıyaslayabiliyorum. Belkide normaldir?