Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Birde Gürcistan seyahatı sırasında yolda ahengi sağlamak amaçlı hepimiz HODSON da satılan sıyah penyelerden alıp giymeyı düşünüyoruz. Seyahat ekibi olarak ne diyosunuz. Konu şimdilik Gürol ve ben tarafından yorumlanmıştır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

Görüntü aşağıdaki linktedir.
http://www.hudsonderi.com/?kategori-378-TiSORTLER.html
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
speedy2 Gürol abim sotada beklemede. "Madein Gürol" marka altılı anahtarı nezaman motosikletine monte edecen. Sen elektrikte uzman olduğunu iddia etmiştin gibi hatırlıyorum.
Haa.. Bu arada Gürol'un sol kroşesi dayanılmaz güçte. Allah muhafaza ya sağdan yersek.:pale:
Zamansızlık hat safhada :)
Bu hafta sonu oğlanın son haftası sonrası alınan randevu ile motorun muayenesi sonrasında ver elini B.çekmece kalan zamanı değerlendirmece duyurulur.
Sonraki hafta yani aysonu iş varsa çalışmaca,yoksa cmt-pazar Erdek balıkesir festivali,sonrası 2 temmuz sabah Karadeniz'e yol yapmak sevdiklerimizle :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görünüş herşey değil diyorsunuz fayda da önemli haliyle
Peki daha önce alış veriş yaptınız mı burdan yani fiyatlarının üzerine ekstra ne gibi fiyat farkı gelir
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Görünüş herşey değil diyorsunuz fayda da önemli haliyle
Peki daha önce alış veriş yaptınız mı burdan yani fiyatlarının üzerine ekstra ne gibi fiyat farkı gelir
Benim customizer adlı siteden bir alışverişim oldu,malzeme +40$ kargo ödedim,yani 10$ lık malzeme gelir 50$ ye :)
Onun yerine kızıltoprakta özen motora bir bak bakalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim customizer adlı siteden bir alışverişim oldu,malzeme +40$ kargo ödedim,yani 10$ lık malzeme gelir 50$ ye :)
Onun yerine kızıltoprakta özen motora bir bak bakalım.
Önerilerin için teşekkür ederim
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
33
Selam,
Gidonu 10 cm kadar yükselmeyi düşünüyorum. Kullanım rahatlığı olacağını umuyorum. Uygun olursa nereden ve nasıl yapabilirim
Bilgi birikiminize dayanarak yardımınızı rica ediyorum.

10 cm gibi bir yükseltme düşünüyorsan debriyaj-gaz tellerin ve elektrik kablolarını ve hidrolik hortumunu uzatmaya gerek kalmayacaktır. Bu işi gidon değiştirmeden sadece Raise(yükseltici) kullanarak da yapabilirsin.


Ben aşağıda resmi görünen gidonu aldım.

gidon.jpg


Yükseklik 30 cm yazmakla beraber tutacakların bölümü aşağı doğru eğildiğinden çok yüksek olmadı. Tarif etmek gerekirse gidonu tuttuğum zaman ellerim omuz hizamda çok az aşağıda oluyor ve buda hem yorulmayı engelliyor hemde kullanım açısından çok kolaylık sağlıyor.

Elektrik kablolarını uzatmama gerek kalmadı farın içinde yumak halinde bolca vardı.ancak teller ve hidroliği uzattım.

Gaz ve debriyaj tellerini boş alarak, mondial tellerinden sökülen ekleme yerleri kullanıldı.

Hidrolik hortumu tamam yeni alındı.

Bu arada karaoğlana biraz makyaj yaptım.

Raiserları takmak zaten gidon yükseltmek için şarttı,
Mat siyaha boyandı,
Mapam Forward kontroller takıldı,
Yeni metzeller lastikler takıldı,
Vance and Hince short cut eksozlar takıldı, dış egsoz korumaları sökülerek yerine siyah amyant sarıldı,
Arka Yüksek Sisi bar takıldı,
Yan çanta taktığımda sinyaller çantaya değiyordu, uzatma aparatı yapıldı.

Sonuçta aşağıdaki görüntü elde edildi. :)

DSC00057.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10 cm gibi bir yükseltme düşünüyorsan debriyaj-gaz tellerin ve elektrik kablolarını ve hidrolik hortumunu uzatmaya gerek kalmayacaktır. Bu işi gidon değiştirmeden sadece Raise(yükseltici) kullanarak da yapabilirsin.


Ben aşağıda resmi görünen gidonu aldım.

http://i1137.photobucket.com/albums/n507/bedizler1/gidon.jpg

Yükseklik 30 cm yazmakla beraber tutacakların bölümü aşağı doğru eğildiğinden çok yüksek olmadı. Tarif etmek gerekirse gidonu tuttuğum zaman ellerim omuz hizamda çok az aşağıda oluyor ve buda hem yorulmayı engelliyor hemde kullanım açısından çok kolaylık sağlıyor.

Elektrik kablolarını uzatmama gerek kalmadı farın içinde yumak halinde bolca vardı.ancak teller ve hidroliği uzattım.

Gaz ve debriyaj tellerini boş alarak, mondial tellerinden sökülen ekleme yerleri kullanıldı.

Hidrolik hortumu tamam yeni alındı.

Bu arada karaoğlana biraz makyaj yaptım.

Raiserları takmak zaten gidon yükseltmek için şarttı,
Mat siyaha boyandı,
Mapam Forward kontroller takıldı,
Yeni metzeller lastikler takıldı,
Vance and Hince short cut eksozlar takıldı, dış egsoz korumaları sökülerek yerine siyah amyant sarıldı,
Arka Yüksek Sisi bar takıldı,
Yan çanta taktığımda sinyaller çantaya değiyordu, uzatma aparatı yapıldı.

Sonuçta aşağıdaki görüntü elde edildi. :)

http://i1137.photobucket.com/albums/n507/bedizler1/DSC00057.jpg
Ben beğendim çok hoş olmuş
gidon hortum teller falan yani yükseltmek kaç liraya maloldu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10 cm gibi bir yükseltme düşünüyorsan debriyaj-gaz tellerin ve elektrik kablolarını ve hidrolik hortumunu uzatmaya gerek kalmayacaktır. Bu işi gidon değiştirmeden sadece Raise(yükseltici) kullanarak da yapabilirsin.


Ben aşağıda resmi görünen gidonu aldım.

http://i1137.photobucket.com/albums/n507/bedizler1/gidon.jpg

Yükseklik 30 cm yazmakla beraber tutacakların bölümü aşağı doğru eğildiğinden çok yüksek olmadı. Tarif etmek gerekirse gidonu tuttuğum zaman ellerim omuz hizamda çok az aşağıda oluyor ve buda hem yorulmayı engelliyor hemde kullanım açısından çok kolaylık sağlıyor.

Elektrik kablolarını uzatmama gerek kalmadı farın içinde yumak halinde bolca vardı.ancak teller ve hidroliği uzattım.

Gaz ve debriyaj tellerini boş alarak, mondial tellerinden sökülen ekleme yerleri kullanıldı.

Hidrolik hortumu tamam yeni alındı.

Bu arada karaoğlana biraz makyaj yaptım.

Raiserları takmak zaten gidon yükseltmek için şarttı,
Mat siyaha boyandı,
Mapam Forward kontroller takıldı,
Yeni metzeller lastikler takıldı,
Vance and Hince short cut eksozlar takıldı, dış egsoz korumaları sökülerek yerine siyah amyant sarıldı,
Arka Yüksek Sisi bar takıldı,
Yan çanta taktığımda sinyaller çantaya değiyordu, uzatma aparatı yapıldı.

Sonuçta aşağıdaki görüntü elde edildi. :)

http://i1137.photobucket.com/albums/n507/bedizler1/DSC00057.jpg

Teşekkürler yorumlar için. Bu şekliyle orjinal gidondan ne kadar yükseltmiş oldunuz ve tabi maliyet?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Bende düşünüyordum mat siyah boyamayı ama çokta emin değildim..Bakımının zor olduğunuda duyunca iyice rafa kaldırmıştım..
Şimdi iyi yapmışım diyorum.Ben pek beğenmedim mat siyah shadow'u...
Bu makine ya parıl parıl yanmalı..Yada parıldayan yerleride mata boyanlanmalı sanki..
Klasik görünümlü bir cruiserda nikelajların yanında mat ahengi biraz bozmuş bence..
Bir bobber çalışmasında belki..

