- Katılım
- 17 Haz 2006
- Mesajlar
- 127
cam meselesi
Arkadaşlar,sirkeci özenden taktırdım en sonunda camı ve dönüş yolunu çok rahat geldim eve,üzerinizden rüzgarın baskısı kalkınca sürüş çok daha rahat ve keyifli oldu,birde motor gerçektende daha büyük gibi geliyor.HIzla ilgili bir sıkıntı değişiklik yok,120 ile çok rahat bir seyir gördüm ankara otobanında işe gelirken bu sabah,hatta sanırım cam aerodinamik açıdan avantajda oldu,sonuçta rüzgar vücuda çarptığı vakit,düzensiz bir dağılım oluyor ,cam ise düz hafif geriye eğimli düz bir yüzey vücuda gelecek olan havayı bariyerliyor ve yukarı doğru itiyor vs . ama bunlar tabi fikir düşünceden öte değil , nasıl tam analiz olur bilmem
erhan
Arkadaşlar,sirkeci özenden taktırdım en sonunda camı ve dönüş yolunu çok rahat geldim eve,üzerinizden rüzgarın baskısı kalkınca sürüş çok daha rahat ve keyifli oldu,birde motor gerçektende daha büyük gibi geliyor.HIzla ilgili bir sıkıntı değişiklik yok,120 ile çok rahat bir seyir gördüm ankara otobanında işe gelirken bu sabah,hatta sanırım cam aerodinamik açıdan avantajda oldu,sonuçta rüzgar vücuda çarptığı vakit,düzensiz bir dağılım oluyor ,cam ise düz hafif geriye eğimli düz bir yüzey vücuda gelecek olan havayı bariyerliyor ve yukarı doğru itiyor vs . ama bunlar tabi fikir düşünceden öte değil , nasıl tam analiz olur bilmem
erhan