- Katılım
- 12 Ara 2011
- Mesajlar
- 1,064
Koray şu motoru Ankara il sınırları içerisine bi getirsen artrık diyorumbenimkiyle yan yana koyalım cobrayı dinle sonra zaten egzos için para bulursun mutlaka
bu arada kaç para bu egzoslar bilginiz var mı?
ben orjinal egzosu da aldım kargoyla Ankara'ya gönderdim şu an iş yerimde odamda heylüla şeklinde ambalajlı olarak yatıyor![]()
Hakılısın dostum
parça fiyatları için Efe-Honda yı ara, güzel yardımcı oluyorlar!









