Bazı arkadaşların yorumları gerçekten mesnetsiz. Benim 2014 model 17 bin km'deki motorum da yağ eksiltmiyor. Yağ eksilmiyor derken, mutlaka eksiltiyordur ama bu normal sınırların içindedir. Bazı arkadaşlar sanıyorlar ki motora ne kadar yağ koyarsak son damlasına 100 km kullandıktan sonra kadar o yağı geri alacağız. Siz bir bardağa zeytinyağı doldurup sonra aynısından başka bir bardağa o yağı boşaltsanız bile aynı miktarı yakalayamazsınız. Kaldı ki motorun içerisinde bir dolu kıvrımlı, delikli parça var. Yağı bir kısmı zaten oralarda hapsoluyor. Sizin motorunuzun yağı servis aralıkları boyunca minimum çizginin altına inmiyorsa yağ yakma sorunu vardır diyemezsiniz. Gaza gelmeyi bırakalım da biraz mantıklı düşünelim. İlk motorlarda gerçekten de sorun vardı (devir saati olmamasının da etkisi büyüktü tabi) ama yeni motorlarda artık sorun yok. Bu işi de 2006 yılında bilinçsiz kullanıcılardan kol çıkaran Hyosung mevzusuna çevirdiniz.
Bu arada motorunu sürerken sürekli kırmızı devir bölgesine girenlerin, "6 bin Tl para saydık kardeşim, istediğim gibi sürerim" diyenlerin zaten bu konuda tek kelime etmeye hakları yok. Elimde olsa her motora devir ölçer koyar serviste bunu okutup bu şekilde kullanılan motorları garanti kapsamı dışında tutardım.