- Katılım
- 16 Ara 2012
- Mesajlar
- 253
Fotoğraflarını koyabilirseniz fikir verilebilir,cobra nın hangi modeli olduğunu bilmek lazım.
sevgili dostlar, bir sikintim var. sizlerle paylasmak istedim. 2004 model bir shadow aldim. eski sahibi uzerine cobra diye tabir edilen egzostlardan takmis. ancak ben gurultuyu seven bir insan degilim. aslinda ses hos ama ben daha sakin birsey istiyorum. ikinci el temiz orijinal egzost nereden bulabilirim ve elimdekini nasil satabilirim. veya bu egzosta ilave susturucu takabilir miyim.
sevgili dostlar, bir sikintim var. sizlerle paylasmak istedim. 2004 model bir shadow aldim. eski sahibi uzerine cobra diye tabir edilen egzostlardan takmis. ancak ben gurultuyu seven bir insan degilim. aslinda ses hos ama ben daha sakin birsey istiyorum. ikinci el temiz orijinal egzost nereden bulabilirim ve elimdekini nasil satabilirim. veya bu egzosta ilave susturucu takabilir miyim.
Ozan beyin dediği gibi vance&hince modeliymiş. Ben de baktım markasına. Motor ustasına gösterdim susturucuları yerinde. Ses çok hoş. Helikopter gibiama emin olamadım. Orijinal egsozdan da tok ses çıkar mı arkadaşlar? Ozan bey ilgileniyor egsozla. Daha detaylı resimler çektim az önce. Buyurun.
http://j1305.hizliresim.com/19/j/n462g.jpg
http://p1305.hizliresim.com/19/j/n4655.jpg
http://r1305.hizliresim.com/19/j/n467u.jpg
Evet sevgili Shadow kullanıcıları sizlerden bi yardım isteyeceğim. Shadow'um 2008 model ve 20bin Km'de. Hiçbir şekilde kazası şusu busu yoktur. Üzerinde orjinal sissybarı ve koruma demiri ile bagaj aparatı vardır. Çizik yok. Şimdi size sorum sizce bu motora kaç lira istemeliyim?
Motorum füme rengi olandır.(2. resim sağdaki)
http://i.imgur.com/phfXqfY.jpg
http://i.imgur.com/AguqWI8.jpg
İlker abi satmayı aslında istemiyorum ama şu virajlar kanıma girdi abi. Almak istediğim artık kararımı verdim bi modele bakıyorum biliyorum abartılı ama ne yapayım :salut:
BMW K1200R bakıyorum abi aslında satmayı istemiyorum ikinci motor olarak kalabilirde ama kendimi de çok zorlamak istemiyorum.
Bu arada motoru az daha 15.5'e satıyordum sahibindene girdim o ne. Sağol abi yoksa iyi zarar edecektim.
Shadow babadır,500 lira eksiğine verirsin 3 gün ilanda durmaz,cenaze evinde işi ne?bu arada 2004 megane hb 1.5 dizel araçla takas etmek isteyen shadow aranıyor
Shadow babadır,500 lira eksiğine verirsin 3 gün ilanda durmaz,cenaze evinde işi ne?