Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Şub 2011
- Mesajlar
- 1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam bedeni xl istedim tam oldu bana.
kask da biraz önce ulaştı elime, 320 TL tek çekim verdim kask için. yalnız AGV 'nin K serisinden falan malzeme olarak çok üstün. tabi motor üzerinde denemek lazım ama görüntü ve kalite hissi fiyatından yüksek. yanında lastikli gözlük de varŞener Şen'in pilot vecihi karakteri gibi dolaşacağım ortalarda
)
Hayırlı olsun,olsunda
motoru soyacaksın cıbıl olacak
öncamıda attırırsın,
deri mont
tam açık kask falan derken
dibin donacak gibi geliyor bana Ankara ayazında ))
---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 16:53 ----------
Hüseyin kardeş sana mesaj attım gördünmü?
---------- Post added at 18:29 ---------- Previous post was at 17:24 ----------
sesim geliyormu?




