Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Başınız sağolsun. Allah sizlere sabır versin.
Babanız iyi bir insan olmalı ki, Allah bizlere onun için dua etmeyi nasip etti.
Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Kaldera,başın sağolsun.Allah rahmet eylesin. Geride kalanlara sabır diliyorum.
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
Verilebilecek tüm bilgileri vermişsiniz gerçekten...ellerinize sağlık:)Kaldera kardeş başın sağolsun
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Kaldera başın sağolsun. Ben de aynı acıyı 2005 yılı temmuzunda yaşamıştım. Söylediklerinin hepsini ben de neredeyse aynen yaşadım/hissettim. Bir tek farkla: ben ve kardeşlerim gece saat 22:00'ye kadar sohbet ettiğimiz babamızı ertesi sabah 06:00 sularında (geçmişte yıllar boyu içtiği sigaradan kaynaklanan akciğer yetmezliği sorunu sebebiyle) yatağında koma halinde bulduk ve hastaneye hemen ulaştırmamıza rağmen kesin ölümü 1 saat içinde gerçekleşti.

Hala acısı içimde. Bu nedenle seni çok iyi anlıyorum. Tekrar başın sağolsun.
 
Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
14
kaldera abimize baş sağlığı diler metin olmasını temenni ederim.

resimde işaretlenen yerde görülen uzatma parçasını istanbulda nerede bulabilirim? bilen duyan varsa lütfen mesaj bıraksın.. guardian77 özen motorda olduğu yazmıştı , sirkeci özen motorda sordum fakat görevli neden bahsettiğimi bile anlamadı.. ( Özen motor dan memnun kalmayanların topik oluşturmalarına hiç şaşmadım. herkezin yakındığı aynı soğuk davranışlara ve isteksiz satıcılara bende maruz kaldım.) teşekkürler..

relocator.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
15
akü şarj problemi

Herkese Merhabalar
Kaldera başın sağolsun, allah sabırlar versin.

Uzun bir kışın ardından, mnotoru hiç çalıştırmadığım için akünün şarjı bitti.

Arabanın aküsünü kablo ile motora bağlasam ve motoru çalıştırsam sorun olur mu ?

Bilen birilerine sormandan denemek istemedim.
Sonuçta farklı voltaj ve amper değerleri olabilir
Şimdiden teşekkürker.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
2
Kaldera kardeş başın sağolsun..

Meraba arkadaşlar
Aranıza yeni katıldım. Bu ilk mesajım.
2006 model siyah bir shadow sahibiyim.
Sizlerle tanışmak isterim. İstanbul şişlideyim.
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Başın sağ olsun Kaldera.
Allah rahmet etsin, mekanı cennet olsun.
Sana ve ailene sabırlar diliyorum.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Sayın @Kaldera yeni gördüm, başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin... 6 sene önce bende babamı kaybettim, inanın duygularınızı anlıyabiliyorum..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
taziyede bulunan, bulunacak olan herkezden allah razı olsun dilekleri için.

resimde işaretlenen yerde görülen uzatma parçasını istanbulda nerede bulabilirim? bilen duyan varsa lütfen mesaj bıraksın..

o parça hepko becker sette geliyor.
ayrıca satılması belki muhtemel ama, bulunamıyorsa torna da yapılabilir.
basit bir parça. yaptırılıp kromaja verilebilir.
Uzun bir kışın ardından, mnotoru hiç çalıştırmadığım için akünün şarjı bitti.

Arabanın aküsünü kablo ile motora bağlasam ve motoru çalıştırsam sorun olur mu ?
Sonuçta farklı voltaj ve amper değerleri olabilir
Şimdiden teşekkürker.

araçtan aktarma yapabilirsiniz sorun olmaz. önemli olan amper değeri değil volttur. 12Volt luk araçtan yapmalısınız. bazı araçlar 24 Volttur, buna dikkat edin.
ben aküyü bazen çıkarıp şarj ediyordum. ama söküp takmak zahmetli oluyor. geçmişteki sayfalarda fotolarınıda koymuştum..
son şarj ettiğimde iki adet aktarma için uygun kabloyu akü kutuplarına bağlayıp sol aradan geçirip sol taraftaki kapak içinde bulunan alet kutusuna yuvarlayıp bıraktım. tabii kablo uçları kapalı konumda. gerek olduğunda aktarma yapmak için kolaylık olması için.

sizlerede tavsiye ederim. gerekli zamanda büyük kolaylık sağlıyacaktır. seleleri söküp aküye ulaşmak oldukça zahmetli çünkü
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
15
Merhabalar
Arabanın aküsünü kablo ile motora bağladım ve motoru çalıştırmayı denedim. ama olmadı. Marş basıyor ama motor çalışmıyor. Bir ara çalışır gibi oldu ama sonra söndü.

Araba aküsünü bağlamadan denediğimde marş basmıyorudu.

Sizce sorun başka ne olabilir?

Motoru boğmuş olabileceğimi düşünerek ilk denememden sonra bir sonraki denemem için 1 gün bekledim ama yine olmadı. Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Merhabalar
Arabanın aküsünü kablo ile motora bağladım ve motoru çalıştırmayı denedim. ama olmadı. Marş basıyor ama motor çalışmıyor. Bir ara çalışır gibi oldu ama sonra söndü.
Sizce sorun başka ne olabilir?Yardımlarınızı bekliyorum.

depoda benzin varmı?Kontrol edin..
depo yakıt musluğu açık konumdamı ?Kontrol edin..

Aktarma kablolarını bağladıktan sonra jikle (varsa) yi çekerek marşa basın..
bujilerinde, kablolarında, veya (varsa) karbüratörde sorun yoksa çalışması gerekir..

Eğer boğulmadan dolayı çalışmadığından eminseniz gazı açarak hiç bırakmadan ara vermeden çalışana kadar sürekli marşa basın..
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
15
Kaldera;
Aralık ayından bugune kadar motor kapalı garajda durdu. yakıta baktım sorun yok.
Bende doğal olarak aküden süphelendim. Aktarma kaplosunu baglamadan önce marja bastıgımda 1-2 sani sonra marj tamamen susuyor. Aktarma kablosu ile araba aküsüne bağlayınca marj tamam basıyor.

Jikleyi çekerek calıştırmayı denedim olmadı. Dediğin gibi benzin vererek calıştırmayı denedenim. ama 4-5 saniyeden fazla marja basmadım. Marja zararı olabilir diye düşündüm.
Bugun yeni buji alıp deneyeceğim.
Motorun uzun süre çalışmamasından dolayı ne gibi bir sorun oluşmus olabilir ?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Kaldera;
Aralık ayından bugune kadar motor kapalı garajda durdu. yakıta baktım sorun yok.
Bende doğal olarak aküden süphelendim. Aktarma kaplosunu baglamadan önce marja bastıgımda 1-2 sani sonra marj tamamen susuyor. Aktarma kablosu ile araba aküsüne bağlayınca marj tamam basıyor.

Jikleyi çekerek calıştırmayı denedim olmadı. Dediğin gibi benzin vererek calıştırmayı denedenim. ama 4-5 saniyeden fazla marja basmadım. Marja zararı olabilir diye düşündüm.
Bugun yeni buji alıp deneyeceğim.
Motorun uzun süre çalışmamasından dolayı ne gibi bir sorun oluşmus olabilir ?

bujiler en az 50.000 km yapmış ise değişimi belki düşünülebilir.
ayrıca bujileri siz kendiniz değişemezsiniz..depoyu sökmeniz yada söktürmeniz gerekebilir..

kablolarınızı bağlayın benzin varsa ,musluk açıksa basın marşa..zarar vermek söz konusu değil.

bu işlerle uğraşırken motoru boğdu iseniz eğer;
bu kez , gazı sonuna kadar açıp marşa basın hiç bırakmadan çalışacaktır sonunda..

motorun uzun süre çalışmamasından ise hiç bir sorun oluşmaz..

34 yıl yatmış opel admiral marka bir araç tek marşta çalışmıştı.tabii çalışması için gerekli şeyleri yaparak..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
4
Shodow'landım

Değerli arkadaşlar,
biraz delilik ama hep ertelediğim motor hevesimi artık ertelememek için dun itibarı ile 2004 vt 750 aldım.Ama konu su ki , ne kullanmayı bılıyorum nede gerekli ekipmanım var.soluksuz okudugum 33 sayfa itibarı ile shodow alarak en azından en dengeli motorlardan bırını almıs olmanın rahatlıgı içindeyim.Ehliyet kursuna bugun yazıldım 17 nisanda yazılı 8 mayısta direksiyon sınavı var.o zamana kadar kuzenım vasıtası ile ufak ufak kullnmaya baslayacam .eger bu tarz bır girişte bulunmasam bır turlu olmayacaktı.motoru bır anda alınca tum surec anıden hızlandı.hafta sonuda ekıpmanlarıım tamamlaaycam.
33 Sayfadan az cok bır seyler oğrendım motorum hakkında .bundan sonrada buraarda olmaya gayret edeceğim ve 2 senedir gerceklesmeyen anadolu yakası Shadow cularla ınsallah bu sene toplasırız cunkı bende Kartal da oturuyorum.Önceki sayfalarda katkıda bulunan tüm arkadaslara tesekkurler.
erkut
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Değerli arkadaşlar,
biraz delilik ama hep ertelediğim motor hevesimi artık ertelememek için dun itibarı ile 2004 vt 750 aldım.Ama konu su ki , ne kullanmayı bılıyorum nede gerekli ekipmanım var.
bende Kartal da oturuyorum.Önceki sayfalarda katkıda bulunan tüm arkadaslara tesekkurler.
erkut

hayırlı olsun diyelim.Kullanımı için pratik yapmalısınız. hiç tecrübeniz yoksa, ağırlığı, trafik vb diğer hususlarda sıkıntı yaşayabilirsiniz.. dikkat edin..

Kartal'ın neresindesiniz? bende Kartaldayım..
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
3
Merhaba Arkadaşlar

Shadow kullanıcıları olarak hep birikte bir sezon açilişi yapsak nasıl olur....?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst