- Katılım
- 21 Mar 2012
- Mesajlar
- 723
Benimki karbüratörlü ne yazıkki ama çokta önemli değil. Ben bu motoru ilk motorum olarak aldım bu sezon ve önümüzdeki sezon kullanıp diğer sezon başında satacağım. Asıl almak istediğim Suzuki M109R ya da bu shadowların babası VTX1300 2'sinden biri ama bu motoruda baya sevdim. Harleyin 883'leri ile yan yana durduğunda fark ortada. Drag Star'lara gidin bakın sanki şaseyi bi Amerikalı garajında kendisi yapmış gibi duruyor. En iyi seçim budur. Enjeksiyon Karbüratör farkıda öyle çok yok enjeksiyon 2008'in 2. yarısından itibaren var diye biliyorum. Eylül 10'dan sonra gezeriz bi Spirit kullanan arkadaşım var oda bizle gelecek.