- Katılım
- 9 Ocak 2009
- Mesajlar
- 6
Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim Osman abi,
verdiğin bilgiler ışığında motorun bakımına devam edeyim o zaman ...kolay gele
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
selamün aleyküm
motorun radyatör suyunu borusunu çıkartıp mı boşaltacağız ve değiştirince hava yapma gibi durumlar ortaya çıkıyor mu ?
çıkıyorsa havası nasıl alınır?
verdiğin bilgiler ışığında motorun bakımına devam edeyim o zaman ...kolay gele
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
selamün aleyküm
motorun radyatör suyunu borusunu çıkartıp mı boşaltacağız ve değiştirince hava yapma gibi durumlar ortaya çıkıyor mu ?
çıkıyorsa havası nasıl alınır?









