- Katılım
- 4 May 2010
- Mesajlar
- 153
@Mutu yenilikte hızlısın kardeş, aklımdan geçen değişimlerden biriydi ama cesaret edememiştim. İlk bakışta yadırgadım, alışkan olduğumuz shadow kıvrımlarından farklı tabi. Tam arkadan resmini de alsaydın keşke. Daha alçak bir görünüme kavuşmuş ama paçalı çamurluktan mıdır nedir bir ahenksizlik seziyorum. Neyse, çalıştır sen şunu, gürlesin dursun 




