Arkadaşlar selam,
2006 model shadow sahibiyim,egzoz ve lastik değişimi yapacağım ve önerilerinize ihtiyacım var.
Lastik marka olarak hangisi daha uygundur ?
egzozda da bilindiği gibi 3 marka var kafamda,Cobra,hıghway hawk ve vance hines.
Ben daha çok gür,gökgürültüsü gibi bir ses istiyorum.
Lastik konusunda net olarak konuşamam ama egzost konusunda söyle söyleyebilirim: Bu konuyu bende araştırıyorum ve söyle izlenimlerde bulundum:
Highway Hawk kardeşimde var ;kesinlikle çok gürültülü ve tok bir sesi var, hatta kapalı otoparklarda bütün araba alamları çalıyor, gerçi açık havada da çok farketmiyor

gaz açıp yol gidersen 15-20 dk sonra kafan uğuldamaya başlıyor... Yani uzun yol için bu tip egzost pek önermiyorum. özellikle artçınız var ise onun için daha gürültülü bir yolculuk oluyor. bende alacaktım ama vazgeçtim. (bizzat shadow üzerinde gördüm dinledim ve kullandım)
Cobra yine görüp test ettiğim egzostlardan biri; Highway hawk ile çok büyük farkları yok.
Zaten sizin saydığınız markaların hepsi kendini ispatlamış markalar, hiçbirinde kararma, deformasyon gibi durumlar söz konusu olamaz.
Birde şöyle bir durum varki, Bu tip egzostlar yapıları itibariyle kendi aralarındada ayrılıyorlar, kimi kısa kimi uzun hatta oval olarak drekt aşağıya bakanlar var. Benim denediğim tipler uzun ve aynı hizada biten tiplerdi, diğerleri nasıldır bilemiyorum...
Benim tavsiyem, bizzat ses duyabileceğin birkaç arkadaş ile görüşmen ve test etmendir, böyle bir imkanınız yok ise, Egzost almadan önce Honda Shadow Egzost yazıp youtube gibi sitelerde hangi tiptekilerin nasıl ses çıkarttığına bakmandır.
Şu anda biri kardeşimin olmak üzere 2 tane VT 750 DC kapımda duruyor, birinde Highway hawk egzost mevcut. Nereden yazıyorsunuz bilmiyorum ama Ben pendik teyim yakınsanız gelip görebilir, duyabilirsiniz...