Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
nerde kalınıyor peki ? çadır muhabbeti mi ? klasımız bozulmasın :p

Evet abi çadır muhabbeti ama klasın bozulmaz ya, bi şişme yatak atarsın çadıra namın yürür :p


kimler katılacak bir liste hazırlayalım derim.
bahçemiz olabilir mekan olarak. kazık olur demezseniz ümitköy liva da olur park problemi de yok. çayın çorbanın daha ucuz olduğu bir yer derseniz yine ümitköy ana caddesindeki çıtır simit de olur.
PS: ümitköyle bi bağlantım yok aslında aşağı ayrancıda oturuyorum :))

Ben varım cuma günü buluşmaya ama mümkünse alternatif içeceklerin olduğu biryer olsun, malum bira içmeden biraz dengesiz bir adam oluyorum :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
emir aynen öyle bizim grup 30 kişiyi aştı, 2 kuruyzcu şehir değiştirince kaldık vızıldak plastik 4 silindirlerle.

çelik devler bir arada yol almalı.

Gürol Bey selamlar, severek okuyoruz. Eli anahtar tutan insanlara özeniyoruz.

Bi organize olup gideceğiz :p

bende plastikim ama 4 silindir değilim nolacak peki?? :p
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
şimdi bahçemizde çay acayip ucuz. açık hava, yiyecek içecek motor park yeri falan gayet rahat.

liva kazık olur (dedim) :cherry:

ay sonuna kadar sıkışığım da.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne çok casus varmış shadow grubunda beee
gidin gezi topic i açın kardeşim yaaaa
alla allaaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jack varsa gelirim vallaa
bira falan kesmez beni
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hakkaten ya madem öyle shadow intruder falan filan demeyelim ankara için bir cruiser buluşması ayarlayalım.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Helal Ankara grubuna..
Millet 19 Mayıs'ı unutmadık değil mi? Hani Anıtkabir ziyareti ve sonrasında piknik türü kaynaşma vs....
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
hakkaten ya madem öyle shadow intruder falan filan demeyelim ankara için bir cruiser buluşması ayarlayalım.

valla uyar müdür dediğim gibi alternatif içecekleri olan biryer ayarlarsak pek bi cazip olur bana da :) Aslında cuma akşam pyro' da buluşabiliriz, bahçeli 4. de, hem motorları park edebileceğimiz yer var, hem arkadaşımız, siz bilirsiniz tabii...

Helal Ankara grubuna..
Millet 19 Mayıs'ı unutmadık değil mi? Hani Anıtkabir ziyareti ve sonrasında piknik türü kaynaşma vs....

Çıkarız 19 Mayıs' da da hep beraber çıplak spor kuruzır kros ne varsa takılırız hep beraber :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Kenan ne alkolik adamsın ya :))
mekan işi kolay Pyro da olabilir ona karar veririz o halde açalım mı bir etkinlik topiği nasıl olur ? acaba Ankara-MT toplanması harici bişey gibi değerlendirilir yanlış anlaşılma olur mu ? maksadımız tamamen cruiserlardan oluşan bi toplanma ama yanlış anlaşılmasında da korkarım

Helal Ankara grubuna..
Millet 19 Mayıs'ı unutmadık değil mi? Hani Anıtkabir ziyareti ve sonrasında piknik türü kaynaşma vs....

19 Mayıs kortej fikri geçerli hocam, bekliyor olacağız inşallah sizleri
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yüksek cc cruiser olmalı bence.

yanlış anlaşılmasın, işin keyfi her zaman paylaşacak ortak nokta olmasında.

o şekilde başlık açılırsa karışık olur, bence vn800, intruder ve shadow topiklerine haber salsak yeterli.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Abiler buluşmaya tanışmaya ben de gelirim de motoru bi usta görmeden yola çıkamam siz devam edersiniz sonrasında...
 
Katılım
20 Eki 2004
Mesajlar
50
Merhabalar,

YBR, BMW F650, Kawasaki Ninja 250R, Dragstar, Fazer, Suzuki GSR600 tecrubelerimden sonra en sonunda Shadow 750 ACE ile buluşacağım büyük ihtimalle. 4 teker işlerine girdiğimden dolayı 10 aydır motorsuzdum. Ama demir atıma Mayıs ayında kavuşacağım. 30 yaşındayım bu arada. Chopper seçmemin nedeni de artık yavaşlamak isteğim.

104 sayfanın hepsini okudum. Tek tek ve sıkılmadan. Geyik hiçbir soru sormayacağım bu yüzden :) 2000 model Bursa'daki bir motoru almaya karar verdim. 51.000km bu motor için hiçbirşey (bakımlı olduğunda). Şu an sahibi 49000de almış. Paraya sıkıştığından dolayı sattığını söylüyor. Sahibinden.com a bakanlar bilir.

Bu motor veya sahibi hakkında bilgisi olan var mı? Motor kadar motoru sahip alacağın kişi de önemli sonuçta. Motorda W&H egzoz var diyo yakıt tasarruf olduğunu söylüyor vs. Çok az yaktığını da ekliyor. Üzerinde çanta vs de mevcut.

Haftasonu gidip yerinde göreceğim. Tavsiyeleriniz var mıdır?

En yakın zamanda gezilerinizde buluşmak dileğiyle...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
630da ümitköy arkadyum avm yanındaki bahçemiz'de buluşalım.

ferah, rahat, trafiksiz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
De gedin nerede buluşursanız buluşun haaa
moralimizi bozup durmayın
deniz meniz yok ama Angarada yaşamak varmış yahu cuma cuma rahat diyorlar ferah diyorlar trafiksiz diyorlar ,şeytan diyor adreside vermişler nasıl olsa
ses etmeden cuma akşamı ver baskını ver baskını,Kenan'ıda gitmişken al elinden içkisini kendin iç ver sopayı bidaha içme diye
sabah dön geri..

---------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 14:06 ----------

Merhabalar,

YBR, BMW F650, Kawasaki Ninja 250R, Dragstar, Fazer, Suzuki GSR600 tecrubelerimden sonra en sonunda Shadow 750 ACE ile buluşacağım büyük ihtimalle. 4 teker işlerine girdiğimden dolayı 10 aydır motorsuzdum. Ama demir atıma Mayıs ayında kavuşacağım. 30 yaşındayım bu arada. Chopper seçmemin nedeni de artık yavaşlamak isteğim.

104 sayfanın hepsini okudum. Tek tek ve sıkılmadan. Geyik hiçbir soru sormayacağım bu yüzden :) 2000 model Bursa'daki bir motoru almaya karar verdim. 51.000km bu motor için hiçbirşey (bakımlı olduğunda). Şu an sahibi 49000de almış. Paraya sıkıştığından dolayı sattığını söylüyor. Sahibinden.com a bakanlar bilir.

Bu motor veya sahibi hakkında bilgisi olan var mı? Motor kadar motoru sahip alacağın kişi de önemli sonuçta. Motorda W&H egzoz var diyo yakıt tasarruf olduğunu söylüyor vs. Çok az yaktığını da ekliyor. Üzerinde çanta vs de mevcut.

Haftasonu gidip yerinde göreceğim. Tavsiyeleriniz var mıdır?

En yakın zamanda gezilerinizde buluşmak dileğiyle...
ilan linki verirseniz bakıp birşeyler söyleyen size yardımcı olmaya çalışan olacaktır aramızda.
sevgiler
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Arkadaşlar bugün baktım ki Arcadium yanındaki bahçemiz tadilattaymış. Tamamen kapalılar. Gelince sürpriz olmasın. Bahçemizin bir yanında Ömürlü var orada da buluşma olabilir. Ya da aklınıza gelen başka yer varsa yazın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst