Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 May 2012
Mesajlar
11
Aslında şu modeli hoşuma gitmedi değil;
http://www.jardineproducts.com/index.php/cruiser/exhaust-cruiser/complete-2-1-2-drag-pipe-exhaust-chrome-323.html

Fiyat olarak da diğerlerine nazaran cazip;
http://www.ebay.com/itm/Jardine-Rumbler-Exhaust-Straight-Drag-Honda-Aero-/230919008928?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35c3d872a0&vxp=mtr

Cobra'da Streetrod Slashdown'lar görsel olarak hoşuma gidiyor.
Cobra Classic Deluxe Slashcut ve VH Cruzers direk Kawasaki VN800'i çağrıştırıyor bana.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
bence radyatöt koruma ve eksöz için eko abi var bi ara istersen... Aynı zmanda envay çeşit aksesuarı var ve yapıyor kromdan... 0555 310 0222 yaptığı işleri vereceğim linkte görebilirsin...
Aşağıdaki 2 adres tede var resimleri...
https://www.facebook.com/ekomotomoto?ref=ts&fref=ts
https://www.facebook.com/erkan.akgul.1?ref=ts&fref=ts

Birde Bizler Her çarşamba Cumhuriyet meydanındayız buyur gel 100 e yakın motor oluyoruz bilgi birikim Paylaşabiliriz seninle yapılan işleride görmüş olursun... Beni bul takuvva dersen herkes tanır...
Face adresim.. https://www.facebook.com/koza.gayrimenkul
Saygılarımla...

Aslında ilk işim Çarşamba günü grubunuzun toplantısına gelmek olacaktı. Buradan tanışmak ve orada yabancılık çekmiycek olmak harika oldu. (burdan tanışmasaydıkda orada yabancılık çekeceğimi düşünmüyodum yanlış anlaşılmasın böylesi daha iyi oldu sadece)

Aslında eski motorumla 1 OMM eğitiminize ve 1 İnciraltı turunuza katılmıştım çok faydalı bir eğitim ve eğlenceli bir toplantıydı. Erkan Abi'yi de tanıyo sayılırım ama bu işlerle uğraştığını hiç bilmezdim. Öğrendiğim iyi oldu, yerli malı egzoz ve radyatör korumada kullanabilirim. Hem dediğiniz gibi çanta, cam vs hakkında tecrübelerinize çok ihtiyacım olacak. Aslında sizin simanızda hiç yabancı gelmiyor belkide tanıştık önceden.

Facebook'um olmadığı için çalışmalara bakamadım ama yüz yüze tanıştıktan sonra Erkan Abi'nin bir çayını içmeye mutlaka uğrarım.

Çarşamba günü görüşmek üzere. (o gün büyük ihtimalle plakayı sökmüş olurum yenisi için, palaksız shadow benimdir.)

Saygılar benden...

Aslında şu modeli hoşuma gitmedi değil;
http://www.jardineproducts.com/index.php/cruiser/exhaust-cruiser/complete-2-1-2-drag-pipe-exhaust-chrome-323.html

Fiyat olarak da diğerlerine nazaran cazip;
http://www.ebay.com/itm/Jardine-Rumbler-Exhaust-Straight-Drag-Honda-Aero-/230919008928?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35c3d872a0&vxp=mtr

Cobra'da Streetrod Slashdown'lar görsel olarak hoşuma gidiyor.
Cobra Classic Deluxe Slashcut ve VH Cruzers direk Kawasaki VN800'i çağrıştırıyor bana.

Arkadaşlar dediğim gibi egzoz için ben bir süre bekleyeceğim ve yukardaki alternatifide değerlendirebilirim ama siz alacaksanız şunu söyleyeyim sanırım aynı marka ve modelde karar kılmanız gerekecek yada satıcı ile contact kurup 2 ayrı üründen elinde varsa o şekilde kargo ve vergiyi paylaşabilirsiniz. Birde hatırlatma; kargonun ağırlığı ve hacmi arttıkça shippingde o ölçüde artıyor. Bi bakın kontrol edin paylaşıp az ödeyeceğiz diye daha fazla vermiş olmayın.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Sakın sakın sakın üreticiyle görüşseniz bile aynı pakette farklı isimlere kesilmiş faturalar "amanin" Burası Türkiye gümrük memurlarına bir şeyi anlatmanın zorluğu ya da saçma sapan bir belge isteme olasılıkları. Eğer aynı kişi bi ürünün aynısından 1'den fazla alırsa ticari iş gözüyle bakılıyor.
*Satıcı ile görüştüğünüzde asıl yapması gereken kargo ve ürün faturasını ayrı ayrı yazması.
**Güzel bir yöntem ise özel dönemlere denk getirip faturayı düşük kestirmek, mesela 200$ gibi. Bazı dönemlerde vergi muafiyet limitlerini yükseltiyorlar.
***City Bankın bir kartı var biliyosunuz City Bank Amerkan bankası bu bankanın özellikle yurtdışından alışveriş yapanlar için çıkardığı bir kart var. Güzel yanı sanal adres desteği var aldığınız ürünü bu sanal adrese gönderiyorsunuz banka da bu adresten size hediye damgasıyla gönderiyor. :cherry: İşlemler garantili sıkıysa desinler bankaya "arkadaşım ne hediyesi bu?" onlarda cevaplar değerli bir müşterimiz. "Citi Globshopper" İşte durum bundan ibaret.
Not: egsozlar ile yaptığım bütün yorumlar kişisel görüşlerim. Umarım hiç bir arkadaşım alınmamıştır bana. Şuna önem gösterin model seçerken çıkarılabilir susturucusu olsun, geri iade süreleri en az 14 iş günü olsun.
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
12
Aslında ilk işim Çarşamba günü grubunuzun toplantısına gelmek olacaktı. Buradan tanışmak ve orada yabancılık çekmiycek olmak harika oldu. (burdan tanışmasaydıkda orada yabancılık çekeceğimi düşünmüyodum yanlış anlaşılmasın böylesi daha iyi oldu sadece)

Aslında eski motorumla 1 OMM eğitiminize ve 1 İnciraltı turunuza katılmıştım çok faydalı bir eğitim ve eğlenceli bir toplantıydı. Erkan Abi'yi de tanıyo sayılırım ama bu işlerle uğraştığını hiç bilmezdim. Öğrendiğim iyi oldu, yerli malı egzoz ve radyatör korumada kullanabilirim. Hem dediğiniz gibi çanta, cam vs hakkında tecrübelerinize çok ihtiyacım olacak. Aslında sizin simanızda hiç yabancı gelmiyor belkide tanıştık önceden.

Facebook'um olmadığı için çalışmalara bakamadım ama yüz yüze tanıştıktan sonra Erkan Abi'nin bir çayını içmeye mutlaka uğrarım.

Çarşamba günü görüşmek üzere. (o gün büyük ihtimalle plakayı sökmüş olurum yenisi için, palaksız shadow benimdir.)

Saygılar benden...


Kardeşim ben olsamda olmasamda gel (en çok gelenlerdenim ama bu sıralar grip nezle fena sarmış beni) ve herkese merhaba de asla yabancılık çekmezsin Arabamız ın içinde (minübüs) çay kahve kek vs keyfine bak... Ama sanırım yarın yağmurlu az kişi gelir.. Karar senin...
Not: Bİzde bazı acımasız kurallar vardır :) kask, ehliyet vs sakın unutma...
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Aslında ilk işim Çarşamba günü grubunuzun toplantısına gelmek olacaktı. Buradan tanışmak ve orada yabancılık çekmiycek olmak harika oldu. (burdan tanışmasaydıkda orada yabancılık çekeceğimi düşünmüyodum yanlış anlaşılmasın böylesi daha iyi oldu sadece)

Aslında eski motorumla 1 OMM eğitiminize ve 1 İnciraltı turunuza katılmıştım çok faydalı bir eğitim ve eğlenceli bir toplantıydı. Erkan Abi'yi de tanıyo sayılırım ama bu işlerle uğraştığını hiç bilmezdim. Öğrendiğim iyi oldu, yerli malı egzoz ve radyatör korumada kullanabilirim. Hem dediğiniz gibi çanta, cam vs hakkında tecrübelerinize çok ihtiyacım olacak. Aslında sizin simanızda hiç yabancı gelmiyor belkide tanıştık önceden.

Facebook'um olmadığı için çalışmalara bakamadım ama yüz yüze tanıştıktan sonra Erkan Abi'nin bir çayını içmeye mutlaka uğrarım.

Çarşamba günü görüşmek üzere. (o gün büyük ihtimalle plakayı sökmüş olurum yenisi için, palaksız shadow benimdir.)

Saygılar benden...


Kardeşim ben olsamda olmasamda gel (en çok gelenlerdenim ama bu sıralar grip nezle fena sarmış beni) ve herkese merhaba de asla yabancılık çekmezsin Arabamız ın içinde (minübüs) çay kahve kek vs keyfine bak... Ama sanırım yarın yağmurlu az kişi gelir.. Karar senin...
Not: Bİzde bazı acımasız kurallar vardır :) kask, ehliyet vs sakın unutma...

Dediğiniz gibi hava kötü olmazsa (bulutlu ama yağmursuz gösteriyor) ve bir aksilik çıkmazsa gelmeyi planlıyorum. Geçmiş olsun bu arada.

Kasksız kontak çevirmem, ekstra olarak dizlik, dirseklik,bellik, eldiven mevcut:) Ehliyet zaten var.

Yarın ola hayrola...
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Herkese selam,

Havalar güzelleşti yazılar azaldı sanki:)

Bugün Koçtaş'tan Polidol marka bir krom parlatıcı aldım, henüz tatbik etmedim ama elime alıp şöyle bi baktım hafif tanecikli bir yapısı var gibi geldi sanki?

Ne demek istediğimi anlamışsınızdır.

Kullanım alanlarında motosikletlerde de uygulanır diye yazıyor ama emin olamadım çizer mi acaba krom parçaları?

Ürün şudur: http://www.polidol.com/sihhi-ev-kullanimi/metal-parlatici

Uygulayıp bilenler varsa yorumlarınız önemli eğer sakıncalı bişeyse iade edicem, yada siz ne marka ürünler kullanıyosunuz? Önceki motorumda Turtle Wax kullanmıştım çokda memnundun ama artık gelmiyormuş sanırım bulamadım.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
11
Herkese merhaba,
Havaların ılıması ve fuarı da gezmenin gazıyla aylar sonra ilk defa çıkardım motoru bugün.
Forumda daha önce bahsi geçti mi bilmiyorum (aradım bulamadım) ancak bir sorum olacak;
devir yükselince (sonlara doğru) motordan gelen ses (deponun altından) fark edilir şekilde değişiyor.
Yüksek frekansta mekanik bir ses, ama kuvvetli, ufak bir civatanın titremesi gibi cılız değil.
Geçen sezon bu ses var mıydı hatırlamıyorum.
Sübap ayarlarından olabilir mi, bu tarz bir ihtiyaç var mı motorlarımızda, ya da birkaç aydır yatmasından kaynaklanıyor olabilir mi ?
Kilometremiz henüz 6000.
Aslında benzer bir durum Burgman'da da var. Onda da gaz sona dayanınca, artık devrin sonlarına gelince motordan farklı bir tını geliyor.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Motosikletinizin krom aksesuarları ya da parçaları için en uygun ürün "Turtle Wax"tır. Bunun birde "Wax it wet" ürünü varki şahane. Cilalama işlemini kurulamadan daha ıslakken yapıyorsun ve sonuç şahane.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------

Herkese merhaba,
Havaların ılıması ve fuarı da gezmenin gazıyla aylar sonra ilk defa çıkardım motoru bugün.
Forumda daha önce bahsi geçti mi bilmiyorum (aradım bulamadım) ancak bir sorum olacak;
devir yükselince (sonlara doğru) motordan gelen ses (deponun altından) fark edilir şekilde değişiyor.
Yüksek frekansta mekanik bir ses, ama kuvvetli, ufak bir civatanın titremesi gibi cılız değil.
Geçen sezon bu ses var mıydı hatırlamıyorum.
Sübap ayarlarından olabilir mi, bu tarz bir ihtiyaç var mı motorlarımızda, ya da birkaç aydır yatmasından kaynaklanıyor olabilir mi ?
Kilometremiz henüz 6000.
Aslında benzer bir durum Burgman'da da var. Onda da gaz sona dayanınca, artık devrin sonlarına gelince motordan farklı bir tını geliyor.
Tam emin olamamakla beraber kilometreniz 6000 olmuş yani bakım zamanı gelmiş. Ama yağını ve yağ filtresini değiştirmişsinizdir sanırım. Sesi biraz daha tarif edebilirmisiniz? Deponun altındaki kabloları hiç kontrol ettinizmi? Arkadaşımın motorunda olduğu gibi plastik kablo kelepçesi çıkmış olabilir. Sesin depodan geldiğinden emin misiniz? Motor iyice ısındıktan sonra motor boşta duruyorken de ses geliyormu(biraz boşta ve debriyaj tam sıkılmış iken gaz verin). Ama aklınıza çok takılırsa da gidip bir Honda sevisine sorun para bile istemezler.
Malum artık sezon açıldı :) Herkesin kazasız belasız ve mutlu bir sezon geçirmesi dileğiyle sağlıcakla kalın.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218

Benimki bu değildi. Bu metal parlatıcı diye geçiyor benimki krom parlatıcı idi.

Motosikletinizin krom aksesuarları ya da parçaları için en uygun ürün "Turtle Wax"tır. Bunun birde "Wax it wet" ürünü varki şahane. Cilalama işlemini kurulamadan daha ıslakken yapıyorsun ve sonuç şahane.[/url]


O ürünü gördüm benim de çok ilgimi çekti baktım ama krom parçalarda da işe yarıyor mu? Sanki sadece kaporta boyası için gibiydi?
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
yaramaz mı yüzündeki gülücklerden anlarsın. Güderi ve vileda'nın marketlerde satılan sentetik güderileri var onlardan alın krom parlatıcıyı uygularken önce yukarılardan başlayın. Ama öncelikli olarak wax it weti kullanın krom yüzeylere bulaşırsa korkmayın krom parlatıcıdan sonra hiçbir şey kalmıyor. Bu ürünlerin güzel yanı ise boyayı inceltmiyor sadece parlatıyor.
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
6
Öncelikle herkese merhaba...
3 senedir 2007 vt750c7 kullanıcısıyım.
sizlerden bir kaç ricam olacaktı.
vt750c7 kullanıcı kılavuzuna (TR) ihtiyacım var yardımcı olabilir misiniz?
2. olarak motorum 16000 km de ilk bujileri ve yaklaşık 7 sene dir üzerinde o yüzden değiştirmenin mantıklı olacağını düşünüyorum ne dersiniz ?
Bujiler ile ilgili az da olsa araştırma yapmaya çalıştım iridyum bujiler ile standart bujiler arasındaki farklar nelerdir ? önerebileceğiniz marka ve model verebilir misiniz?
şimdiden teşekkür eder iyi sürüşler dilerim...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
İridyum buji lütfen kullanmayın gereksizdirler bu tür motorlarda gerçekten güçte artış yapsalardı honda 20$ fazla harcar 500$ pahalıya satardı motoru. İridyum bujiler direk takıp kullanılabilecek ürünler değildir. Biraz geçmiş konulara bakarsanız nasıl bir belaya neden olmuş anlarsınız. Standart buji kullanın ve evet değiştirseniz iyi olur. Pahalı ürünler değiller. Piyasadaki NGK bujilere ise dikkat edelim çoğu taklit ürün. Bizzat Ankara tayfasından arkadaşım yaşadı bu problemi. Kitapçık içinse önceki sayfalarda "Kaldera" arkadaşımız paylaştı. Linki ise http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/20594-honda-shadow-750-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-136.html Bu bujiler gerekli elektronik aksamın değiştirilmesi ile yüksek devirli motosikletler için üretilmiştir. Nedeni iridyum özel bir metaldir ve çoook yüksek ısılarda erir. Shadow'larda bir fark yaratmamakla beraber sorunada yol açar. Sevgiler.
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
6
verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.
o zaman standart buji alayım birde motor yağını, yağ filtresini, hava filtresini, şaft yağını ve hidrolik yağını değiştirdik mi yenmez tadından :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Herkese selam.

4 gün öncesine kadar GV250 sahibiydim, cc büyütmek için sattım motorumu.
Şimdi Dragstar, Shadow (american kasa değil) ve intruder c800 bakıyorum.
Eğer shadowunu satan bir arkadaş varsa görüşmek, motorunu görmek isterim :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Fuarda bu dediklerin vardı ama bi shadow yoktu oda artık satılmıyor tr'de. Peki o fuarda olsaydı ne olurdu?

1- Rahatlığından dolayı diğerlerinin yüzüne bakmazlardı

2- Krom kalitesi diğerlerini geçtiği için herkesin gözü kamaşırdı

3- Koltuğun arkasında "HONDA" yazıyor ya o da yeterli olurdu insanların alması için.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
11
Motosikletinizin krom aksesuarları ya da parçaları için en uygun ürün "Turtle Wax"tır. Bunun birde "Wax it wet" ürünü varki şahane. Cilalama işlemini kurulamadan daha ıslakken yapıyorsun ve sonuç şahane.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------


Tam emin olamamakla beraber kilometreniz 6000 olmuş yani bakım zamanı gelmiş. Ama yağını ve yağ filtresini değiştirmişsinizdir sanırım. Sesi biraz daha tarif edebilirmisiniz? Deponun altındaki kabloları hiç kontrol ettinizmi? Arkadaşımın motorunda olduğu gibi plastik kablo kelepçesi çıkmış olabilir. Sesin depodan geldiğinden emin misiniz? Motor iyice ısındıktan sonra motor boşta duruyorken de ses geliyormu(biraz boşta ve debriyaj tam sıkılmış iken gaz verin). Ama aklınıza çok takılırsa da gidip bir Honda sevisine sorun para bile istemezler.
Malum artık sezon açıldı :) Herkesin kazasız belasız ve mutlu bir sezon geçirmesi dileğiyle sağlıcakla kalın.

Haftasonu daha detaylı bakacağım, olmadı servise giderim zaten ama motorla vakit geçirmek, kendin birşeyler yapmak keyifli oluyor :) Durum netleşince yazarım, forumda bir bilgi daha olur.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Haftasonu daha detaylı bakacağım, olmadı servise giderim zaten ama motorla vakit geçirmek, kendin birşeyler yapmak keyifli oluyor :) Durum netleşince yazarım, forumda bir bilgi daha olur.
Shadowlar basit makineler. Önce arka çamurluktaki koltuk vidasını sökün, Ardından koltuğun yanlarındaki alyan anahtarı uyumlu olan vidaları çıkarın ve koltuğu en geniş yerinde önce 5-10cm kaldırın sonra arkaya doğru çekin çıkar hemen. Sonra bağlantı kablolarını(elektrik aksamı) jaklarından çıkarın. Aküyü sökün. Ardından hava kompresörü ile bujileri çıkarmadan yuvalarına doğru basınçlı hava tutun bujiler çıkartılırken motorun içine toz kaçmasın. Sonra yeni bujileri takın. Yağ değiştirme işi ise dahada basit biraz eski sayfalarda görürsüniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

Önemli bi uyarı daha yapmak istiyorum daha öncede yazmıştım hava filitresine ulaşmak için söktüğümüz kapağın lastik contasına iyi bakalım. Gerekiyorsa değiştirelim Honda bayilerinde 3-5 bişeye satılıyor. Çok önemli çünkü serleştiğinde bu conta yüksek hızlarda aradan toz alıyor.
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
6
Herkese merhaba,
motorumun; yağ (10w- 40 castrol magnetec 2,6lt, yağ filtresi (orjinal servis), bujileri DPR8EA-9 (NGK)4 adet, hava filtresi (orjinal servis) alarak kendim değiştirdim.
ancak radyatör bakımını yapamadım. Antifriz + su için model, miktarı ve nasıl kullanmam gerekiyor ? bu konuda yardımcı olabilir misiniz
son tahrik yağını her bakımda değiştirmek yanlış bir uygulama mıdır yoksa (200gr yağ zaten) değiştirmek dahamı iyi midir?
lastikler için bakım kremi gibi bir ürün varmıdır veya lastiklerin dış yüzey bakımları nasıl yapılır?
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Herkese merhaba,
motorumun; yağ (10w- 40 castrol magnetec 2,6lt, yağ filtresi (orjinal servis), bujileri DPR8EA-9 (NGK)4 adet, hava filtresi (orjinal servis) alarak kendim değiştirdim.
ancak radyatör bakımını yapamadım. Antifriz + su için model, miktarı ve nasıl kullanmam gerekiyor ? bu konuda yardımcı olabilir misiniz
son tahrik yağını her bakımda değiştirmek yanlış bir uygulama mıdır yoksa (200gr yağ zaten) değiştirmek dahamı iyi midir?
lastikler için bakım kremi gibi bir ürün varmıdır veya lastiklerin dış yüzey bakımları nasıl yapılır?

*Öncelikle motosikletinizi sağlıkla ve keyifle kullanmanızı temenni ediyorum.
*Yağınız mükemmel.
* Buji tam yerinde.
*Filtre de iyi. Fakat HONDA dan şu an kaç paraya aldığınızı bilemiyorum. Servisler daima uçmayı sevdikleri için bana bir defasında gereksiz pahalı gelen (neredeyse koca iş makinesının filtresi ile eşdeğer bir rakam olması) filtreyi oto filtreleri satan yerden en az beşte bir daha ucuza almıştım ve hala aynı işi yapıyorum.
*Radyatörün suyunu değişirken dikkatlı olmanız gereken konu alüminyum alaşım motor parçalarına zarar vermeyen ve bu amaçla üretilmiş antifriz ile yarı yarıya su ve antifriz karışımı hazırlayıp kullanabilirsiniz. Şayet su seviye kapında eksilme veya antifrizin yeşil renginde açılma yoksa en azından artık yaza gelinmişken değiştirmeyin derim. Çünkü fabrikasyon karışım dünya standardı -25 dereceye göre ayarlıdır. Tabiki bu standardın da bir genelleme olduğunu ve sizlerin ANKARA'da yaşadığınızı unutmamak gerek.
*Son tahrik yağına gelince 10 000 km. sonrası değişmek gereklidir. İçinde bulunan yağ JAPON' ların yüzünü kara çıkartmayacak kalitede olduğunu bilmenizi isterim.
*Lastiklere gelince LASTİK PARLATICI JEL kullanmanızı kesinlikle öneririm.
Bunu kullanmaktaki faydaları: -Lastik yanaklarına bulaşacak zararlı maddeler ile çamur, ve suyun tutunmasını engeller.
-Güneşin ve hava koşullarının yanak üzerinde oluşturacağı yıpranmalara karşı son derece mukavemet sağlar.
-Lastiğin sararıp renginin solmasını önlediği gibi daima parlak ve ilk günkü gibi yeni kalmasını sağlar.
-Lastik yanaklarında oluşacak kılcal çatlamaları en asgariye indirir.
-Tabi ki kaliteli bir ürün kullanmak kaydı ile bütün bu saydıklarım maddelere ulaşılabilir.
NOT: Çok önemli bir madde. Lastik parlatıcı jelleri kullanırken kesinlikle ve kesinlikle lastiğin düz giderken veya dönüşlerde yere değen kısımlarına bu jelin sürülmemesi gereklidir. Lastiğin yere tutunma hakimiyetini ortadan kaldıracağı için frenlemeyi engelleyeceği gibi kesinlikle savrulmaya neden olur.

Benim senelerdir kullandığım lastik jeli: SONAX xtreme nono ultra wet look.
Kromaj bakım ve parlatma ürünü ise : Turtle wax METAL POLISH (cleans,restores,end protects all chrome, stainless steel and alüminium trim)
Yardım almak istediğiniz başka konular olursa da müsait oldukça sorularınızı yanıtlarım.
Kolay gelsin:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst