Honda Today Arıyorum

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
merhaba abi bende honda today var 1300 km de garantisi filanda devam ediyor ama satmayı düşünmüyorum.ama size şöyle diyim kesinlikle almayın neden diyecek olursanız çünkü 50cc yavaş ve bi arkadaşınızı arkanıza alamıyorsunuz haa ama çok sağlam motor bu kesin aslında bana kalsa satmayı düşünüyorum satıp honda beat alcamda abim engel oluyor:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
300
Ben işe gidip gelmek için Levent B.Taş arası kullanacağım, zaten adım adım.
600 le sıkışık trafikte hamallık oluyor
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
Hımmm anladım abi bilmiyorum abi genede siz bilirsiniz işte dediğim gibi bana kalsa çokdan satardım:)ama abim var arada:(:(:(:(
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
özelden mesaj attım popcorn 90 var satılık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst