Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
abi yan ayağın olduğu yerde girinti var.bende de yan ayak var ama kapatınca sadece küçücük bir yeri dışarıda kalıyor.ayağının ucuyla tutup açmak için.
bence sürten kesinlikle yan ayak değil ama orta sehpayı açmak için yapılan çıkıntı olabilir.

ama adam fena yatıyo bee..

bu arada evet arka frenler kampana ve gerçekten yeterli daha hiç arka diskte olsa deme ihtiyacı hissetmedim motorun üstündeyken..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
İzel, cam'ın hayırlı olsun. Alarm'ın tek eksi tarafı(-ki aslında eksi bir yön değil) kontağı kapayınca cik cik cik diye ötmesi ve alarmı açtıktan belli bir süre kontağı açmazsan tekrar devreye girmesi. Bunun dışında işe yaradığı kesin bi kaç kez veletler dokunmuşlar ve öterken yakaladım. İhtiyaç varsa şiddetle tavsiye ederim.

Bende senin çakarlara hasta oldum ama onu da taktıramıcam artık. Bu aralar motora fazla para harcadım sanki. İşin kötüsü Burcu (Kız arkadaşım, motoru birlikte kullanıyoruz) Alarm ve Camdan nefret ediyo.

Ben biraz hızlı kullanıyorum ve eskiden kalan bi alışkanlıktan olsa gerek motoru eğilerek kullanıyorum. Cam az da olsa rahatsızlık verdi kendimi başka türlü motor kullanmaya alıştırmaya çalışıyorum şimdi :). Eğer hava iyiyse camın rüzgarı çok iyi emiyor ve sürat yaptığınığızı anlamıyorsunuz. Bu hem iyi, hem kötü. Fakat eğer hava biraz rüzgarlıysa yüksek hızlarda işimiz biraz zorlaşıyor. Gidon sağa sola gidebiliyor, titriyor. Dikkat etmek, hız yapmamak lazım.

Erodesign çamurluk sökmekten bahsettiğine göre İtalya'dan dönmüş olmalısın. Varyatörü taktırmadın mı? Aramızdaki ilk motor modifiyeli arkadaşımız olarak deneyimlerini alsak..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
erdogan abi
alarmi nerde taktirdin
ben bi turlu guvenemiorum cin mali alarmlara fln
seninki nasi bisi
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
41
Bu camın kısa olanı yok mu?
çok uzun camda estetık olarak guzel durmuyor.
bı tane vespa da kısa cam gordum daha guzel geldı bana gorunum olarak
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
İzel, cam'ın hayırlı olsun. Alarm'ın tek eksi tarafı(-ki aslında eksi bir yön değil) kontağı kapayınca cik cik cik diye ötmesi ve alarmı açtıktan belli bir süre kontağı açmazsan tekrar devreye girmesi. Bunun dışında işe yaradığı kesin bi kaç kez veletler dokunmuşlar ve öterken yakaladım. İhtiyaç varsa şiddetle tavsiye ederim.

Bende senin çakarlara hasta oldum ama onu da taktıramıcam artık. Bu aralar motora fazla para harcadım sanki. İşin kötüsü Burcu (Kız arkadaşım, motoru birlikte kullanıyoruz) Alarm ve Camdan nefret ediyo.

Ben biraz hızlı kullanıyorum ve eskiden kalan bi alışkanlıktan olsa gerek motoru eğilerek kullanıyorum. Cam az da olsa rahatsızlık verdi kendimi başka türlü motor kullanmaya alıştırmaya çalışıyorum şimdi :). Eğer hava iyiyse camın rüzgarı çok iyi emiyor ve sürat yaptığınığızı anlamıyorsunuz. Bu hem iyi, hem kötü. Fakat eğer hava biraz rüzgarlıysa yüksek hızlarda işimiz biraz zorlaşıyor. Gidon sağa sola gidebiliyor, titriyor. Dikkat etmek, hız yapmamak lazım.



Saol abi cümlemize hayırlı olsun :) Camlı kullanamadım henüz yarın kısmetse deniicem iyicene.
Camı taktırmak için gittiğim elektrikçi motosiklet hastası bi usta çıktı. İnlaa tutturdu alarm takalım, neon ışıklandırma takalım :) alarm şöle güzel böle ii fln derken 50+20ytl şeklinde çin malı bi alarmmış.
Alarmın anahtarlığı araba anahtarı gibi hatta normal motor anahtarımı kesip o anahtarlığa monte ediliyor dedi. WV lerde ki gibi sustalı anahtarlık oluyormuş.
Tek sorun çin malı oluşu, pek güvenemiyorum.
Senin ki ne malı?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Alarmın markası Venom.
hakkındaki detaylı bilgiyi bu adresten bulabilirsiniz bende buradan aldım. Alarm sesi çok iyi ve gereksiz melodiler çalmıyor. Tavsiye ederim. Fiyatı 49 YTL idi. Sonrasında 35 YTL ye taktırdım, siz de herhangi bi oto elektrikçisi bi amcaya taktırabilirsiniz. Almak isteyene yardımcı olabilirim.
http://www.modacarstore.com/catalog/products/product.php?productid=2483&cat=100&page=1

Alarmın markasını ben pek çok yerde görüyorum kaliteli birşey olduğunu düşünüyorum çin malı mı değil mi emin değilim ama CE sertifikası olduğuna göre kesinlikle kalitelidir. 2 yıl garantisi var.

Alarm kumandası için sakın anahtarınızı bozmayın, Otomabil için tamam ama motosiklette olmaz. Sebebine gelince, yağmurlu havada anahtarlık ıslanıyor ve bu kumandaların su gecirmez özelliği yok. Kumanda ıslandığında yolda kalırsınız valla. Benim kask kilidimin ışıklı aydınlatma zımbırtısı var. Yağmuş yağdığında o ışık süreki yanıyor. Kurutana kadar neler çekiyorum. Ki bu basit bi lamba aslında. Kumandanın üzerinde motoru kilitleme durdurma gibi fonksiyonlar var. Yolda giderken birden kısa devre yapıp motoru kilitlediğini düşünsenize.. ??
:) :queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155

en sonunda göruntu olayını bıtırdım .sımdı modıfıyeye baslıyoruz ınsallah :):):):)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Şu daha evvel bahsettiğim fotolümen boya hakkında hiç yorum yapan çıkmadı.. ben ufak bi kutu sipariş etmeyi düşünüyorum. Akrilik vernik ile seffaf bir renk atmayı planlıyorum.. Sanırım sipariş vericem. 100 gr. lık solüsyon 25 YTL.miş. Bu seffaf vernikle karışınca epey oluyor. Uygulamalı mı satsam ne yapsam :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla bence güzel durur ama ben nedense güvenemedim, heralde iyidir deneyen olursa sonuçları bekleriz... Bu arada yusufika arkadaşın Dylan'ında olan fosforlu sarı şeritler de güzelmiş ne dersiniz?

Bi de artık sohbet köşesinde yazışalım daha iyi olmaz mı?
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Kesinlikle daha iyi olur da bi dengesini tutturamadık su işin.. :)
Türkün aklı sonradan gelir diye bi laf vardır. Yolda gelirken düşündüm de aslında bu bizim hiç bi işimize yaramaz. Çünkü bu fosfor gibi parlamıyor karanlıkta ışıldıyor. Oysa bizim motorumuz karanlıkta ışıldasın diye bir derdimiz yok.. yolda motosiklet olduğumuz belli olmalı.
Bu nedenle yukarda yazdığımı seyi başka parlak fikirlerde kullanmak üzere rafa kaldırıyorum.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
arkadaşlar bende bu akşamüstü hızlanma süresini ölçmek için çıktım çevre yoluna..motor tam performansına ulaşsın diye yaklaşık bi 50 km hızımı kademeli arttırarak 135e kadar çıkardım ve sonra kalkışlar yaptım..kendim 55 kiloyum,motorda modifiye,çanta,cam vs.. yoktur 8000 bakımı serviste yapıldı ve şu anda 9700 civarında.benzinde kırmızıdaydı yani motor yapabileceğinin en iyisini yapsın istedim sonuç şu: 0-70 km hızlanma 5.6 saniye. 0-100 km hızlanma 11.5 saniye..yani beni baya bi tatmin etti daha öncede bikaç kere ölçmüştüm ama fazla üstüne düşmeden öylesineydi..dylan sahibi olanlara ve almak isteyenlere duyurulur..saygılar..:cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Evet dostlar ne yapıyoruz bu akşam? kimler geliyor? gelen pişman olmayacak bilesiniz.. ;)

Yer: Erenköy Starbucks
Saat: 20.30
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
:) Herkesi ben davet ettim ama son anda çıkan bi işimden dolayı ben gidememiştim zaten buluşabilecek 3 kişiyiz diğerlerinden de hiç ses çıkmamıştı sanırım kimse buluşmadı. Ama bugün hava ne kadar güzel döndü değil mi dünkü yağmurdan sonra bugün hava muhtesem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst