Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
22
Benim 2005 model shadowum var. Orjinal eksozu ilk gunku gibi duruyor. Fiyati nedir bilmem ama satabilirim.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
sevgili dostlar, bir sikintim var. sizlerle paylasmak istedim. 2004 model bir shadow aldim. eski sahibi uzerine cobra diye tabir edilen egzostlardan takmis. ancak ben gurultuyu seven bir insan degilim. aslinda ses hos ama ben daha sakin birsey istiyorum. ikinci el temiz orijinal egzost nereden bulabilirim ve elimdekini nasil satabilirim. veya bu egzosta ilave susturucu takabilir miyim.

Egsozunuzun bir resmini koyarsanız bende alabilirim.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
117
Egzoz Hk.

şu an elimde sadece bir resim var. Evde olmadığım için mail adresimde olan resmi fikir vermesi açısından yüklüyorum. Üzerinde markası da yazıyor ama hatırlayamadım. Daha detaylı resimlerini çekip yarın siteye yükleyeceğim.

Vincent, sen de bir fiyat öğrenip bana bilgi verirsen sevinirim. Veya isteyen olursa, eğer benim egzozu isterse, karşılıklı değişebiliriz de. Daha yeni takılmış. Hiç bir eziği, çiziği, renk solması yok. Herkese saygılar.

http://j1305.hizliresim.com/19/h/n2nts.jpg
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Cobranın Classic Deluxe Slashcut modeli bu. Aslında içerisinde susturucusu da olması lazım sanırım ilk sahibi almış. Ebay.com adresinde uygun susturucular bulabilirsiniz.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Cobra değil Vance&Hince ikisinde de aynı model var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

Resme yakınlaşınca belli oluyor zaten. Sevgiler.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
sevgili dostlar, bir sikintim var. sizlerle paylasmak istedim. 2004 model bir shadow aldim. eski sahibi uzerine cobra diye tabir edilen egzostlardan takmis. ancak ben gurultuyu seven bir insan degilim. aslinda ses hos ama ben daha sakin birsey istiyorum. ikinci el temiz orijinal egzost nereden bulabilirim ve elimdekini nasil satabilirim. veya bu egzosta ilave susturucu takabilir miyim.

Mehmet Bey, ne ücret isteyeceksiniz bu egzozlar için?
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
117
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2013
Mesajlar
1
Herkese selam
Mehmet bey eğer düşünürseniz bende takas yapabilirim çiziksiz durmaktadır egsozum
sanırım Erzincandasınız abim de Erzincanda görev yapıyor ona gönderebilirim siz de bakabilirsiniz.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Ozan beyin dediği gibi vance&hince modeliymiş. Ben de baktım markasına. Motor ustasına gösterdim susturucuları yerinde. Ses çok hoş. Helikopter gibi :) ama emin olamadım. Orijinal egsozdan da tok ses çıkar mı arkadaşlar? Ozan bey ilgileniyor egsozla. Daha detaylı resimler çektim az önce. Buyurun.

http://j1305.hizliresim.com/19/j/n462g.jpg

http://p1305.hizliresim.com/19/j/n4655.jpg

http://r1305.hizliresim.com/19/j/n467u.jpg

Mehmet Bey resmiler için teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Evet sevgili Shadow kullanıcıları sizlerden bi yardım isteyeceğim. Shadow'um 2008 model ve 20bin Km'de. Hiçbir şekilde kazası şusu busu yoktur. Üzerinde orjinal sissybarı ve koruma demiri ile bagaj aparatı vardır. Çizik yok. Şimdi size sorum sizce bu motora kaç lira istemeliyim?
Motorum füme rengi olandır.(2. resim sağdaki)
phfXqfY.jpg

AguqWI8.jpg
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Evet sevgili Shadow kullanıcıları sizlerden bi yardım isteyeceğim. Shadow'um 2008 model ve 20bin Km'de. Hiçbir şekilde kazası şusu busu yoktur. Üzerinde orjinal sissybarı ve koruma demiri ile bagaj aparatı vardır. Çizik yok. Şimdi size sorum sizce bu motora kaç lira istemeliyim?
Motorum füme rengi olandır.(2. resim sağdaki)
http://i.imgur.com/phfXqfY.jpg
http://i.imgur.com/AguqWI8.jpg

Sevgili Ozan,
1. Neden elden çıkarcaksın bu bir hazine yani satma,
2. İlla inat ediyorsan bence 17.500 den bir kuruş aşağı olmamalı....
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
İlker abi satmayı aslında istemiyorum ama şu virajlar kanıma girdi abi. Almak istediğim artık kararımı verdim bi modele bakıyorum biliyorum abartılı ama ne yapayım :salut:

BMW K1200R bakıyorum abi aslında satmayı istemiyorum ikinci motor olarak kalabilirde ama kendimi de çok zorlamak istemiyorum.
Bu arada motoru az daha 15.5'e satıyordum sahibindene girdim o ne. Sağol abi yoksa iyi zarar edecektim.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
İlker abi satmayı aslında istemiyorum ama şu virajlar kanıma girdi abi. Almak istediğim artık kararımı verdim bi modele bakıyorum biliyorum abartılı ama ne yapayım :salut:

BMW K1200R bakıyorum abi aslında satmayı istemiyorum ikinci motor olarak kalabilirde ama kendimi de çok zorlamak istemiyorum.
Bu arada motoru az daha 15.5'e satıyordum sahibindene girdim o ne. Sağol abi yoksa iyi zarar edecektim.

sadece kişisel düşüncemi dile getirdim Ozan. umarım gönlünce olur
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
selamlar.şehir içinde en fazla kaç yakar bu alet ? her kafadan bir ses çıkıyor. sakin kullanımda 100 km'de kaç litre yakar ? enjeksiyonlu modeller kaç yılından beri var ?
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Kesin cevap istiyorsanız orijinal egsoz ve düzgün sübap ayarı ile şehir içinde 4-4.5 lt civarı yakarsınız. Şehir dışında 3.5'ide geçtiğimiz hafta sonu gördüm.
İlker abi bende satmak istemiyorum aslında çünkü bir daha böylesini bulamayacağımı gayet iyi biliyorum. Ama bilmiyorum abi :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst