Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Şub 2011
- Mesajlar
- 1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gaza gelme özer abi gaza gelmeeeNasıl olacak bu iş,senin bildiğin birşeyler var sanırsam...
Osman abi kulağına bişeylermi fısıldadı senin nedir,kanma sen ona yahu )))
---------- Post added at 15:45 ---------- Previous post was at 15:43 ----------
temel aksesuarlar üzerinde böyle aldım. Öncam biraz kısa sanki rüzgar kaskda oluyor. Bunlar için uzatma nasıl olur acaba. Bazı enduroların uzatma aparatı var öyle birşey ... Acabaaa.
Bu konuda benim bir fikrim yok,ama camın ölcüsü değişmedikten sonra o şekilde üstten kurtarsanız alt açılacak,camın açısı ile biraz oynamak olabilir belki cam biraz daha dikilebilirmi bilmiyorum sizinkileri,benim yaptığım camda açı ile oynanabiliyor üst cıvatalarda cam ile iç ayaklar arasına pul konulabilir
Son düzenleme: