- Katılım
- 27 Ara 2010
- Mesajlar
- 259
Arkadaşlar herkese selamlar, tekeriniz düz bassın...
Ön cam arayan bir arkadaş olduğunu görünce yazayım dedim, belki birine lazım olur;
Honda Black Widow'dan çıkarttığım;
1.KAPPA AS 115 A2 kodlu ön cam bağlantı aparatı(maşa monteli olduğundan her modele uyar diye düşünüyorum) ve kappa ön camı,
2.Orjinal T gidon ve Gidon yükseltme risersleri,
3.Orjinal Egzostu satabilirim.
İhtiyacı olan arkadaşlar özelden mesaj atarlarsa yardımcı olurum.
uyum konusunda bişey diyemem gidon, raiser ve egzostu motorun modelini yazarak nette görebilirsiniz!
Ön cam arayan bir arkadaş olduğunu görünce yazayım dedim, belki birine lazım olur;
Honda Black Widow'dan çıkarttığım;
1.KAPPA AS 115 A2 kodlu ön cam bağlantı aparatı(maşa monteli olduğundan her modele uyar diye düşünüyorum) ve kappa ön camı,
2.Orjinal T gidon ve Gidon yükseltme risersleri,
3.Orjinal Egzostu satabilirim.
İhtiyacı olan arkadaşlar özelden mesaj atarlarsa yardımcı olurum.
uyum konusunda bişey diyemem gidon, raiser ve egzostu motorun modelini yazarak nette görebilirsiniz!