Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam bedeni xl istedim tam oldu bana.
kask da biraz önce ulaştı elime, 320 TL tek çekim verdim kask için. yalnız AGV 'nin K serisinden falan malzeme olarak çok üstün. tabi motor üzerinde denemek lazım ama görüntü ve kalite hissi fiyatından yüksek. yanında lastikli gözlük de var :) Şener Şen'in pilot vecihi karakteri gibi dolaşacağım ortalarda :))

Hayırlı olsun,olsunda
motoru soyacaksın cıbıl olacak
öncamıda attırırsın,
deri mont
tam açık kask falan derken
dibin donacak gibi geliyor bana Ankara ayazında ))

---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 16:53 ----------

Hüseyin kardeş sana mesaj attım gördünmü?

---------- Post added at 18:29 ---------- Previous post was at 17:24 ----------

sesim geliyormu?
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Arkadaşlar bu cam ve rüzgar işi sizlere okadar dert oluyorsa,biriniz gönderin bana ön camınızı komple,bende benim camı komple ve birde yedek camla göndereyim kendisine değişelim,bana ruzgar dert olmaz

---------- Post added at 10:36 ---------- Previous post was at 10:34 ----------



Ohooo Ankara almış başını gidiyor
helal olsun
harikasınız.

Sadece Ankara ve çevresi için değil ki..
Senn ve diğer İstanbul ekibi 19 Mayıs için heves etmez misiniz?
 
Katılım
18 Ocak 2009
Mesajlar
25
Ankarada buluşma sonrası konya yolundan İnceğe dönersek Çankaya Belediyesi Ahlatlıbel tesisleri konaklama noktası olabilir...Motorlar için park sorunuda olmaz..ama hafta sonu çok kalabalık olur derseniz 5-6 km ilerde bir çok çim üstünde oturup hafif bişiler yenip, çay, kahve nargile keyfi yapılabilecek açık yerler mevcut..hiç birinde de park sorunu olmaz..üstelik kalmayıp dönüş yapacak arkadaşlar sonrasında hiç ankara trafiğine girmeden çevre yolundan konya eskişehir istanbul çıkışlarına geçebilirler..göl tarafı çok güzel ancak kış sonrası gölü dönen yolda ciddi çukurlar vs var..motor kırar allah korusun..
@chopperrider, hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Bugün çoğunluk motorunu camdan izlemiş, kargolarını beklemiş vs. vs.
Bende görev gereği bir gezi yaptım. (Ne yazıkkı motorsuz. ama merak etmeyin işe yine motorla gittim. Sonrasındaki görev gezisine motorsuz gittim.) Beni çok duygulandıran bir hikayeye şahit oldum. Sİzlerle paylaşmak istedim. (Hayret ama bunca yıllık meslek hayatımda nasıl olmuş da bu hikayeye rastlamamışım bende şaşırdım.)

Hikaye şöyle,
Kurtuluş savaşı sırasında bizim topçular kullandıkları mermilerin kovanlarını kaybetmeden geri yollar ve yeniden doldurulup kullanılmasını sağlarlarmış. İnönü savaşı esnasında bir topçumuz geri gönderdiği kovanın üzerine ismini ve dolduranlara selamlarını yazmış. Sonra bu mermi savaş boyunca 8 defa gidip gelmiş. Bu gidiş ve gelişler esnasında mermi fabrikasındakiler (Atölye) ile topçular arasında bir bağ kurulmuş. Atölyedekiler her seferinde merminin gelişini heyecanla ve dualarla beklerlermiş. En son da fabrikaya döndüğünde içinde bir mektup taşıyormuş.

Bunlar o merminin ve mektubun resimleri :







Bu resim de mektupda yazanların çevirisi. Lütfen dikkatle okuyun !



Bu da mektupda bahsi geçen askerin künyesi:



Savaş bitmiş Ankara'da Cumhuriyet ilan edilmiş ve 101 pare top atışı yapılmış. 101 inci atışı bu mermi ile yapmışlar...

Bugün motorsuz gezdim ama iyi bir hikaye yakaladım......
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Hayırlı olsun,olsunda
motoru soyacaksın cıbıl olacak
öncamıda attırırsın,
deri mont
tam açık kask falan derken
dibin donacak gibi geliyor bana Ankara ayazında ))

:) benim motorda cam zaten yok bu aksam Kaski denedim sehir icinde aksam saatine rağmen usutmedi, eve biraz önce geldim dönüşte buffi maske yaptım yüzümü korudum gözlük olmamasına rağmen sıkıntı olmadi

---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 16:53 ----------

Hüseyin kardeş sana mesaj attım gördünmü?

---------- Post added at 18:29 ---------- Previous post was at 17:24 ----------

sesim geliyormu?


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

Komutan;
Hakikaten ciddi bir oykuymus, böylesi bir anektodu bugüne kadar duymamış olduğuma üzüldüm, haberdar ettigin için teşekkür ederim
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Günaydın Shadowcular...
19 Mayısda Ankara toplantısı için, Çayyolu Alacaatlı piknik alanının inceledim. Çok başarılı buldum.
http://www.alacaatlipiknik.com/
Eğer gerçekleştirebilirsek kaynaşma toplantısı bu piknik alanında harika olacaktır. (benim düşüncelerim tabiki)
Bu ay içinde tasarıları netleştirelim. Mayıs başında da ciddi olarak harekete geçeriz.
Ankaralı arkadaşlara irtibata geçmeye başladılar bile. Konya ekibi şimdilik 2 yiz.( Değil mi Keyifçi ?)
Topiğin usta ve kıdemli üyelerinden ses yok mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hüseyin kardeş (KEYİFÇİ) özelden yolladığım mesaj geldimi?
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
Hüseyin kardeş (KEYİFÇİ) özelden yolladığım mesaj geldimi?


Benim yolladığım mesaja da cevap vermedi hemşehrim :mrgreen:

kusura bakmayın geç farkettim. Hemsehrim senin mesajı da düz gördüm ve artık bir anlamı kalmadığı için yanıtlayamadım. Tekrar kusura bakma.

Keyifçi !! Nerdesin?
Pazar günü misafir kabul ediyor musun?

Ne demek komutanım. Mutlu edersin beni.İrtibatlaşalım Msn:[email protected]
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar dün gece şehir içi sürüş yaparken bir şey fark ettim. sağa dar dönüşlerde gidon sağ dizime değiyor şimdilik refleks olarak tam tur dönüşlerde dizlerimi yanlara açmaya başladım ama bunun sebebi nedir ? boyum çok uzun değil 1.82 cm. acaba bu forward control olayı bu sorunu ortadan kaldırmak için mi icat edilmiş ?

bir de diğer bir sorumu tekrarlayayım. shadowda xenon far kullanılır mı ? olur ise balast nereye sokuşturulacak motorda ? uygulaması nasıl olur?
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
arkadaşlar dün gece şehir içi sürüş yaparken bir şey fark ettim. sağa dar dönüşlerde gidon sağ dizime değiyor şimdilik refleks olarak tam tur dönüşlerde dizlerimi yanlara açmaya başladım ama bunun sebebi nedir ? boyum çok uzun değil 1.82 cm. acaba bu forward control olayı bu sorunu ortadan kaldırmak için mi icat edilmiş ?

bir de diğer bir sorumu tekrarlayayım. shadowda xenon far kullanılır mı ? olur ise balast nereye sokuşturulacak motorda ? uygulaması nasıl olur?
Pek yer olmamasına rağmen,istenirse olur.
Benim boyumda 1.68 olmasına rağmen benim bacağımada çarpıyor,sorun yok
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
arkadaşlar dün gece şehir içi sürüş yaparken bir şey fark ettim. sağa dar dönüşlerde gidon sağ dizime değiyor şimdilik refleks olarak tam tur dönüşlerde dizlerimi yanlara açmaya başladım ama bunun sebebi nedir ? boyum çok uzun değil 1.82 cm. acaba bu forward control olayı bu sorunu ortadan kaldırmak için mi icat edilmiş ?

bir de diğer bir sorumu tekrarlayayım. shadowda xenon far kullanılır mı ? olur ise balast nereye sokuşturulacak motorda ? uygulaması nasıl olur?




Xenon far takılabiliyor. Ben aldığım zaman takmıştım. Hala sorunsuz olarak çalışıyor. Benimki HD marka dır. Alırken dikkat edilmesi gereken konu ışık değeri 5250 ile 6000 kelvin arasındaki ampül seçilmelidir.Xenonlarda Işığın parlaklığı ve beyazlığı kelvin değeri olarak ölçümlemdirilir. Bu değer yükseldikçe ışık rengı koyu mavi olur ve görüş eksılmeye başlar. En kaliteli ışığı en beyaz olan ampülün verdiği kesindir.
Beyini nereye yerleştirdiğime gelince motosiklet gidonunun boyun denen kısmında (Gidon milinın altındaki) sağ ve soldaki siyah plastik kapağı çıkardım. Xenon beynını buradan çift taraflı bant ile benzin deposunun şaseyı saran aşağıya doğru bakan U harfı şeklındeki boşluğa yanı benzin deposuna yapıştırdım.
Yapıştırma işini kabloların tüm uygulama işlemleri yapıldıktan sonra olursa tekrar tekrar yapıştır kopar yapmamış olursunuz.
Birde çift taraflı yapıştırıcı kullanırken yapıştırılacak kısım kuru yağsız ve tozsuz olmalıdır.İyi yapışmayı sağlamak için yapıştırıcak yer önce kuru bezle daha sonra tinerli bezle silinerek kurutulmalıdır.
Çift taraflı bant 5*10 ebatında xenon farın içinde çıkıyor. Veya satıcıdan isteyebilirsınız.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Osman Bey teşekkür ederim;
Xenon benim için bir aksesuardan ziyade gece sürüşü için olmazsa olmaz bir unsur özellikle uzun yolda inanılmaz fayda sağlıyor. İlk fırsatta uygun kelvin değerinde bir kit satın alıp tarif ettiğiniz şekilde montajlayacağım.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
KEYİFÇİ
Ne demek komutanım. Mutlu edersin beni.İrtibatlaşalım Msn:[email protected][/QUOTE]

Hüseyin Bey,
Cumartesi nöbetteyim. Pazar da hava ve yol müsait olursa ve kısmetse Seydişehire seni ziyarete gelmek istiyorum. Tahminen 12-1 gibi orda olurum diye hesaplıyorum.. iletişim için sana yarın özelden mesaj geçeceğim.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
39
KEYİFÇİ
Ne demek komutanım. Mutlu edersin beni.İrtibatlaşalım Msn:[email protected]

Hüseyin Bey,
Cumartesi nöbetteyim. Pazar da hava ve yol müsait olursa ve kısmetse Seydişehire seni ziyarete gelmek istiyorum. Tahminen 12-1 gibi orda olurum diye hesaplıyorum.. iletişim için sana yarın özelden mesaj geçeceğim.[/QUOTE]. Haberleselim. Hava iyi olursa bahane ile biraz yol yaparız.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Arkadaşlar bu gün Shadow umu aldım şükür, artık bu sayfaya daha çok takılacağım garanti :) aksesuar tavsiyelerinizi benden esirgemeyin :mrgreen: :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst