Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
@Mutu yenilikte hızlısın kardeş, aklımdan geçen değişimlerden biriydi ama cesaret edememiştim. İlk bakışta yadırgadım, alışkan olduğumuz shadow kıvrımlarından farklı tabi. Tam arkadan resmini de alsaydın keşke. Daha alçak bir görünüme kavuşmuş ama paçalı çamurluktan mıdır nedir bir ahenksizlik seziyorum. Neyse, çalıştır sen şunu, gürlesin dursun :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Selam arkadaşlar...
Arka koltuğu ve sisybar'ı söktüm can sıkıntısından nasıl olmuş ?



Sen sevdinse çok güzel olmuş nasıl politik cevap ama işin gerçeği yaptığın her değişiklik yalnız seni anlatan senin tercihin onun için bizi dert etme ancak iyi olmuş be abi!
ayrıca sıkılırsan aynen geri takarsın olur biter.
Sana bi haber de benden bayram ve arkası 15gün tam türkiye turu!! nasıl
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
2. el cobra







arkadaşlar merhaba, 2.el bir tane cobra buldum ama egsoz çıkış noktalarında nikelaj ve açılma gibi bir durum söz konusu. resimler bunlar ancak ben bunlardan hangi model olduğunu çıkaramadım, sahibi de model adını bilmiyor. fiyat 700tl diyor, yer istanbul. düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822






arkadaşlar merhaba, 2.el bir tane cobra buldum ama egsoz çıkış noktalarında nikelaj ve açılma gibi bir durum söz konusu. resimler bunlar ancak ben bunlardan hangi model olduğunu çıkaramadım, sahibi de model adını bilmiyor. fiyat 700tl diyor, yer istanbul. düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.


Resimden anladığım kadar mustafanınkine benziyor ancak biraz hırpalanmış gibi buna yorumu yine kalderadan almak lazım.

tatil kaç gün ve sen ne planlıyorsun
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Volkan abi resimdeki direkt olarak streetrod .. ucundakilerde buffle değil yalnızca kapak..aynıları bendede var.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Volkan abi resimdeki direkt olarak streetrod .. ucundakilerde buffle değil yalnızca kapak..aynıları bendede var.
Mustafa, kapak takımı kullanım esnasında çıkarılıyor mu peki? Neyi amaçlamışlar ki? Bir de eleman ekstra bağlayıcısı yok, söküp bunu direkt takıyorsun dedi ama...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
egsozun arkasındaki o kapaklar tamamen görsel.. başka bir işlevi yok. alt kısımlarından küçük bir yıldız başlı vida ile bağlı. kromajında çok fazla bozulma olmuş ise onları çıkarıp
tekrar krom yaptırabilirsiniz.egsozun diğer taraflarının kromlarında bozulmalar yoksa alınabilir..emin olmak için detay fotolarını isteyin eğer uygunsa.veya zamanınız varsa gidip görün..bu model egsoz mustafanın slashdown modelinden yaklaşık 20-25 cm daha uzun.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
egsozun arkasındaki o kapaklar tamamen görsel.. başka bir işlevi yok. alt kısımlarından küçük bir yıldız başlı vida ile bağlı. kromajında çok fazla bozulma olmuş ise onları çıkarıp
tekrar krom yaptırabilirsiniz.egsozun diğer taraflarının kromlarında bozulmalar yoksa alınabilir..emin olmak için detay fotolarını isteyin eğer uygunsa.veya zamanınız varsa gidip görün..bu model egsoz mustafanın slashdown modelinden yaklaşık 20-25 cm daha uzun.

Uğur abi verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Bir arkadaşım yakında İstanbul'a gidecek, motorlar ve parçaları hakkında bilgisi yoktur ama en azından görsel açıdan benim yerime kontrol edebilir. Sıkıntı yoksa sanırım bu modeli satın alacağım ancak resmi sitesinde bile ses kaydını bulamadım.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
İstanbulda bulunan arkadaşım bugün cobra streedrod egsozları inceledi, üzerlerinde ezilmeler ve çizikler mevcutmuş, 'abi ben bu egsozları almanı istemem' deyince alımı iptal ettim.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Hayırlısı buymuş ! paranı sakla motorla amerika yada almanya ....çokmu attım ne
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
merhaba,

shadow'un honda'nın sitesinde yer almaması ile ilgili bilgisi olan var mı?

yeni model mi getirecekler?
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
merhaba,

shadow'un honda'nın sitesinde yer almaması ile ilgili bilgisi olan var mı?

yeni model mi getirecekler?

Benim bildiğim tamamen ekonomik nedenlerle yeni modellerin gelmediği için türkiye katoloğundan çıkarılmış olması,eğer ilginizi çekiyorsa anes motorda 1 tane sıfır shadow kalmıştı
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yani artık gelmeyecek mi?

gelecekse de farklı renleri gelse artık. sağa bakıyorum siyah, sola bakıyorum siyah. bu tip motorlar için renk çok önemli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst