- Katılım
- 11 Ocak 2010
- Mesajlar
- 637
Merhaba arkadaşlar,
komşumda Shadow var...Sanırım 2005 olmalı...Benzin musluğu "reserve" ve "on" konumdayken benzin damlatıyor...Sanırım oringten dolayı diye düşünüyorum...Başka bir şey aklınıza geliyor mu?
Bu parçayı en çabuk nereden bulabiliriz?Yurtdışı oem part satan yerlerde 2.5-3 dolarlık bir parça...Honda parça ve servis ağının yabancısıyım...Buralarda bulunur mu?Tavsiyelerinizi bekliyorum...Saygılar,selamlar...
komşumda Shadow var...Sanırım 2005 olmalı...Benzin musluğu "reserve" ve "on" konumdayken benzin damlatıyor...Sanırım oringten dolayı diye düşünüyorum...Başka bir şey aklınıza geliyor mu?
Bu parçayı en çabuk nereden bulabiliriz?Yurtdışı oem part satan yerlerde 2.5-3 dolarlık bir parça...Honda parça ve servis ağının yabancısıyım...Buralarda bulunur mu?Tavsiyelerinizi bekliyorum...Saygılar,selamlar...