Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasıl olacak bu iş,senin bildiğin birşeyler var sanırsam...
Gaza gelme özer abi gaza gelmeee
Osman abi kulağına bişeylermi fısıldadı senin nedir,kanma sen ona yahu )))

---------- Post added at 15:45 ---------- Previous post was at 15:43 ----------

temel aksesuarlar üzerinde böyle aldım. Öncam biraz kısa sanki rüzgar kaskda oluyor. Bunlar için uzatma nasıl olur acaba. Bazı enduroların uzatma aparatı var öyle birşey ... Acabaaa.

Bu konuda benim bir fikrim yok,ama camın ölcüsü değişmedikten sonra o şekilde üstten kurtarsanız alt açılacak,camın açısı ile biraz oynamak olabilir belki cam biraz daha dikilebilirmi bilmiyorum sizinkileri,benim yaptığım camda açı ile oynanabiliyor üst cıvatalarda cam ile iç ayaklar arasına pul konulabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Bu konuda benim bir fikrim yok,ama camın ölcüsü değişmedikten sonra o şekilde üstten kurtarsanız alt açılacak,camın açısı ile biraz oynamak olabilir belki cam biraz daha dikilebilirmi bilmiyorum sizinkileri,benim yaptığım camda açı ile oynanabiliyor üst cıvatalarda cam ile iç ayaklar arasına pul konulabilir[/QUOTE]

Sevgili Gürol,
camın alt kısmında sorun yok. Mesele üst seviyesini biraz daha yukarı uzatmak. Cam Switch Blade orijinal cam. Sökülüp takılanlardan. Dolayısı ile ayakları sabit. Camın üst kısmına diyorum uzatma yapsam çirkin durur mu?
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
çirkin durur:) sizin cam switch blade chopped modeli gibi duruyor evet onlar biraz genis ama basık modeller. yapacagınız ayaklara uygun yeni bi switch blade yüksek model cam almak:p
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
temel aksesuarlar üzerinde böyle aldım. Öncam biraz kısa sanki rüzgar kaskda oluyor. Bunlar için uzatma nasıl olur acaba. Bazı enduroların uzatma aparatı var öyle birşey ... Acabaaa.
.

selamlar;
bahsettiğiniz modellerdeki gördüğünüz ilavelerin amacı siperliği yukarıya yükseltmek için olmayıp süratli sürüşlerde aerodinamik yapının hava sürtünmesini kısmen blokesi içindir.
Gereklimidir,değilmidir ayrı bir konu ama sizdeki cam için böyle bir tadilata hiç girmeyin. sizin cam üç tipte üretimiş.Özer kardeşimde katologdan sipariş vermiş ve orta boy gelmişti.sizdekide daha küçük olan ise uygun olan büyük modeli satın almanız daha doğru olacaktır.Kilitlemeleri standart olduğu için diğeride yedek düşünülebilir ancak...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Bu en sonunda havanın ve işlerin müsade etmesi ile gürol'un özenli imalatlarını montaj için yola koyuldum.
Birkaç resim eklemeye çalışacağım müsadenizle..
Yapım aşaması kadar montajı da kolay olmadı,hele benim çenem hiç durmadı,vıdı vıdı :p:mrgreen: Eh yaşlılık işte :queen:
Valla adamda iyi sabır varmış.:queen::queen:
İşin şakası teşekkürler gürol kardeş,takım çalışması diye buna derim.::asker::
99akxxoyj


011.jpg




Güzel iş::biggrinn

---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:38 ----------




009.jpg

013.jpg
014.jpg


015.jpg
016.jpg


017.jpg




Bu iş bu kadar yapılır,başka paylaşımlarda buluşmak umudu ile..

O kadar gürültü yaptım da birinizde çıkıp ne iş yaptınız demedi cık cık,,Pegleri hadi görmediniz,sinyaldeki şapkalarıda mı görmediniz,ya sisler..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Abi sisleri falan bırakta...şu adamın yakışıklılığı nolcak yaw..
Baksana şu güzelliğe..:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çirkin durur:) sizin cam switch blade chopped modeli gibi duruyor evet onlar biraz genis ama basık modeller. yapacagınız ayaklara uygun yeni bi switch blade yüksek model cam almak:p

Barış Harley montunu 10/03/12 tarihinde Erdinç Özmene teslim etmiş kargo..senin eline geçtimi?

---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:29 ----------

Bu en sonunda havanın ve işlerin müsade etmesi ile gürol'un özenli imalatlarını montaj için yola koyuldum.
Birkaç resim eklemeye çalışacağım müsadenizle..
Yapım aşaması kadar montajı da kolay olmadı,hele benim çenem hiç durmadı,vıdı vıdı :p:mrgreen: Eh yaşlılık işte :queen:
Valla adamda iyi sabır varmış.:queen::queen:
İşin şakası teşekkürler gürol kardeş,takım çalışması diye buna derim.::asker::http://postimage.org/image/99akxxoyj/




Bu iş bu kadar yapılır,başka paylaşımlarda buluşmak umudu ile..

O kadar gürültü yaptım da birinizde çıkıp ne iş yaptınız demedi cık cık,,Pegleri hadi görmediniz,sinyaldeki şapkalarıda mı görmediniz,ya sisler..

Abi güzel motorun varmış,
taşlama yapan uzun saclının yüzü görünmüyor abi,senmisin o ??
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Barış Harley montunu 10/03/12 tarihinde Erdinç Özmene teslim etmiş kargo..senin eline geçtimi?

---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:29 ----------



Abi güzel motorun varmış,
taşlama yapan uzun saclının yüzü görünmüyor abi,senmisin o ??
P
Top'u taç a atsam,sevgiler...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
speedy2;26065 O kadar gürültü yaptım da birinizde çıkıp ne iş yaptınız demedi cık cık' Alıntı:
eliniza sağlık çok güzel olmuş. Sislere bayıldım özellikle. Benimdd motora böyle birşeyler yapmam lazım. Özendim valla. Maşallah diyeyimde nazar değmesin
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
282
Beni karşılayan değerli dostlara teşekkür ederim.
Motosiklet hikayemi resimlerle anlatmak isterim. İlk aşk çocukluk yıllarında İskenderunda PUCH ile başladı. Bilirsiniz Puch seksenli yılların idolüydü ve bizim evde mavi bir tane vardı. Tabi sonraları motosikletten uzak kaldım. Memleket içinde dolandım durdum. Bundan tam 12 yıl önce Kuşadasında Motoport (Bilenler vardır Motorcu Feridun) vasıtasıyla scooter kiralamaya gitmişken Feridun'un ısrarıyla EN500 kiraladım. Ve bir gün bundan alacağım dedim :) Ve önceki yıl Ankara Ulusan'dan Kawasaki EN500 ü aldım. Aldığımda aşağıdaki gibiydi :
Bunları az önce sizin için çektim. Mesaiye Shadowla gelip gidiyorum. :) çook zevkli oluyor.
Zıppırman dostum, sanırım aynı motor. Konya ULUS motordan aldım. Komşu sayılırız aynı semtdeyiz. Aylarca takip ettim ve Kawasakiyi satar satmaz aynı gün aldım.
Hepinize kazasız sürüşler..

Hocam tekerine taş değmesin. Çok güzel görünüyor shadowun bee.. İçim gitti gerçekten. Sen tam ömürlük bişey almışın ve ona göre yapıyosun sanırım. Römork filan çok güzel olmuş gerçekten. Ellerine emeğine sağlık. (darısı bana )
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Özer abim ,Gürol abim, Uğur abim ve Nadir abim ya da Osman abim sizlerden "Wild Hogs" benzeri bir şeyler bekliyorum... ;)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Özer abim ,Gürol abim, Uğur abim ve Nadir abim ya da Osman abim sizlerden "Wild Hogs" benzeri bir şeyler bekliyorum... ;)

Wild Hogs için ekip tamam ,yaşlarınızda bu işe uygun diyosun yani.Yalnız benim şu anki motorun konsepte uygun olması gerekir..:cherry:
tabii sonundaki dayak olayı hariç..:santa:
johntravolta4bb6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Gürol abi, ellerine sağlık, özene bezene uğraşmışsın tüm aksesuarlarla. İnsan yaptıkça gururlanır, keyif alır. Helal olsun.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Özer abim ,Gürol abim, Uğur abim ve Nadir abim ya da Osman abim sizlerden "Wild Hogs" benzeri bir şeyler bekliyorum... ;)

Wild Hogs İştanbul ekibi tamamdır. Balikesir şübe başkanlığı için aday başvuruları kabul edilmektedir. Bilgilerinize....:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özer abim ,Gürol abim, Uğur abim ve Nadir abim ya da Osman abim sizlerden "Wild Hogs" benzeri bir şeyler bekliyorum... ;)

Bana uyar valla,filmdeki kamp yerlerinde çevre kirlenmesin diye kakasını poşete koyan adamın rolu bende kimseye kaptırmam bilesiniz.

---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:35 ----------

Gürol abi, ellerine sağlık, özene bezene uğraşmışsın tüm aksesuarlarla. İnsan yaptıkça gururlanır, keyif alır. Helal olsun.

Teşekkür ederim,gurur keyif dostları mutlu etmekte yatıyor,imal etmek teferruat )

---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:37 ----------

geldi mont gürol abi sagolasın:)
Beklentini karşılayamamış olabiliriz barış,üstüne oldumu olmadımı bilmiyorum ama gülegüle giy.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Noluyor arkadaş ! 2 gün boş bırakıyoruz taşlamalar sis farları pegler havada uçuşuyor. Yetmiyor yeni güzel insanlar dahil oluyor , o da yetmiyor wild hogs türkiye için çekimlere başlanıyor vs...
Gürol abinin yakışıklılığı zaten dert adamın başına birde kalkıp gürcistana gideceksiniz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Noluyor arkadaş ! 2 gün boş bırakıyoruz taşlamalar sis farları pegler havada uçuşuyor. Yetmiyor yeni güzel insanlar dahil oluyor , o da yetmiyor wild hogs türkiye için çekimlere başlanıyor vs...
Gürol abinin yakışıklılığı zaten dert adamın başına birde kalkıp gürcistana gideceksiniz :)

Yav Mustafa dur hele hemen galeyana gelme,Gürcistana gtime işi,hani oralarda peg nedir nasıl yapılır,sinyal kaşı nasıl takılır hem öğrenelim hemde haddimiz olmayarak öğretelim babında gidiyoruz
başka bişey yok yani
Hem biz haddimizi biliriz,senin yakışıklılığının yanında bizimkisi neki yahu
film çekimi desen sen dahil değilmisinki filme? valla kesin olmalısın,kameramanda beleş Ünalın mesleği kamera
bu filmi kesin çevirmeliyiz.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
BU kadar yakışıklı adam,bu kadar yakışıklı motor..Wild Hogs ne ki..
Kralını çekeriz..

Ciddi ciddi yapalım bence..:D:D
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Yav Mustafa dur hele hemen galeyana gelme,Gürcistana gtime işi,hani oralarda peg nedir nasıl yapılır,sinyal kaşı nasıl takılır hem öğrenelim hemde haddimiz olmayarak öğretelim babında gidiyoruz
başka bişey yok yani
Hem biz haddimizi biliriz,senin yakışıklılığının yanında bizimkisi neki yahu
film çekimi desen sen dahil değilmisinki filme? valla kesin olmalısın,kameramanda beleş Ünalın mesleği kamera
bu filmi kesin çevirmeliyiz.



Kıskandırmayın arkadaşlar.. Düşünüyorum böyle "Wild Hogs" türü bir organizasyon olsa ben ne yapardım. :(
Düşün bakalım: izin durumu, atama durumu, mesai, denetleme..... daha saysam mi ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst