Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
6
Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim Osman abi,
verdiğin bilgiler ışığında motorun bakımına devam edeyim o zaman ...kolay gele

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

selamün aleyküm
motorun radyatör suyunu borusunu çıkartıp mı boşaltacağız ve değiştirince hava yapma gibi durumlar ortaya çıkıyor mu ?
çıkıyorsa havası nasıl alınır?
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
212
Selamlar shadow almak istiyorum. . Ve biseyler sormak istiyorum. .öncelikle hangi yildan sonra enjektorluler uretilmeye basladi.. enjeksiyonlu ile karburatorlu arasinda yakit sarfiyati acisindan ne kadar fark vardir..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ağustos ayından şubat ayına kadar shadow'um ilanda kaldı bir tane gelip bakan olmadı ki fiyatım motoruma göre çok makuldu.
en son geçen ay bir bey geldi aldı ve gitti.
ilk kez bir motosikletimi bu kadar zor ve uzun zamanda sattım.
cruiser maceramı sonlandırmış bulunuyorum :)
forever 4 cylinder :))
herkese kazasız sürüşler :)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Herkese selamlar. Çook uzun zamandır paylaşımda bulunamadım. İşler güçler derken vakitsizlik biraz da ilgisizlik oldu.
Geçen sezonu kapatmadan BABALAR sürüşü esnasında gece görünür olmanın ne kadar etkili olduğunu bi kere daha fark ettik. Bu sezona başlamadan görünürlüğü arttırmak adına motoruma ışık yaptım. Uğraşması zevkli oldu. Sonucu da size bırakıyorum. Umarım işe yaramıştır.
(Bugün Zıppırman Gürol kardeşim yakından gördü beğendi...)

Motorun arkadan görünürlüğünü arttırmak için yan çantalara iki kademeli led ışık taktım. 36 lık led den oluşan bir stop grubu. Aldığım parça birleşik olarak satılıyordu. İtina ile keserek ikiye ayırdım. Malzeme güzel beğendim. En iyi tarafı iki kademeli oluşu. Hem parklar yanıyor hemde fren yaptığımda ayrıca kuvvetli stop ışığı oluyor.



Resimlerdeki kedigözü reflektörleri daha önce takmıştım. Stop Grubunu ayrıca monte ettim.





Çantaların arka kısımlarına kırmızı stop grubu takarken alt kısma gelen yerlere de beyaz led aydınlatma taktım. Her iki yandan yere beyaz ışık veriyor. (Varyasyon oldu)









Önden görünüm için de fuardan aldığım beyaz gündüz farlarını motor koruma demirine tutturdum.







Sonuç: Trafikte daha görünür ve fark edilir olduk sanırım.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Ciddi güzel olmuş,Bağlantıda şase ucunu Sinyalden alırsan ayrıca sinyalde olur:)
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
212
kaçırmışız desene............
ağustos ayından şubat ayına kadar shadow'um ilanda kaldı bir tane gelip bakan olmadı ki fiyatım motoruma göre çok makuldu.
en son geçen ay bir bey geldi aldı ve gitti.
ilk kez bir motosikletimi bu kadar zor ve uzun zamanda sattım.
cruiser maceramı sonlandırmış bulunuyorum :)
forever 4 cylinder :))
herkese kazasız sürüşler :)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Eyvallah Özer Baba...
Sinyal fark edilmesinde yetersizlik olursa onu da yaparım...
Özlettin farkında mısın?

Işıklandırma çok güzel olmuş elinize sağlık!

Bikaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.

Sis farlarını ve bağlantı demirini nereden aldınız ve fiyatı nedir?

Plakalığı kendiniz mi yaptırdınız?

Birde ön camın markası ve fiyatını öğrenebilrsem bende almayı düşünüyorum ama karar veremedim.

Şimdiden teşekkür ederim...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Işıklandırma çok güzel olmuş elinize sağlık!

Bikaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.

Sis farlarını ve bağlantı demirini nereden aldınız ve fiyatı nedir?

Plakalığı kendiniz mi yaptırdınız?

Birde ön camın markası ve fiyatını öğrenebilrsem bende almayı düşünüyorum ama karar veremedim.

Şimdiden teşekkür ederim...

Dostum beğenmene sevindim. Teşekkürler.
Sorularına gelince:
1. Sis farları metal değil. Onları Konya'dayken Mototarz diye bir dükkandan aldım. İnternetden de satış yaptığını sanıyorum. Sis farının tanesini 25 TL ye almıştım geçen yıl. İçindeki ampulleri değiştirdim, 15'li led taktım. Onları da galiba 10 Tl ye almıştım. Bağlantı demirini ise yine Konya sanayide arkadaşın atölyesinde kendimiz yaptık. Tasarlayıp elde döve döve imal ettik.
2. Plakalığı oto sanayide 304 Krom Nikel plakalık yapan bir yer buldum şimdi dükkanın ismini hatırlamıyorum ama o da Konya'da. Bu tarz bir yer eminim İzmir'de de vardır. Plakayı götürüyorsunuz arkasına saplamalarıyla birlikte hemen ayakisti yapıyorlar.
3. Öncam markası Switch Blade. Motoru aldığımda üzerinde vardı. Orijinal amerikadan ithal. Motorun evraklarını teslim alırken faturası da mevcuttu. Fiyatı konusunda bilgim yok.

Umarım cevaplar yeterli olmuştur.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Abi c5 c6 c7 c8 diye birşey yok. Dolayısıyla c6 ile c4 aynı motor.
Bazıları yıllara göre isimlendirildiğini sanmış ama, 2006 model honda shadowun kullanma klavuzunda bile c4 yazıyor. 4 noktadan (4buji) ateşleme ile gelen bir ibare diye biliyorum.
Logonun şekli değişti 2005ten sonra.
Sanırım 2008 den sonra da karbüratörden enjeksiyona geçiyor.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
212
Arkadaslar linkteki motorun fiyati nasil sizce....http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-25-kurus-yakan-tek-makina....vt-750-c-6-festival-yildizi-115480601/detay
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Dostum beğenmene sevindim. Teşekkürler.
Sorularına gelince:
1. Sis farları metal değil. Onları Konya'dayken Mototarz diye bir dükkandan aldım. İnternetden de satış yaptığını sanıyorum. Sis farının tanesini 25 TL ye almıştım geçen yıl. İçindeki ampulleri değiştirdim, 15'li led taktım. Onları da galiba 10 Tl ye almıştım. Bağlantı demirini ise yine Konya sanayide arkadaşın atölyesinde kendimiz yaptık. Tasarlayıp elde döve döve imal ettik.
2. Plakalığı oto sanayide 304 Krom Nikel plakalık yapan bir yer buldum şimdi dükkanın ismini hatırlamıyorum ama o da Konya'da. Bu tarz bir yer eminim İzmir'de de vardır. Plakayı götürüyorsunuz arkasına saplamalarıyla birlikte hemen ayakisti yapıyorlar.
3. Öncam markası Switch Blade. Motoru aldığımda üzerinde vardı. Orijinal amerikadan ithal. Motorun evraklarını teslim alırken faturası da mevcuttu. Fiyatı konusunda bilgim yok.

Umarım cevaplar yeterli olmuştur.

Gayet yeterli oldu:)

Bi plakalığa dünyanın parasını vermek gerekmediğini anladım.

Aksesuarlar konusunda şöyle düzgün ve bol çeşitli bir site bulamadım bir türlü o yüzden sordum.

Teşekkürler...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Arkadaslar linkteki motorun fiyati nasil sizce....http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-25-kurus-yakan-tek-makina....vt-750-c-6-festival-yildizi-115480601/detay
Üstünde fiyatı bu kadar yukarı çekecek kadar bi aksesuar yok. Sadece Floorboards ve kotuma demirleri ... Ben motosikletimi geçen sene haziran ayında 15bin liraya aldım. 2008 model benim motosikletim. Niye bunu yazıyorum karşılaştırma yapabilmen için. Sakın gidipte düşük kilometrelilere daha fazla para verme. Aksesuarlı olana para ver. 80bin km'de olsa bile hiç bir sorun çıkarmaz. İlandaki motorun yan çantaları "Armode" en fazla 100 tl eder sıfırları. Hayırlı alış verişler.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
İlker komutan merhaba özlettin kendini motor limuzin gibi olmuş yakıyor ortalığı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst