honda shadow vites ve sorunu

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana bu sorun hakkında lütfen yardım..benim 2006 model 6 bin km de shadowumda vites geçişlerinde sorun var yada bana öyle geliyo..sorun şudur ki sürüş esnasında hiçbi sorun yok sorunsuz geçiş var ama durdugum zaman boş vitesi bulmak sorun yaratıyo bunun hafif debriyajı bırakıp gaz verince boşu buluyo.motor çalışmazgen mükemmel ee giderkende sorun yok ama durdugumda 1 den direk 2 ye geçiyo servise sordum balata degişecek dediler yaw motor 6 binde daha.. ha diceksinizki 6 bin olmaısı debriyajın bitmicegi anlamına gelmez e bende 14 senelik kullanıcıyım anlamadım. daha sonra ise bir motor ustası arkadaşım shadowlara en uygun yag shell 10 40 yagdır sonra onuda aldım dün yeni degiştirdigim yagı boşaltıp tekrar shell koydum sonra bi test ediyim dedim 40 50 km yol yaptım şehir içi ve dışı walla yine aynı..kafayı yedim anlıcanız ..debriyajı test ediyorum ön fireni sıkıp kalkış yapıyorum ee kaçırma yok motor yükleniyo yükleniyo stop ediyo ee normal..kısacası bu sorunu bana anlatabilcek arkadaş yada usta varsa sevinirim servise gidiyorum direk balata degiştir diyo kimi sorun yok diyo...sonumuzu allah hayır getire :pr:
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
hocam baskı balatadan olabilir mi ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:47 AM ----------

viteste çalıştırırken debriyajı tam sıktığında çalıştırabiliyomsn yoksa debriyajı yarım mı ?
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam sıktıgımda çalıştırabiliyorum yarımı denemedim walla ama çalışıyo yarımdada
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
alla alla gerçekten garip bi sorun baskı balatadandır diyorum ben yine. çok bilmişlik yapmayarak.
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
estafurullah .. bakıcaz artık hiç olmadı degiştirecez balatayı
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
aynı motor bendede var ve ilk aldığımda 17000 km de idi. ilk aldığımda aynı sorun vardı yağ değiştirince sorun düzeldi. yağ km 2000 i geçince sorun ufaktan başlıyor ve 3000 i geçince sorun artıyor. vitesin boşa geçişi zorlaşıyor. şu an 30000 km üstündeyim.
ben - bir acemi olarak - sorunu yağın özelliği yitirmesi yada debriyaj ayarının iyi olmamamasından kaynaklandığını düşünüyorum. baskı balatada sorun olsa aldığımdan beri çoktan bitmiş olurdu sanırım...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw yagı degiştirdim serviste onlar castrol koydu shheli duyunca bende boşalttım sonra shell koydum dün
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Hacı Bence Uğur abi 10w 40 demedi daha kalın bir numara söylemişti benden söylemesi.
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok abi aradım sordum 10 40 dı ama ne anlamı kaldıki yinede aynı vites yoksa benmi büyütüyom yaw
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
ybrdede bu sorun vardı ilk aldığımda aşırıydı yağ 500 ve 1000 de değişti.şimdi gene ufak ufak yapıyor arada 2500 civarı yine değiştireceğim bakalım ne olacak.ama herkesin başına geliyormuş bu durum bence takılacak bir şey yok .
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah geçer ..bugün fark ettim balat ısınınca yapıyor yani 30 km falan gidince yapıyor motor sogukken yapmıyor.acaba bundan kaynaklanıyo olabilirmi
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
Debriyaj balatası "allahımmm sana geliyorum yarabbiimmmmm" diyor :queen:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
balata degişecek gibi walla ...balatanın beyin ölümü gerçekleşiyo galiba:mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bence 20-50 yağ kullan.Çift silindir v motorlarda ince yağ hele yazın hiç randıman vermiyor.Birde trafik sıkışıklığına yakalanırsan vitesler iyice geçmez olur.Motosikletlerde motor çalışır vaziyetteyken ve durur vaziyetteyken vitesleri hele boşu bulmak oldukça zordur.Debriyajı yarım yarım bırakarak bulabilirsin.Buda normaldir.Sakın debriyaj değiştirmeye kalkma!!!!
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence 20-50 yağ kullan.Çift silindir v motorlarda ince yağ hele yazın hiç randıman vermiyor.Birde trafik sıkışıklığına yakalanırsan vitesler iyice geçmez olur.Motosikletlerde motor çalışır vaziyetteyken ve durur vaziyetteyken vitesleri hele boşu bulmak oldukça zordur.Debriyajı yarım yarım bırakarak bulabilirsin.Buda normaldir.Sakın debriyaj değiştirmeye kalkma!!!!

20 50 yagmı usta çok kalın degilmi yaw ..walla kararsızım degiştirsemmi degiştirmesemmi
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
20 50 yagmı usta çok kalın degilmi yaw ..walla kararsızım degiştirsemmi degiştirmesemmi

İnan iki silindir v motorlar için kalın değil.Ben senelerce honda tarasalp imde kullandım.Eskiden castrol un motosiklet için 20-50 bir yağı vardı ve çok iyiydi.Şimdilerde 15-40 yağı var piyasada.Birde onu dene istersen.Ama kesinlikle debriyajını ellettirme.Zaten seninde yazmış olduğun gibi ısındıktan sonra yapar bu geçmeme işlerini.Buda demek oluyorki yağın ısınınca inceliyor ve sorunlar başlıyor.Aynı şeyleri bende yaşamıştım.Hatta senteti yarı sentetik yağlar kullandım fayda etmedi.V motorlar için en iyisi mineral yağlar.
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnan iki silindir v motorlar için kalın değil.Ben senelerce honda tarasalp imde kullandım.Eskiden castrol un motosiklet için 20-50 bir yağı vardı ve çok iyiydi.Şimdilerde 15-40 yağı var piyasada.Birde onu dene istersen.Ama kesinlikle debriyajını ellettirme.Zaten seninde yazmış olduğun gibi ısındıktan sonra yapar bu geçmeme işlerini.Buda demek oluyorki yağın ısınınca inceliyor ve sorunlar başlıyor.Aynı şeyleri bende yaşamıştım.Hatta senteti yarı sentetik yağlar kullandım fayda etmedi.V motorlar için en iyisi mineral yağlar.

hiç öenemli degil alır koyarım yagı bide onu deniyim
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet shell apı özellikleri ddha üstün diye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst