Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
22
Ben de bütün arkadaşların geçmiş bayramlarını tebrik ederim. Arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz?

Aranıza yeni katıldım. 2 hafta önce bende Shadow aldım. Aldığımda öndeki sisler yanmıyordu. Baktırdım, kabloları yanmış, değiştirdiler. Şimdi farla birlikte sislerde yanıyor. Bu defa da aküyü bitiriyor. Tekrar iptal etmek zorunda kaldım.
Bir iki yere sordum, orjinal aküsü kaldırmaz dediler. Aküyü, roleyi ve kablolarını değiştirmek lazım dediler.
Bu konuda bilgisi olan var mı? Yada İstanbul anadolu yakasında güvenilir iyi bir usta bilen var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de bütün arkadaşların geçmiş bayramlarını tebrik ederim. Arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz?

Aranıza yeni katıldım. 2 hafta önce bende Shadow aldım. Aldığımda öndeki sisler yanmıyordu. Baktırdım, kabloları yanmış, değiştirdiler. Şimdi farla birlikte sislerde yanıyor. Bu defa da aküyü bitiriyor. Tekrar iptal etmek zorunda kaldım.
Bir iki yere sordum, orjinal aküsü kaldırmaz dediler. Aküyü, roleyi ve kablolarını değiştirmek lazım dediler.
Bu konuda bilgisi olan var mı? Yada İstanbul anadolu yakasında güvenilir iyi bir usta bilen var mı?

büyük ihtimalle sis lambaların 55 wattır belkide daha yüksek yani 55x2=110/12volt=9,17 amnper güç çekiyorlar boşuboşuna zaten akün 12 amper
sisleri görünürlük için kullanıyorsan at ampullerini tak aynı duylu led ampulleri hiçbirşey ekleyip eksiltmeden yoluna devam et yüksek ihtimal h3 duy olmalı farların

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...iklet-h3-power-led-beyaz-isik-102715932/detay

linki örnek olsun diye verdim almadan evvel ampulün boyunu sor sonra uzun gelmesin tasın içine.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
O ampulleri degil motora baglamak , bagajinda bile tasimamani oneririm. Ya daha dusuk wattli ampullere yada direk led cozumlere yonelmelisin . ( cok haydar dumen agzi oldu be : )
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
22
Teşekkürler,
Led ampul alıp deneyeceğim. Bencede sorun hallolur. Yinede Anadolu yakasında güvenilir ustanız varsa tanışmak isterim.
Sormuşken abartayım, benim jantlar çok kirli. Temizlemek için ne tavsiye edersiniz. Nikelajlaraı parlatmak için zarar vermeden temizleyecek bi ürün var mı? Piyasada birsürü var ama yinede sormak istedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler,
Led ampul alıp deneyeceğim. Bencede sorun hallolur. Yinede Anadolu yakasında güvenilir ustanız varsa tanışmak isterim.
Sormuşken abartayım, benim jantlar çok kirli. Temizlemek için ne tavsiye edersiniz. Nikelajlaraı parlatmak için zarar vermeden temizleyecek bi ürün var mı? Piyasada birsürü var ama yinede sormak istedim.
Var ama söylemem şimdilik,diğer arkadaşlarda ses etmeyebilir=))
bu foruma katılanlar fotoğraf koyar motorunu kaça almış nesi var yok anlatır
kendsi adını sanını söyler,tanışır ,kendisini tanıtır falan
bunlar olmassa yardım bukadar )))
bekliyoruz
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
22
Bende yeni aldığım için yazıyorum. Çok bildiğimden değil.

O fiyat çok pahalı, kilometrenin düşük olması elbette iyi ama motor çok boş. Çantası, ön camı, sis farı derken ilave masrafların olur.
Bu motoru alanlar gezmek için alıyor. Yarış motorlarında olduğu gibi kilometre çok problem değil. Honda 15 yıldır aynı motoru üretiyor, gerçi yeniler enjeksiyonlu ama tercih edilmiyor diye biliyorum. Teknoloji eski olduğundan kazası olmadıktan sonra motorda kolay kolay sorun olmaz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...al-den-honda-vt-750-c4-shadow-103306203/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

Adım Şahin, İstanbul Ataşehirdeyim.
Bankada çalışıyorum, (bu arada motorsiklete kredi veriyorum, uygun olursa)
2005 model Shadow aldım, bir ay olmadı henüz.Sahibi düzgündü, motoruda düzgün. İlk motorum, acemiyim, öğreniyorum. Neyseki havalar iyi gidiyor, binme fırsatım oluyor.
30.000 km. de. Olabilecek bütün aksesuarları var. Çanta, eksoz, koruma demiri, sis farı, sürücü ve ardcı sisi bar, ön cam, elcikler vs.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Bende yeni aldığım için yazıyorum. Çok bildiğimden değil.

O fiyat çok pahalı, kilometrenin düşük olması elbette iyi ama motor çok boş. Çantası, ön camı, sis farı derken ilave masrafların olur.
Bu motoru alanlar gezmek için alıyor. Yarış motorlarında olduğu gibi kilometre çok problem değil. Honda 15 yıldır aynı motoru üretiyor, gerçi yeniler enjeksiyonlu ama tercih edilmiyor diye biliyorum. Teknoloji eski olduğundan kazası olmadıktan sonra motorda kolay kolay sorun olmaz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...al-den-honda-vt-750-c4-shadow-103306203/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

Adım Şahin, İstanbul Ataşehirdeyim.
Bankada çalışıyorum, (bu arada motorsiklete kredi veriyorum, uygun olursa)
2005 model Shadow aldım, bir ay olmadı henüz.Sahibi düzgündü, motoruda düzgün. İlk motorum, acemiyim, öğreniyorum. Neyseki havalar iyi gidiyor, binme fırsatım oluyor.
30.000 km. de. Olabilecek bütün aksesuarları var. Çanta, eksoz, koruma demiri, sis farı, sürücü ve ardcı sisi bar, ön cam, elcikler vs.

Hayırlı olsun,jantlar için bildiğimiz çimentoyu üstüpü ile uygulayın:) pırıltınız dan kaza yapanlar çoğalacaktır:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun,jantlar için bildiğimiz çimentoyu üstüpü ile uygulayın:) pırıltınız dan kaza yapanlar çoğalacaktır:)
Baba senin birde elma sirkesi vardı her derde deva
çimentoyla karıştırıp sürüp beklesek daha bir beton gibi olmazmı ha?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Yanlış yere mi yazıyorum ama neden Zıppırman uzaklaştırıldı baya yardımcı oluyordu bize. Sevgiler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba osaglam,
Bahsettiğiniz motosiklet benimdi. Km si orjinal ve gerçekten gıcır gıcır motosikletti
06.11 tarihinde satışını yaptım. Umarım gönlünüze göre bir araç sahibi olursunuz
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Arkadaşlar merhabalar, acil yardımınıza ihtiyacım var bu sabah motorla işe gitmeyi planladım güneşli bir gün olacak diye ama malesef motoru çalıştıramadım. Sanırım akü bitmiş zaten akü bitikti ama sezonu kapatırım diye düşünüyordum. Akü fiyatlarına baktığımda Yuasa YTZ12S için 290-320 gibi fiyatlar dendi. Şimdi motoru garaja kapatacağım bana lazım olan şöyle haftada 1 çalıştıracak kadarı lazım. Şarj etmeyi deniycem ama olmazsa ne yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum. Daha önceki yazılarda sanırım 83. ya da 84. sayfada bi arkadaşımız Haze HZS12-12 akü alıp kullanmıştı ve olmuştu. Boyutları 97x150x99 12V 12Ah 100 tl gibi bir fiyatı vardı ama dediğim gibi bana haftada 4 kereden 4 ay yatsa 16 kez motoru çalıştıracak akü lazım sizce ne yapmalıyım. Çünkü fuardan ya da sezon başında Yuasa akü alcaktım şimdi o kadar parayı veripte aküye yazık etmek istemem. Sevgiler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

Akü Modeli: HZS12-12
Gerilim: 12 Volt
Ah (20 saat): 12 Ah
En Boy Yük: 97x150x99
Ağırlık: 3.93 kg
Akü Fiyatı: 21,30 USD ~ 40 TL gibi
Site:
Haze http://www.acdc.com.tr/tr/kuru-aku-hakkinda.htm?id=112012
Yuasa http://www.acdc.com.tr/tr/kuru-aku-hakkinda.htm?id=278
Şimdi arkadaşlar fikirleriniz ve önerileriniz acil lazım
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Eğer motorunda sonradan eklenmiş herhangi aksesuar yoksa,yani az da olsa akım çekecek bir aksesuar yoksa akü kolay bozulmaz:)
Benim shadow 2006 model hala aynı akü şakır şakır marş basar:)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Eğer motorunda sonradan eklenmiş herhangi aksesuar yoksa,yani az da olsa akım çekecek bir aksesuar yoksa akü kolay bozulmaz:)
Benim shadow 2006 model hala aynı akü şakır şakır marş basar:)
Hiçbir aksesuarı yok ama garaj motoru yanı önceki sahibi kışları haftada bir çalıştırdığını sanmam bende aynı şekilde garaja kapattım ama haftada bir çalışıtırırım en az 20-30 dk bakalım şarj işi nasıl olacak olmazsa çu Haze aküyü alacağım sadece garaj süresince işimi görse yeter. Sonrasında Yuasa akü alıp takacağım.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Honda Shadow kullanıcılarını göreve çağırıyorum! Benim motorun aküsü Yuasa YTX12-BS 12V 10Ah internette baktığım aküler ise(vt750c için gösterilenler) genelde YTX14-BS serileri yani 12V 12Ah olarak gösteriliyor. Akü almayacağım arkadaşlarında önerdiği gibi şarj ettirip motoru garaja kapatacağım. Yani sezon bitti yeni sezona akü alacağım. Araştırdım ama sizler hangi aküyü kullanıyorsunuz yardım edebilir misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst