Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Benimki karbüratörlü ne yazıkki ama çokta önemli değil. Ben bu motoru ilk motorum olarak aldım bu sezon ve önümüzdeki sezon kullanıp diğer sezon başında satacağım. Asıl almak istediğim Suzuki M109R ya da bu shadowların babası VTX1300 2'sinden biri ama bu motoruda baya sevdim. Harleyin 883'leri ile yan yana durduğunda fark ortada. Drag Star'lara gidin bakın sanki şaseyi bi Amerikalı garajında kendisi yapmış gibi duruyor. En iyi seçim budur. Enjeksiyon Karbüratör farkıda öyle çok yok enjeksiyon 2008'in 2. yarısından itibaren var diye biliyorum. Eylül 10'dan sonra gezeriz bi Spirit kullanan arkadaşım var oda bizle gelecek.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Benimki karbüratörlü ne yazıkki ama çokta önemli değil. Ben bu motoru ilk motorum olarak aldım bu sezon ve önümüzdeki sezon kullanıp diğer sezon başında satacağım. Asıl almak istediğim Suzuki M109R ya da bu shadowların babası VTX1300 2'sinden biri ama bu motoruda baya sevdim. Harleyin 883'leri ile yan yana durduğunda fark ortada. Drag Star'lara gidin bakın sanki şaseyi bi Amerikalı garajında kendisi yapmış gibi duruyor. En iyi seçim budur. Enjeksiyon Karbüratör farkıda öyle çok yok enjeksiyon 2008'in 2. yarısından itibaren var diye biliyorum. Eylül 10'dan sonra gezeriz bi Spirit kullanan arkadaşım var oda bizle gelecek.
Selam Ozan. Ne iyi iste karburatorlu olmasi. Yakit gostergesinin bunyesine cok geldigi, gurul gurul makinemize, ne diye ne zaman ariza cikaracagi belli olmayan enjeksiyon sistemi isteyelim ki? Gule gule kullanalim :)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Selamlar, 2006 shadowum için heybe çanta alacağım yardımcı olabilir misiniz? Hepsiburada'dan sipariş ettiğim Tex marka heybeler büyük geldi (sinyallere ve koltuğa dayandı). Tabi çanta derken aslında aparatı filan komple bişey almam gerekiyor. Markalardan yana sıkıntı yok (givi, kappa vs..) ama tamam dediğinde de bulamıyorsun. Teşekkürler şimdiden paylaşımınıza.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar, 2006 shadowum için heybe çanta alacağım yardımcı olabilir misiniz? Hepsiburada'dan sipariş ettiğim Tex marka heybeler büyük geldi (sinyallere ve koltuğa dayandı). Tabi çanta derken aslında aparatı filan komple bişey almam gerekiyor. Markalardan yana sıkıntı yok (givi, kappa vs..) ama tamam dediğinde de bulamıyorsun. Teşekkürler şimdiden paylaşımınıza.
Selam,
Fikrimce bunu düşünebilirsin. Shadowların kuyruğu uzun olmasından dolayı bu çantalar uyum sağlıyor
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
hoşbulduk dostum, birgün sürüşümüze katıl noktalı virgülü üç noktaya çevirelim. birlikteliğimize güç katalım.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Gitti SYM Geldi Kymco Xciting 250 İ
Selamlar;
Sym Fiddle II 125 cc motorumu Kymco Xciting 250 İ 2011 model şehir dışındaki bir motosiklet ile takas ederek değiştirmiş bulunuyorum.
Enjeksiyon yakıt sistemli motor yerine karbüratörlü motorları daha çok tercih etmeme rağmen gelişmeler ve nezaketli yaklaşımlar, kibar usluplar bana bu seferde enjeksiyonlu olsun bakalım dedirtti..


BU SAYFADA yeni motorum ile ilgili yorumlarım ve bir iki foto var..
Vesselam....
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Gitti SYM Geldi Kymco Xciting 250 İ
Selamlar;
Sym Fiddle II 125 cc motorumu Kymco Xciting 250 İ 2011 model şehir dışındaki bir motosiklet ile takas ederek değiştirmiş bulunuyorum.
Enjeksiyon yakıt sistemli motor yerine karbüratörlü motorları daha çok tercih etmeme rağmen gelişmeler ve nezaketli yaklaşımlar, kibar usluplar bana bu seferde enjeksiyonlu olsun bakalım dedirtti..


BU SAYFADA yeni motorum ile ilgili yorumlarım ve bir iki foto var..
Vesselam....
Hayırlı uğurlu olsun,Kaldera'm,Uğur kardeş.
Eh artık ıslandığına ve ıslattığına göre,Önümüzdeki hafta sonu yanisi 7-8-9-Eylül de yalovada gerçekleşecek festivalede katılımı gerçekleştirirsiniz ki shadow ait engin bilgilerini paylaşabilesiniz efenim:)
Evet arkadaşlar bir aksilik olmadığı sürece en azından cumartesi gidiş,pazar dönüş gibi düşünmekteyim.Katılımınızı beklerim,bu arada eşlerde isterse gelebilsin derim,başkada birşey demem kaçarım,
hepinize iyi akşamlar olsun.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Tamam Özercim.Sıkıntı yok davetinize icabet ederim kendi adıma.Herhalde festival alanıda yine aynı yerdedir herzamanki gibi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,
Yeni motorunuz hayırlı olsun. Keyifli sürüşler dilerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

Aksilik olmazsa bende cumartesi gidip aynı gün dönmeyi planlıyorum. Burdan birkaç arkadaş gidebiliriz
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Selamin aleykum , hepinize merhaba . Nihayet acemilik bitti dağıtım için Istanbula geldim ve bu gün birligime teslim olmak üzere ankaraya gideceğim . Hepinizi çok özledim kendinize iyi bakın ...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Vay... mutu Mustafa kardeş. Sen hoş gelmişsen bre..
Demek askerliğin yarısını bitirdın ha... Demek usta da oldun. Bizden ayrı kalalı ne işler becermışsın. Hadi hayırlı uğurlu olsun.
Hem sonra tabi ki biz turlara giderken sen askerlik yapacaksın. Ne sandınya.. Bir tarihler biz alçak sürünme anfibi komando eğitimleri yaparken sende anneciğinin kucağında yatardın. Hele senin şu komutanlarının numaralarını ver bakalım bize.
Hadi yine kıyamadım. Çünkü nede olsa Shadw'cusun. Meğer bizde seni özlemişiz. Hayırlı teskereler.:king:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Merhaba,
Yeni motorunuz hayırlı olsun. Keyifli sürüşler dilerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

Aksilik olmazsa bende cumartesi gidip aynı gün dönmeyi planlıyorum. Burdan birkaç arkadaş gidebiliriz
Üzülerek cumartesi başka program olduğundan dolayı ancak 8.akşamı yola çıkabileceğim,orada buluşma umudu ile:)
Selamin aleykum , hepinize merhaba . Nihayet acemilik bitti dağıtım için Istanbula geldim ve bu gün birligime teslim olmak üzere ankaraya gideceğim . Hepinizi çok özledim kendinize iyi bakın ...
Bide bize sor bakalım,sen sağ salim olda,gerisi yalan:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst