Honda Honda Today F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
19
Değerli K-Max bilgileriniz için teşekkürler,
Japonyadan yeni Honda getirmeyi bile düşündüm... Ama Astarı yüzünden pahalıya maal oluyor dediler.ve ayrıca mail atacaktım Honda TR ye ye... buyrun siz getiremediniz ben getirdim diye...

Honda nın bu tavrı gerçekten hiç hoş değil. Bu motor zaten istanbulda yaşayan bir insan için tamamen keyif işi. Zevk için alınır. Yoksa otobana çıkmak bu hızlardaki bir makina için tehlikeli.

Satış adetleri az olduğu için max. karlılıkla gitmeye çalışıyorlar. Zaten böyle bir motorun da satış fiyatı bu mu olmalı o da tartışılır :)


Çakma Today da aşağıdaki ilandan incelenebilir :)

http://www.sahibinden.com/nebiogull...0_scooter-60WQQaXQQ22336796WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
19
Honda genel merkeze konu ile ilgili bir mail attım ve acayip soğudum bu motoru almaktan :(

Şimdi ben alırım 2011 modelleri yeni modellerden getirirler acayip canım sıkılır...

Zaten zevk için alıyorum, zevkim kaçmasın bari :)
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
Honda genel merkeze konu ile ilgili bir mail attım ve acayip soğudum bu motoru almaktan :(

Şimdi ben alırım 2011 modelleri yeni modellerden getirirler acayip canım sıkılır...

Zaten zevk için alıyorum, zevkim kaçmasın bari :)

bence çakma todaylardan al. hem cc hacmi daha yüksek daha iyi kaçar :)
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
3
today im vardı sattım ve smdi yenisini almayı düşünüorum antalya dan satan varsa bana ulaşabilirmi bana msj atabilirmi
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Kaliteli olabilir ama 50cclik bit kadar motora 3milyar para vermekte açıkçası bana acaip geliyor.
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
19
Today olayını noktaladım arkadaşlar. Yerine Suzuki AN125 aldım. 50cc almadığıma gerçekten sonradan çok memnun oldum. İstanbulda 50cc sıkıntı. Mahalle aralarında bile bazen akan trafiğe ayak uydurmak için acilen 50-60 km süratlere çıkmak gerekebiliyor. Motorun üzerine biner binmez bunu hissediyorsunuz.

Ayrıca istanbulda otobana hiç ama hiç çıkmamamak imkansız. Çıkınca da belli bir süratte seyretmeniz şart. Emniyet şeridi bile olsa, yol ayrımlarında çok büyük tehlike olabilirmiş, 125 lik bir makinaya bindikten sonra farkettim. Ben rodaj da olduğum için şu anda 60 km sürati görüyorum max. ki o bile bazen sıkıntı oluyor. Today in max. hızının 60 olduğunu düşünürseniz... Yorumu size bırakıyorum.

Ayrıca today in başka bir çekiciliğinin olduğunu çok çok iyi biliyorum. Fakat Honda TR ye ye 2 haftadır attığım mail, hala cevaplanmadı. Çok ama çok ilgisizler. 4 kez merkez depolarını aradım. 2 kere müşteri hatlarını aradım. TR yeye hiç yakışmayan bir HONDA ekibi olduklarına kanaat getirdim. Bayilerin vay haline. Allah kolaylık versin. Müşteri memnuniyeti benim için sıfır.

Hepsini birleştirince Suzuki almaya karar verdim.

İnşallah yeni gelen Today ler yeni model olur.
Fiyatı da 3.000 lira seviyelerinde olunca insanda gelgitler oluyor...
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
konuyu hortlatıorm ama :) geçen gün hondaya mesaj atmıştım bu konuyla ilgili, şuan satılmakta olan todaylerin bu yıl ve önümüzdeki yıl satılmaya devam edeceğini ondan sonraki yıllar içinse bilgi veremiyeceğini söyledi arayan bayan ilgilenenlere duyrulur :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
165
sorun yok

arkadaşlar şimdiye kadar 2 kez hondaya mail attım 2 side ayrı tarihlerde ancak 1 gün sonra telefonla aradılar uzun uzun anlattı sorduklarımı bence çok iyi ilgileniyorlar ben memnunum şahsen çakma todaylerde tip olarak çok benzer ama kalite olarak yanına bile yaklaşamaz galiba orjin todayin:)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
160
Merhaba arkadaşlar, çok temiz Today arıyorum. 2008, 2009 yada 2010 olabilir.Artık küçültme zamanı Silverwing 400 ümü satmaya karar verdim. Bilgilerinize sunulur, düşünen arkadaş olursa takasta yaparım, şayet Todayi benim motor kadar temiz olursa,, keyifli sürüşleriniz olsun.....
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
hayırlısı olsun.bende PS 150i var ama ben today almak istiyorum acaip çekici ve sempatik ve bence didim gibi bir yer için gayet yeterli , didime ps 150i büyük geliyor adam akıllı basacak yer yok zaten dk başı kırmızı ışık var dur kalk motor yiyor benzini.ama PS te uzun yol dinlemiyor su soğutmalı ve 16 beygir ama ne gereği var uzun yola gitmenin motorla, arabayla gitmek varken.birde birşey dikkatimi çekti todayin bagajı PSten geniş galiba
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
today artık türkiyede sıfırı kalmadı arkadaşlar haberiniz olsun son kalanı arkadaş aldı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst