- Katılım
- 24 Mar 2005
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #21
Değerli K-Max bilgileriniz için teşekkürler,
Japonyadan yeni Honda getirmeyi bile düşündüm... Ama Astarı yüzünden pahalıya maal oluyor dediler.ve ayrıca mail atacaktım Honda TR ye ye... buyrun siz getiremediniz ben getirdim diye...
Honda nın bu tavrı gerçekten hiç hoş değil. Bu motor zaten istanbulda yaşayan bir insan için tamamen keyif işi. Zevk için alınır. Yoksa otobana çıkmak bu hızlardaki bir makina için tehlikeli.
Satış adetleri az olduğu için max. karlılıkla gitmeye çalışıyorlar. Zaten böyle bir motorun da satış fiyatı bu mu olmalı o da tartışılır
Çakma Today da aşağıdaki ilandan incelenebilir
http://www.sahibinden.com/nebiogull...0_scooter-60WQQaXQQ22336796WQQpXQQdisplayitem
Japonyadan yeni Honda getirmeyi bile düşündüm... Ama Astarı yüzünden pahalıya maal oluyor dediler.ve ayrıca mail atacaktım Honda TR ye ye... buyrun siz getiremediniz ben getirdim diye...
Honda nın bu tavrı gerçekten hiç hoş değil. Bu motor zaten istanbulda yaşayan bir insan için tamamen keyif işi. Zevk için alınır. Yoksa otobana çıkmak bu hızlardaki bir makina için tehlikeli.
Satış adetleri az olduğu için max. karlılıkla gitmeye çalışıyorlar. Zaten böyle bir motorun da satış fiyatı bu mu olmalı o da tartışılır
Çakma Today da aşağıdaki ilandan incelenebilir
http://www.sahibinden.com/nebiogull...0_scooter-60WQQaXQQ22336796WQQpXQQdisplayitem