Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
shadowla yatıp shadowla kalkmak

Herkese merhabalar 30 yıl aradan sonra tekrar motor üstünde olmak çok hoş bir duygu imiş.Hele bu birde maddi manevi zorlukları aşıp ta shadow aşkı olunca daha bir güzel oldu.
Uzun zamandır shadow la ilgili bütün bilmem gerekenleri sayenizde öğrendim
hepiniz sağolun şimdi kullanmaya başladığım shadow'u sizlerden öğrendiğim bilgiler ışığında buldum. TEŞEKKÜRLER:rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Herkese merhabalar 30 yıl aradan sonra tekrar motor üstünde olmak çok hoş bir duygu imiş.Hele bu birde maddi manevi zorlukları aşıp ta shadow aşkı olunca daha bir güzel oldu.
Uzun zamandır shadow la ilgili bütün bilmem gerekenleri sayenizde öğrendim
hepiniz sağolun şimdi kullanmaya başladığım shadow'u sizlerden öğrendiğim bilgiler ışığında buldum. TEŞEKKÜRLER:rendeer::rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun, Kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Herkese Selamlar

Aracım 2001 Model VT 750 DC BLACK WİDOW

Egzostlarımı değiştirmek istiyorum, şöyle güzel gümbür gümbür sesi olan bişeyler takmak istiyorum...Ama fiyatlar çok pahalı, İkinci el temiz egzost arıyorum elinde olan arkadaşlar var ise irtibata geçebiliriz...

(Benim Motosikletim Honda Shadow Olmasa Bile Aksesuarlar Hemen Hemen Birbirine Uyuyor.)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Herkese Selamlar

Aracım 2001 Model VT 750 DC BLACK WİDOW

Egzostlarımı değiştirmek istiyorum, şöyle güzel gümbür gümbür sesi olan bişeyler takmak istiyorum...Ama fiyatlar çok pahalı, İkinci el temiz egzost arıyorum elinde olan arkadaşlar var ise irtibata geçebiliriz...

(Benim Motosikletim Honda Shadow Olmasa Bile Aksesuarlar Hemen Hemen Birbirine Uyuyor.)

bende cobra slashdown modeli vardı.aşırı gürültüsünden ben rahatsız olup 5000 kmde satmıştım.umarım ikinci elini bulursunuz.
bizde pazar günü 2 shadowu yanyana getirebildik uzun zamandır..speedy olcay arkadaşımıza ilgisinden dolayı teşekkür ederim... birlikte gezilerde yaparız inşallah..


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
bende cobra slashdown modeli vardı.aşırı gürültüsünden ben rahatsız olup 5000 kmde satmıştım.umarım ikinci elini bulursunuz.
bizde pazar günü 2 shadowu yanyana getirebildik uzun zamandır..speedy olcay arkadaşımıza ilgisinden dolayı teşekkür ederim... birlikte gezilerde yaparız inşallah..


Uploaded with ImageShack.us


Abi Biz Cruiser, custom, Chopper kullanıcıları olarak buluşmalara başladık.

Senide aramızda görmek isteriz.

Bu başlık altından takip edebilirsin. ikinci buluşma cuma günü..

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/84715-cruiser-kulup.html
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
30
arkadaşlar internette satılık bir shadow buldum ( vt 750 shadow ace 1998 model) acaba içinizde bu modelini kullanmış olan yada bu model hakkında bilgisi olan var mı??? model olarak eski ama çok temiz bir alete benziyor. eğer alıcak olursan zarar etmiş olurmuyum??????????
teşekkür ederim :)
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Arkadaşlar selam,
2006 model shadow sahibiyim,egzoz ve lastik değişimi yapacağım ve önerilerinize ihtiyacım var.
Lastik marka olarak hangisi daha uygundur ?
egzozda da bilindiği gibi 3 marka var kafamda,Cobra,hıghway hawk ve vance hines.
Ben daha çok gür,gökgürültüsü gibi bir ses istiyorum.
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Arkadaşlar selam,
2006 model shadow sahibiyim,egzoz ve lastik değişimi yapacağım ve önerilerinize ihtiyacım var.
Lastik marka olarak hangisi daha uygundur ?
egzozda da bilindiği gibi 3 marka var kafamda,Cobra,hıghway hawk ve vance hines.
Ben daha çok gür,gökgürültüsü gibi bir ses istiyorum.

Lastik konusunda net olarak konuşamam ama egzost konusunda söyle söyleyebilirim: Bu konuyu bende araştırıyorum ve söyle izlenimlerde bulundum:

Highway Hawk kardeşimde var ;kesinlikle çok gürültülü ve tok bir sesi var, hatta kapalı otoparklarda bütün araba alamları çalıyor, gerçi açık havada da çok farketmiyor :) gaz açıp yol gidersen 15-20 dk sonra kafan uğuldamaya başlıyor... Yani uzun yol için bu tip egzost pek önermiyorum. özellikle artçınız var ise onun için daha gürültülü bir yolculuk oluyor. bende alacaktım ama vazgeçtim. (bizzat shadow üzerinde gördüm dinledim ve kullandım)
Cobra yine görüp test ettiğim egzostlardan biri; Highway hawk ile çok büyük farkları yok.

Zaten sizin saydığınız markaların hepsi kendini ispatlamış markalar, hiçbirinde kararma, deformasyon gibi durumlar söz konusu olamaz.

Birde şöyle bir durum varki, Bu tip egzostlar yapıları itibariyle kendi aralarındada ayrılıyorlar, kimi kısa kimi uzun hatta oval olarak drekt aşağıya bakanlar var. Benim denediğim tipler uzun ve aynı hizada biten tiplerdi, diğerleri nasıldır bilemiyorum...

Benim tavsiyem, bizzat ses duyabileceğin birkaç arkadaş ile görüşmen ve test etmendir, böyle bir imkanınız yok ise, Egzost almadan önce Honda Shadow Egzost yazıp youtube gibi sitelerde hangi tiptekilerin nasıl ses çıkarttığına bakmandır.

Şu anda biri kardeşimin olmak üzere 2 tane VT 750 DC kapımda duruyor, birinde Highway hawk egzost mevcut. Nereden yazıyorsunuz bilmiyorum ama Ben pendik teyim yakınsanız gelip görebilir, duyabilirsiniz...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
cobra slashdown susturucularının tamamı çıkmışsa eski tip dizel lokomotif sesi çıkarır ve en vahşi sesi verir.

highwayhawk double wall ya da aşağıya doğru kıvrılan modeli ise en güzel sesi ve en istikrarlı sesi verir, yüksek devirde pek çatlamaz

vance hines ise diğer ikisine nazaran daha az bir ses verir.


üç egzostu da shadow 750'de duymuş birisi olarka diyebilirimki susturucusuz kobra en yüksek sesi çıkarır ama yüksek devirlerde cidden sesi korkunçtur. highwayhawk ise alçak ve yükske dveirde en güzel sesi sunar ve sesi yükskeliği çok çok idealdir, açık havada yaklaşık 1 km ye kadar ses verir desek yalan olmaz sanırım. yoğun trafkte ise sesi 150 metreye kadar falan çıkar.
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
28
Merhabalar.. Ben bu resimdeki sürücü sissy bardan arıyorum. Ne kadara temin ettiniz vede tavsiye edermisiniz?

Iyi gunler dilerim herkese..

Selamlar
Ben ebay' den aldım, Mustang marka... Az bir şey ayaklarıyla uğraştım (Yanlışlıkla ACE için olanını göndermiş adam, özür dilemekten hal oldu)

Bilmem aynısı düşer mi ama; ihalede 14.50 + 8 = 22.50 Dolar' a bende kaldı...

ebay' de "rider sissy bar" veya "solo sissy bar" diye aratabilirsiniz.

Rastgele ! :)



thumb_812d5ab8.jpg
[/URL][/IMG]

Bu arada yeni aşkım bu... Arkaya bir de römork buldum mu tatile giderken makinelerimden 1 veya 2' sini de alıp götürebilecek ve iç çekmeden, istediğim zaman atlayıp gezebileceğim bir tatile kavuşacağım. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:58 ----------

Değişiklik yapma süremi aşmışım özür...

Atladığım bir cevabı da ekleyeyim: beni müthiş rahatlattı zira bel fıtığım var.

İşe gidip gelirken kat ettiğim toplam 102 km' nin her bir bacağının sonunda makineden indiğimde belim ve belimden vuran (af buyrun lütfen) kaba etlerimdeki ağrı kayboldu.

Oturuşum düzeldi, gidon yükseltici aramaktan vaz geçtim gerek kalmadı...

Şahsen ben tavsiye edebilirim ama diğer görüşleri de almanızda fayda var.

Saygı ve sevgiler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
1
herkese merhaba bu hafta yeni oyuncağıma kavuştum :) ve bugün ilk turumu attım , bu benim ilk motorum ve sizlerden öğreneceğim çok şey olduğunu biliyorum o yüzden forumları yakından takip ediyorum.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
43
Modixx tesekkur ederim bilgin icin. Valla halen su anda uygun bir fiyata bulmuş degilim. Ama sabırla bir fırsat yakalamaya calisacagim. Acelem yok zati.

Bu arada bir tane siyah kasalı plastik bir oto uygun fiyata cakmak yuvası aldım. Bu gidonun alt yan taraflarındaki plastik kapaklara takasım var ama baska bir fikri olan varmı acaba ? daha once takmış olan arkadaslar varsa ufak bir resimde eklerlerse cok sevinirim.
Amacım Iphone tutucu da alıp gidonda muzik ve navigation baglamak. Saklayabilecegim baska bir bolge ne dersiniz ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:32 ----------

Bu arada Bodrum da olan arkadaslar var ise bir cay içmek isterim. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
8
kawasaki vn800

herkese meraba her ne kadar gönlüm honda shadow olsada ekonomik nedenlerden ötürü kawasaki vn800 vulcan alacağım.
acaba bu motor ile ilgili bilgisi olan artı ve eksi yanlarını bilen varsa ve beni bilgilendirirse çok sevineceğim. en merak ettiğim husus vn800 ün motor zinciri haricinde honda dan ayrılan ne gibi eksi yanları olduğu.
yoksa biraz daha bekleyip, az daha para biriktirip hondamı almalıyım
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
herkese meraba her ne kadar gönlüm honda shadow olsada ekonomik nedenlerden ötürü kawasaki vn800 vulcan alacağım.
acaba bu motor ile ilgili bilgisi olan artı ve eksi yanlarını bilen varsa ve beni bilgilendirirse çok sevineceğim. en merak ettiğim husus vn800 ün motor zinciri haricinde honda dan ayrılan ne gibi eksi yanları olduğu.
yoksa biraz daha bekleyip, az daha para biriktirip hondamı almalıyım

alcağınız modelin yakıt sistemi enjeksiyonlu model ise ekonomide ön planda ise;
fiyat olarak shadowdan daha ucuza bile alsanız zaman içinde bakım giderleri,zincirli olması ,yedek parça vs gibi nedenlerden ötürü daha pahalıya gelecektir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uzunca bir süredir katılamadığım için merak edip arayanlar oldu.
Evet ben babamı kaybettim.
İnsanın her yaşta babasını kaybetmesi muhakkak çok zordur.
ama orta yaş sayılacak bizler için daha bir zor.Onunla birlikte içinizden bir şeylerinde koptuğunu daha bir farklı yaşıyorsunuz..
35 günlük yoğun bakımda kaldığı sürece doktorlarının hiç ümit vermeyişini sürekli hazırlı olun telkinlerini hiç ciddiye almak istemiyorsunuz,inanmıyorsunuzda..
Ama hastamızı kaybettik haberini aldığınızda en büyük sorumluluk ve son görev yine size düşüyor.Metin olmak, cenaze işlerini organize etmek,yakınlarınıza tesellide bulunmakda size düşüyor.
Ağlayamıyor , üzüntünüzü içinize atmak zorunda kalıyorsunuz..
cenazesini yıkatıyor,kefenliyor, tabuta yerleştiriyor ve son yolculuğuna doğru taşıyorsunuz..

Ben babamı kaybettim..

Bizlere bıraktığı en büyük mirası doğruluğu, dürüstlüğü,yardımseverliği,eli açık ,cömert oluşu ve hiç kimseyi incitmemesidir..
Bu meziyetlerine layık olmaya gayret edeceğiz..

Hoşçakal BABACIĞIM.

Selamlar,
Uğur bey foruma bugün üye oldum (Gürol Kıvırcık 06/03/1966 İstanbul)
okudum okudum okudum keyifle ve katkılarınızdan dolayı içimden teşekkürlerle okudum.
Sonra o mesajınız çıktı sırada BABAMI KAYBETTİM apışıp kaldım ekran başında acınızı tazelemiş olmanın ağırlığını hissetsemde buradan başsağlığı dilemeden geçip gidemedim sanırım bu aralar seneyi devriye,aradan bir yıl kadar geçmiş olmasından dolayı forumda ortaya yazmadım belkide yazamadım bilmiyorum,umarım canınızı acıtmadım ama dedimya geçip gidemedim işte..
G.Kıvırcık

Not:Özelden yazdım ama yeni olduğumdan sistem özel msj a izin vermedi ,yapılmışla yazılmışı değiştirmenin özü bozduğunu düşündüğümden copyalayıp buradan yolladım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:55 ----------

Bu vesile ile buradan tüm üye arkadaşlara merhaba diyorum
iyiki varsınız.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Modixx tesekkur ederim bilgin icin. Valla halen su anda uygun bir fiyata bulmuş degilim. Ama sabırla bir fırsat yakalamaya calisacagim. Acelem yok zati.

Bu arada bir tane siyah kasalı plastik bir oto uygun fiyata cakmak yuvası aldım. Bu gidonun alt yan taraflarındaki plastik kapaklara takasım var ama baska bir fikri olan varmı acaba ? daha once takmış olan arkadaslar varsa ufak bir resimde eklerlerse cok sevinirim.
Amacım Iphone tutucu da alıp gidonda muzik ve navigation baglamak. Saklayabilecegim baska bir bolge ne dersiniz ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:32 ----------

Bu arada Bodrum da olan arkadaslar var ise bir cay içmek isterim. :)
you tube da bir çok montaj film örneği var ama en uygun yer orası olduğu gerçek bende öyle birşey taktıracağım.Yalnız orası için imal edilmiş plastik kapaklı su geçirmez bir malzeme olması tercihtir kolay gelsin ,,,Çay teklifini insallah yaza gündoğan'a geldiğimde tamamlarız.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
43
you tube da bir çok montaj film örneği var ama en uygun yer orası olduğu gerçek bende öyle birşey taktıracağım.Yalnız orası için imal edilmiş plastik kapaklı su geçirmez bir malzeme olması tercihtir kolay gelsin ,,,Çay teklifini insallah yaza gündoğan'a geldiğimde tamamlarız.

Aldığım çakmagı tekne malzemeleri satan bir dukkanda buldum. Icmeler Bodrum da. yanlısım olmasın ama sanırım 13-15 tl arasında bir fiyatı var. Sadece yuvası ve kapagı. Çakmak yok. Zaten bence gerekte yok :)

Ben yaz kış Bodrumdayım. Her zaman beklerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst