honda shadow aldım

Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim...

Kazasız belasız sürmen dileği ile...

Orjinallikten sıkıldığın zaman haberim olsun :):):)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Taş gibi esaslı bir makina.:cat:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim...

Kazasız belasız sürmen dileği ile...

Orjinallikten sıkıldığın zaman haberim olsun :):):)

ÖNCELİKLE HERKEZE TEŞEKKÜRLER...AYRICA HALDUN OLUM HİÇ İŞİM OLMAZ ORJİNALİNİ BOZMAM EGZOS HARİÇ:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst