nerde kalınıyor peki ? çadır muhabbeti mi ? klasımız bozulmasın![]()
Evet abi çadır muhabbeti ama klasın bozulmaz ya, bi şişme yatak atarsın çadıra namın yürür
kimler katılacak bir liste hazırlayalım derim.
bahçemiz olabilir mekan olarak. kazık olur demezseniz ümitköy liva da olur park problemi de yok. çayın çorbanın daha ucuz olduğu bir yer derseniz yine ümitköy ana caddesindeki çıtır simit de olur.
PS: ümitköyle bi bağlantım yok aslında aşağı ayrancıda oturuyorum)
Ben varım cuma günü buluşmaya ama mümkünse alternatif içeceklerin olduğu biryer olsun, malum bira içmeden biraz dengesiz bir adam oluyorum