Yani bence bu çalışmanın devamı şöyle olmalı..
Motor bloğundaki nikel parçalarda mat siyaha çevrilmeli..Hava filtre kapağı vs..
Arka koltuk ve sissy sökülmeli..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RV3Zp.jpg

lXAK5.jpg

Q8jE3.jpg

42qpx.jpg

AlhuP.jpg

eLvBf.jpg

DxZ9X.jpg


Hafta sonu Sakarya karasu yolu üzerinde poyrazlar köyüne gittim. Belki bileniniz vardır küçük abant demek yanlış olmaz
Gidiş dönüş kartaldan 280 km artçı olmadan 110 km ortalama hızla 9,5 lt yakıt harcadım yanlş anlamayın küçük hesaplar peşinde olduğumdan değil hani ara sıra yarım veya 1 litrenin hesabını yapanlar için bilgi amaçlı paylaşmak istedim :) Karma olarak bir motor grubu da gelmişti. Umarım buradan haberleşerek birkaç arkadaş bir hafta sonunu bu şekilde değerlendirebiliriz
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Çok güzel bir gezi olmuş..
En kısa zamanda bende oraları bi ziyaret edeyim..
Paylaşım için teşekkürler..
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Herkese Bodrum'dan selamlar. :)
Aile fertlerini yazlığa teslim ettikten sonra haftasonu Konya defterini (Lojmanı iade ederek) kapatıyorum.
Eşyaları da şimdilik kaydıyla depoladıktan sonra Ankara üzeri İstanbula Büyük Yolculuk yapacağım.
Yolda resim çekmeye üşenmezsem resimleri paylaşırım. :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Herkese Bodrum'dan selamlar. :)
Aile fertlerini yazlığa teslim ettikten sonra haftasonu Konya defterini (Lojmanı iade ederek) kapatıyorum.
Eşyaları da şimdilik kaydıyla depoladıktan sonra Ankara üzeri İstanbula Büyük Yolculuk yapacağım.
Yolda resim çekmeye üşenmezsem resimleri paylaşırım. :)
Hayırlısı olsun :)
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
33
Teşekkürler yorumlar için. Bu şekliyle orjinal gidondan ne kadar yükseltmiş oldunuz ve tabi maliyet?

Gidonu tam dik olarak takarsak tam 30 cm. Ancak ben biraz kendime doğru eğerek kol hizamın omuz hizamı geçmemesni sağladım yaklaşık 24 cm kadar eski yerinden yüseğe kalktı diyebilirm.

Maliyete gelince 3 aşağı 5 yukarı olarak söyleyebilirm.

Yükselticiler:100 tl
Gidon:140 tl
Gaz-debriyaj telleri:60 tl
Hidrolik hortumu:45 tl

Bende düşünüyordum mat siyah boyamayı ama çokta emin değildim..Bakımının zor olduğunuda duyunca iyice rafa kaldırmıştım..
Şimdi iyi yapmışım diyorum.Ben pek beğenmedim mat siyah shadow'u...
Bu makine ya parıl parıl yanmalı..Yada parıldayan yerleride mata boyanlanmalı sanki..
Klasik görünümlü bir cruiserda nikelajların yanında mat ahengi biraz bozmuş bence..
Bir bobber çalışmasında belki..

Yani bence bu çalışmanın devamı şöyle olmalı..
Motor bloğundaki nikel parçalarda mat siyaha çevrilmeli..Hava filtre kapağı vs..
Arka koltuk ve sissy sökülmeli..

Tabii zevkler ve renkler tartışılmaz. Herkes kendine göre şekillendirmeli motorunu.
Motor bloğu boyama işi kanımca son derece zahmetli ve motoru sökmeye değecek bir uygulama değil. Bir ara Hava flitresini mat siyah kaplama ile kaplamıştım ama beğenmediğim için söktüm.

Sele ve koltuğa gelince bence kesinlikle haklısın. Ben zaten uzun yola gideceğim için çantaları üzerine koymak ve bağlamak için taktım. Genelde sisyi bar - sele sökük gezerim.

Çalışmanın devamı tabi param olursa;

-Ön çamurluğu iyice küçültmek
-Arka çamurluğu kesmek
-Plakayı yana almak
-ve bobber sele
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Arkadaşlar hayırlı yolculuklar kazasız belasız güzel güzel bir gezi olmasını diliyorum benim için de gezin
akıllı gidip akıllı gelin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst