Arkadaşlar,dün sabah ethemefendide 30 km ile giderken cart die önüme çıkan bir kadın sürücünün hafif çarpması ile dengemi kaybedip kendimi yerde buldum, şükür bende bişi yok hafif bir ezik dışında,motorumunda dylan 150 yazan parçasında bir kırık oluştu,mucizevi olarak hasarın bu kadar olmasına sevinmedim desem yalan olur,gerçi parçanın yenisi 250 ytl imiş.
Diyeceğim şudur ki ne kadar dikkatli olursak olalım etraftan gelebilecek tehlikelere yinede çok açığız, dün başıma gelen beni bir hayli düşündürdü.
Lütfen dikkatli olun,olduğunuzu düşünüyorsanız bile bi daha düşünün.
wes
erhan