Tekrar günaydın...:rendeer:
Hııııı... Anladım. Buralara pek uğrayan yok... Neden acabaaa...????:silent::silent::silent:
Malesef öyle oldu,Murat'çım.
İnsanlar benim gibi soğudu biraz forumdan.
Her sabah yada müsat olduğum her an zevkle baktığım forum bu hale geldi.
Burada, siz Adana MT grubuna benzer bir ortam oluşmuştu,tabii bazıları bunu anlayamayacak kadar dar görüşlü ve hoşnutsuzluk olduysa bizlerde elimizi eteğimizi çektik.
Sen zaten biliyorsun, bizlerin halen iletişimde olduğumuzu

hatta eskisinden de fena olduk.
Ergin'in sayesinde bir nevi toplandık o ve VFR'si hakkında tuttuğu notlar sayesinde başlık ilerledi sonrasında sizler ve bizler hoş sohbetlerimiz oldu.
Bu arada başlığı takip edenler ve tanıştığımız insanlar (CoyoteVFR) aramızdaki iletişimde hiç bi azalma yok.
Bana özelimden mesaj göndermeniz yeterli olacaktır sonrasında isteyenleri ben Sayın Yöneticimize iletirim.
Ayda yılda bir uğranılan forum haline gelirse ki görüntü onu gösteriyor ki hiç istemediğim halde.
VFR ile yada VFR ile ilgili olmayan konularda şimdi gerçekten bir kaç gün sonra cevap alır hale gelicekler.
Eski durumdan hoşnut olmayanlar da kına yaksınlar.