Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Arkadaşlar bugün baktım ki Arcadium yanındaki bahçemiz tadilattaymış. Tamamen kapalılar. Gelince sürpriz olmasın. Bahçemizin bir yanında Ömürlü var orada da buluşma olabilir. Ya da aklınıza gelen başka yer varsa yazın...

iş yoğunluğum nedeniyle büyük ihtimal katılamayacağım.

mesaimi 00:30da bitirdim. işler yetişmiyor :pr:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
De gedin nerede buluşursanız buluşun haaa
moralimizi bozup durmayın
deniz meniz yok ama Angarada yaşamak varmış yahu cuma cuma rahat diyorlar ferah diyorlar trafiksiz diyorlar ,şeytan diyor adreside vermişler nasıl olsa
ses etmeden cuma akşamı ver baskını ver baskını,Kenan'ıda gitmişken al elinden içkisini kendin iç ver sopayı bidaha içme diye
sabah dön geri..

abi o bu değilde ankara muhabbetini geç ne işin var buralarda gel bedil köyüne geziye ? çankırı çerkeşte. Eğer müsaitseniz toparlanın gelin istanbuldan abi, İstanbula 388 km görünüyor, sadece cumartesi konaklanıp pazar öğlen falan çıkılacak, bilginize :)



Arkadaşlar bugün baktım ki Arcadium yanındaki bahçemiz tadilattaymış. Tamamen kapalılar. Gelince sürpriz olmasın. Bahçemizin bir yanında Ömürlü var orada da buluşma olabilir. Ya da aklınıza gelen başka yer varsa yazın...

O zaman bir yer belirleyelim cuma akşam görüşüp 2 bira atarız ya güzelde olur ;)
@emir sen ne dersin ?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
#Düzeltme#

Ben hala bugünü perşembe sanıyorum, cuma olduğunun farkına varınca sevindirik oldum :) Bu akşam biryer ayarlayabilirseniz gidelim, yoksa ben eve kaçarım yarın bedile gideceğiz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alman louis ten sipariş ettiğim sis üstü ve ana far üstü kartallarım,
yan çantalar için krom harley stoplarım,
gidon çakmaklığım biraz evvel elime geçti
süperler,mutluyum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kenan yoksa bende gelmiyorum.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Ben biraz rahatsizlandigim icin katilamiyorum. Yataktan simdi kalktim. Kusuruma bakmayin.
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
9
merhabalar,

Tesadüfen nette dolaşırken gördüm.Siteyi üye olayım dedim.Gördüğüm kadarı ile chopper kullanıcı sayısı fazla gibi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldiniz
fena sayılmayız))
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
9
Ankarada bulunan arkadaşların belirli toplanma yerleri etkinlikleri sürüşleri oluyormu acaba.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankarada bulunan arkadaşların belirli toplanma yerleri etkinlikleri sürüşleri oluyormu acaba.
az daha bugun oluyordu ama yan geldi.Kenan yan çizdi.

bir tanışsak nasıl olur acıba?))
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Benim akşama işim çıktı özür dilerim dostum,

@emir siz buluşun isterseniz kardeşim tekrar kusura bakmayın.

telefonla Koray'la konuştum ben akşam dışarda olmayı planlıyorum irtibatlaştığımız arkadaşlarla görüşürüz, yani çok özel bir toplanma planı olmasa bile zaten motorlu olacağımdır :)

Ankarada bulunan arkadaşların belirli toplanma yerleri etkinlikleri sürüşleri oluyormu acaba.

hoşgeldiniz foruma. valla oluyo desek yalan olur :) ama sizin avatar resminden anladığım kadarıyla siz de bizden daha çok hareket var sizin mekanınız varsa biz katılalım :))
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
9
şu anada şirkette çalışırken zaman buldukça yazıyorum.

Öncelikle tanıtayım kendimi tabiki Burak ismim.

Seymen Choppers MK Ankara kurucu üyesiyim.Etkinlik sürüş toplantı organizasyonlarımız taiki olmaktadır.Bull Choppers ile kardeş klübüz.
19 mayıs sürüşü gaziler sürüşü gibi organizsaysonlar için detaylı bilgi alabilirsiniz benden.

Klübümüze katılım yapmak isteyen olursa bilgim dahilinde toplantı günlerimizde aramızda olabilirsiniz.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
telefonla Koray'la konuştum ben akşam dışarda olmayı planlıyorum irtibatlaştığımız arkadaşlarla görüşürüz, yani çok özel bir toplanma planı olmasa bile zaten motorlu olacağımdır :)

Akşam akşam yağmur serpiştiriyordu ya ankarada, şaka gibi memleket arkadaş ayıptır ya...

az daha bugun oluyordu ama yan geldi.Kenan yan çizdi.

bir tanışsak nasıl olur acıba?))

Al işte yaa yine bana kaçtı :) ama dedim abi sana sen gel buraya ben dünyayı yakar gelirim diye :) Önüne geleni dövüyorsun abi, korkuyorum tanışmaya :p
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Abi bu aksam cekiyorum valla. Esekligime ver :) hatta gece gece flash kurup aydinlatip cekecegim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst