- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
Ebay açık arttırma sitesi değil mi yahu, nasıl sipariş ediyorsun? Önce açık arttırmayı kazanman gerekmiyor mu? 
Abi yaratıcılığına hayran kaldım
:cherry:
5 mp üstü kategoriye bir tane de ben gönderdim.
Farklı çalışmalar yapıp göndereceğim.
Link adresi buradan
Herşey (H)Onda
Maksat muhabbet olsun...
Abi yaratıcılığına hayran kaldım
MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
