Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhaba abi bende honda today var 1300 km de garantisi filanda devam ediyor ama satmayı düşünmüyorum.ama size şöyle diyim kesinlikle almayın neden diyecek olursanız çünkü 50cc yavaş ve bi arkadaşınızı arkanıza alamıyorsunuz haa ama çok sağlam motor bu kesin aslında bana kalsa satmayı düşünüyorum satıp honda beat alcamda abim engel oluyorr: r: r: