- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
Selamlar,
Zamanında motorun şaft yağı değişiminde, yağ haznesini taşana doldurdum.
Geçtiğimiz mart ayından bu yana kullanıyorum ve bu şekilde 19.000 km den fazla yol yaptım.
En son kar yağdığı zaman çıktığımda ise motor yağının doldurulduğu haznede ve şaft yağının doldurulduğu yerde yağlanma söz konusu oldu.
Yani yağ kontrol çubuğunun etrafı terleme gibi bir şey yaptı.
Onu çok sorun etmedim. Terleme yapması normaldir diye düşünüyorum.
Ancak eklediğim fotoğrafta 1 numarayla işaretlediğim yerdeki yağ kaçağına bir anlam veremedim.
Yağ dolumunun yapıldığı yer 2 numarayla işaretlediğim yer, yağın kaçtığı yer ise 1 numaralı yer.
Şu anda yağ kaçırma gibi bir problem yok.
1 numaralı yeri elimle açmaya çalıştım ama açamadım
O 1 numaralı yer nedir, neden oradan yağ sızıntısı olur, bilenler bilgi verirse sevinirim.
Teşekkürler.
Zamanında motorun şaft yağı değişiminde, yağ haznesini taşana doldurdum.
Geçtiğimiz mart ayından bu yana kullanıyorum ve bu şekilde 19.000 km den fazla yol yaptım.
En son kar yağdığı zaman çıktığımda ise motor yağının doldurulduğu haznede ve şaft yağının doldurulduğu yerde yağlanma söz konusu oldu.
Yani yağ kontrol çubuğunun etrafı terleme gibi bir şey yaptı.
Onu çok sorun etmedim. Terleme yapması normaldir diye düşünüyorum.
Ancak eklediğim fotoğrafta 1 numarayla işaretlediğim yerdeki yağ kaçağına bir anlam veremedim.
Yağ dolumunun yapıldığı yer 2 numarayla işaretlediğim yer, yağın kaçtığı yer ise 1 numaralı yer.
Şu anda yağ kaçırma gibi bir problem yok.
1 numaralı yeri elimle açmaya çalıştım ama açamadım
O 1 numaralı yer nedir, neden oradan yağ sızıntısı olur, bilenler bilgi verirse sevinirim.
Teşekkürler.