Honda Transalp 650 - Adana-İzmir arası nakliye

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
49
selam arkadaslar hayalini kurduğum transalp 650 mi almaya cuma günü bir aksilik çıkmaz ise izmirden uçak ile gideceğim. işlerimi hallettikten sonra 1000 kmlik bu yolu nasıl gelsem diye düşünüyorum tren -ve otobüs nakliyesi duydum ama transalpi otobüsün bakaja sıgdıra bilen arkadaslarımız var ise yada bu nakliye de bana fikir verecek arkadaslardan yardım istiyorum. 250 cc den ilk defa buyuk bır cc ye geçiş yapacağım gözüm yer ise motorla dönmeyi planlıyorum. cuma 12 de işlerim bitse araba ile 12 saat buda demek oluyor ben 5 saat dinlenerek sürsemde gece sürüsü yapmak istemiyorum otel konaklama ertesi sabah çıksam aksam 17 yi bulur izmire gelmem karar veremedim . nakliye işini nasıl halledeceğimi düşünüyorum
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
aslında en güzeli kasası açık transit araç kiralamak.motoru koy ip gibi şeylerle sabitle araca bin gel

biz bikeresinde nissanın pick up otosuyla motor getirmiştik
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
arkadaşım kusura bakma ama motoru adana motordan mı aldın
yani diyecegim onlar adrese teslim ediyorlardı da o bakımdan
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Erdem_35 kardeşi öncelikle motosikletin hayırlı olsun kazasız belasız ve güzel günlerde kullanırsın inşallah.Nakliye anlamında gördüğüm kadarıyla Transalp vstrom dl 650 den yapı olarak küçük bir motor bende Denizliden fazer motosikletimi otobüsle getirmiştim.Sanada tavsiyem özellikle doğu firmaları küçük bir nakliye parasına hallediyorlar,içindeki benzini boşalt ön lastiklerin havasını indir ve aynaları sök umuyorum otobüslerin alt bağajına sığar öylece alıp gidersin ve sende rahat olursun.Allah yardımcın olsun.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
otobüsle yada nakliyat ambarı ile nakliyesini gerçekleştirebilirsin. adana izmir arası çalışan nakliyat ambarlarını netten araştır. yada motosikleti satan kişi araştırsın.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
49
Teşekkürler .hocam sahibinden aldım motoru ama bu yazdıgını görünce belki o firma ücret karşılığı nakliyesini yapabilir düşüncesi geldi :) şuan kargo firmalarına bakıyorum. Motoru otobüsün altına yatırarak getirmek istemiyorum ufak bisey kırılsa korkusu :) aslında en temizi otobüs bende biner uyuya uyuya yolculuk yaparım. nakliye firmalarınada bakıyorum netten yarın kesinleştircem bi aksilik olmasssa. Bana transalp sıgmaz gibi biseyler söylediler o kısmı kafama takılıyor . denemek için otogara git et kafam karşıstıgından karar veremedim
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
yapabilir bir görüş muzaffer beyle ücretini verirsen neden götürmesin kardeşim sahibinden de adana motor ilanlarından bulabilirsin numaralarını cok saglamdır her konuda güvene bilirsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst