Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Koray şu motoru Ankara il sınırları içerisine bi getirsen artrık diyorum :) benimkiyle yan yana koyalım cobrayı dinle sonra zaten egzos için para bulursun mutlaka :)
bu arada kaç para bu egzoslar bilginiz var mı?
ben orjinal egzosu da aldım kargoyla Ankara'ya gönderdim şu an iş yerimde odamda heylüla şeklinde ambalajlı olarak yatıyor :)

Hakılısın dostum :) kısmetse bu hafta getiriyorum makinayı fakat aksesuar işine hemen giremeyeceğim gibi, sindire sindire artık :mrgreen:

parça fiyatları için Efe-Honda yı ara, güzel yardımcı oluyorlar!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlker bey haklıydınız
okadar şey yapıpta imza atmamak olmazdı
Bende yapmış olduğum cama bana yakışan imzamı attım.
daha önce görmediğiniz uzun yol peglerimi taktım
tırcımızda yeni sisler getirmiş aldım onlarıda taktım
Hüseyin beryede bir çift sis aldık hayırlısıyla
İmza kromajdır siyah falan değildir ve bizim motorlara dahada bir yakışır,aynı imzadan isteyen varsa bende demesi yeterlidir
tarafımdan hediyedir...

wUjrX.jpg


JJeMl.jpg


ewV0k.jpg


Olmuşmu?
.
.
.

---------- Post added at 12:42 ---------- Previous post was at 11:59 ----------

ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE MERHABA
Bende ankaradan 2006 model shadow sahibiyim.forumlara çok fazla giremiyorum ve takip edemiyorum.zaman içine daha detaylı tanışacağımızı ümit ediyorum.arkadaşlar cobra veya vance&hines egzos arıyorum.elinde olanlar mesaj atabilir.elimde 2004-2008 model arası orjinal egzos da vardır,kozmetik olarak sıfıra yakındır.orjinal egzos ilede takas edebilirim.orijinal egzos tek olarak satılık değildir,elimde yedek olarak tutuyorum.
herkeze iyi günler.

Bende iki markada var değiştire değiştire kullanıyorum
hangisini istersen sana vereyim..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
İlker bey haklıydınız
okadar şey yapıpta imza atmamak olmazdı
Bende yapmış olduğum cama bana yakışan imzamı attım.
daha önce görmediğiniz uzun yol peglerimi taktım
tırcımızda yeni sisler getirmiş aldım onlarıda taktım
Hüseyin beryede bir çift sis aldık hayırlısıyla
İmza kromajdır siyah falan değildir ve bizim motorlara dahada bir yakışır,aynı imzadan isteyen varsa bende demesi yeterlidir
tarafımdan hediyedir...

http://i.imgur.com/wUjrX.jpg

http://i.imgur.com/JJeMl.jpg

http://i.imgur.com/ewV0k.jpg

Olmuşmu?
.
.
.

---------- Post added at 12:42 ---------- Previous post was at 11:59 ----------



Bende iki markada var değiştire değiştire kullanıyorum
hangisini istersen sana vereyim..

Gürol ...
Bak yazacak kelime bulamadım. Eline sağlık. O imzadan hemde aynısından kesinlikle istiyorum. İstanbulun hangi yakasındasın. Oraya tayin isteyeceğim... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

Bu Çakmak sistemi izim motora uyar mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-f650gs-virago-cbf-cbr-cbf150-80076652/detay/
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Bende bugün sisleri aldım. yarın yerlerine takacağım. 5 watt lık ampulleri var ama olsun görüntüsü yeter. Far ile mükemmel uyumlu. Tabi ekmek köfte ilişkisine de tam uyuyor. :) Ayrıca, sürücü sissybar içinde laser kesimlerim yapılmış. onları da yarın alacağım. orta köprü ve dayama yastığını da yaptım mı tamamdır.
Arkadaşlar bugün Konya'da eski bir motosiklet dükkanınında Honda Shadow için olduğunu iddia ettikleri güzel bir ön cam buldum. Gerçi ben kendi camımdan memnunum değiştirmekten vazgeçtim. Ancak cam alçaklığından şikayetçi olanlar vardı. resimlerini sizin için çektim. İlgilenen olursa dükkanın adresini verebilirim. Camın genişliği ve yüksekliği bizimkilerden oldukça fazla.




 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Komutan merhaba; Camın ayakları sanki shadow ayaklığına benziyor. Fotoğrafta görünen oldukça kalın kesim. Cam çıkmamı. Ayrıca fiyat olarak ne isteniyor. Bildiklerini aktarırsan memnun olurum.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Komutan merhaba; Camın ayakları sanki shadow ayaklığına benziyor. Fotoğrafta görünen oldukça kalın kesim. Cam çıkmamı. Ayrıca fiyat olarak ne isteniyor. Bildiklerini aktarırsan memnun olurum.

Osman Bey merhaba,
Camın fiyatı konusunda net bişey bilmiyorum detayını sormadım. Ancak sahibi fiyatının yüksek olduğundan bahsetti. Şöyle anlatayım: aslında dükkan bizim motorlara hitab eden bi yer değil. Piyasa işi (çin ve yerli) çalışıyor ve tamir bakım ve satış yapıyor. Geçen yıl benim Kawasaki En500 ü topladığım yerin amcası. :) tamam dıdısının dıdısı :) Çok eskiden bu amcanın da Shadow u varmış. Cam ordan kalma. Ama depoda yıllarca unutulmuş kalmış. Bugün benim motor üzerinde görünce "ya bi cam vardı" dedi bende depodan çıkarttırdım. Gidon bağlantı demirleri ortada yok. nerde bilmiyorlar. Ama isterseniz yarın yeniden uğrarım telefonunu alır size özelden geçerim.
Cam sanırım 5 lik. kalın yani. ve kaliteli. Ayrıca etrafında silikon fitil var. Kromları kaliteli ön kısım bombeli gizli saplamalı..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Camın far boşluğu köşeli kesim,bizim motorlar için olduğunu sanmıyorum,takıldığındada güzel görüneceği konusunda şüpheliyim.

---------- Post added at 01:14 ---------- Previous post was at 00:06 ----------

Bir çoğunuz gibi Osman abide CaBBaR ın son halini beğenmemiş galiba ses etmemiş.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
evin yanındaki arazide ne zamandır fotoğraf çekmek istiyordum, bugün havanın kasvetinden yararlanıyım dedim ve şu kareyi çektim hatta zaman tüneline kapak yaptım bakalım siz beğencek misiniz.

http://www.facebook.com/rgokayguven

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

kapak fotosu çok tahrip oldu ben de normal yükledim



 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Camın far boşluğu köşeli kesim,bizim motorlar için olduğunu sanmıyorum,takıldığındada güzel görüneceği konusunda şüpheliyim.

---------- Post added at 01:14 ---------- Previous post was at 00:06 ----------

Bir çoğunuz gibi Osman abide CaBBaR ın son halini beğenmemiş galiba ses etmemiş.

Gürol Ben yorum yapmadım.Çünkü fotoğrafta görünen aldatıcı olabilir. Nasıl olsa senin makınanı yakından görme şansım olacak. Ayrıca sen kötü birşey zaten yapmazsın diye düşünmüştüm.
Madem ki yorum getirmemi istedin o zaman benim düşüncemde güzel bir görüntü oluşmüş. Eğer makinayı gördüğümde fikrimde değişiklik olursa yağcılık olsun diye affetmem. Hatanı söyler kızartırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

Osman Bey merhaba,
Camın fiyatı konusunda net bişey bilmiyorum detayını sormadım. Ancak sahibi fiyatının yüksek olduğundan bahsetti. Şöyle anlatayım: aslında dükkan bizim motorlara hitab eden bi yer değil. Piyasa işi (çin ve yerli) çalışıyor ve tamir bakım ve satış yapıyor. Geçen yıl benim Kawasaki En500 ü topladığım yerin amcası. :) tamam dıdısının dıdısı :) Çok eskiden bu amcanın da Shadow u varmış. Cam ordan kalma. Ama depoda yıllarca unutulmuş kalmış. Bugün benim motor üzerinde görünce "ya bi cam vardı" dedi bende depodan çıkarttırdım. Gidon bağlantı demirleri ortada yok. nerde bilmiyorlar. Ama isterseniz yarın yeniden uğrarım telefonunu alır size özelden geçerim.
Cam sanırım 5 lik. kalın yani. ve kaliteli. Ayrıca etrafında silikon fitil var. Kromları kaliteli ön kısım bombeli gizli saplamalı..

Komutan verdiğin bilgiler için teşekkürler.:) Gürol'un dediği gibi camın far üstü kesimi köşeli. Belkı o zaman için yapılanlar o şekildi. Fakat yuvarlak kesim farla orantı sağlıyor. Depoda duran eski mal ise mutlaka üzerinde derin çiziklerde olabilir.
Sormamdaki sebep; Benim cama bir araba aynasını çarptı.:pale: Bu yüzden bağlantı vida deliklerinin olduğu bir iki noktadan hafif çatlama çizgisi oluştu. İlerleyen zamanlarda cizgi de ilerlerse bize sonuçta bir cam gerekecek. Ne yapalım anlaşılan olmayan paraya biraz daha kıyıp sıfır alacaz.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Aslında işi tamamen bitirince resimle gösterecektim ama dayanamadım :)
Dün yani cumartesi epey bi mesai yaptık. Ortaya bişeyler çıkmaya başladı, paylaşayım dedim..







Tabi bütün mesai bilfiil çalışarak geçmedi :)



Ahmet usatm sağolsun. Anadolunun en yetenekli kaynakçısıdır.
Nikelajlar bitince son halini ayrıca resimleyeceğim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakışıklı oluyor ellere sağlık,hele bir polisaj olup motosiklette yıkanınca pırıl pırıl olacaktır.
Bende az evvel topuk viteslerini bitirdim,yarın akşam Osman abininkini monte edeceğiz
aşınmış ayakkabı bot uçlarına son.:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Gördükçe imreniyorum açıkcası, biraz daha gaza gelirsem shadowu bobbera çevirme projeme bu sezon icinde baslarım sanırım :)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol merhaba,
önceki cevaplarda bir çakmakdan bahsetmiştim. Bi bakabilir misin sence bu çakmak bizim motora olur mu? alayım mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0076652/detay/

Elektrikten anlamam iİlker bey
ama bildiğim çakmaklık bunlara söylenen genel ad
çoğu sadece bişeyleri destekleme amaçlı olmakta
içinde tırnağı yoksa çakmak çalıştırmaz,şarj çalıştırır,komple olması için çakmak falan filan içi tırnaklı olması gerekiyor bunu biliyorum
ben almanyadan siparişledim,yakında gelecek

Dün resimleriniz bende tam açılmamıştı,bugün yaptığınız koltuklara baktığımda sürücü yaslanma biraz yüksek ve açısı öne doğru görünüyor,açıyı arka yaslanmaya uydurmaya çalışmanızı öneririm
yoksa görsel ve kullanım olarak can sıkabilir
kolay gelsin..
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Ne oluyor ya arkadaşlar birkaç gündür siteye gimedim. Çakmak makmak iyice sulandınız ha..:cyclopsan

Meğer ben yanlış anlamışım.
Linkini verdiğin siteye giremedim. Çünkü açılmıyor.
Komutanın sessiz kayboluşunun ardından güzel bir sanat ve beceri eserini ortaya çıkartmış. Türk'ün doğu ve batı cephesinden şahlanışının bir örneğini yaşıyoruz galiba. Mücitler doğudan ve batıdan ortaya çıktı.
Bizde nimetlerinden faydalanırız artık. Elinize emeğinize sağlık Gürol ve Komutan kardeşim.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Elektrikten anlamam iİlker bey
ama bildiğim çakmaklık bunlara söylenen genel ad
çoğu sadece bişeyleri destekleme amaçlı olmakta
içinde tırnağı yoksa çakmak çalıştırmaz,şarj çalıştırır,komple olması için çakmak falan filan içi tırnaklı olması gerekiyor bunu biliyorum
ben almanyadan siparişledim,yakında gelecek

Dün resimleriniz bende tam açılmamıştı,bugün yaptığınız koltuklara baktığımda sürücü yaslanma biraz yüksek ve açısı öne doğru görünüyor,açıyı arka yaslanmaya uydurmaya çalışmanızı öneririm
yoksa görsel ve kullanım olarak can sıkabilir
kolay gelsin..

Çakmak dediğim parça uzun sürüşlerde telefon Navigasyon şarjı için kullanılacak.
Sırt desteği benim bel boşluğuna ayarlandı beni dik oturtacak. Ayrıca alt sabitleme parçaları ileri geri ayarlı oldu. Civata delikleri uzunlamasına aayar imkanı veriyor.
 
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
142

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst