Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
30
valla o yılların motorcusu herşeyi biliyo bende daha motora neler yapcam görceksiniz cbr eksozu takcam artı jantları şerit boyatcam
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Arkadaşlar erhan ufak bi kaza geçirmiş. Trafik canavarlarından bayan bi tanesi ara yoldan ana yola çıkarken sağına soluna bakmadan çıkmış.
Allahtan ciddi bişey yokmuş kendisinde. Motorda biraz hasar varmış. Geçmiş olsun. Umarım son olur bu tip olaylar..
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar,dün sabah ethemefendide 30 km ile giderken cart die önüme çıkan bir kadın sürücünün hafif çarpması ile dengemi kaybedip kendimi yerde buldum, şükür bende bişi yok hafif bir ezik dışında,motorumunda dylan 150 yazan parçasında bir kırık oluştu,mucizevi olarak hasarın bu kadar olmasına sevinmedim desem yalan olur,gerçi parçanın yenisi 250 ytl imiş.

Diyeceğim şudur ki ne kadar dikkatli olursak olalım etraftan gelebilecek tehlikelere yinede çok açığız, dün başıma gelen beni bir hayli düşündürdü.

Lütfen dikkatli olun,olduğunuzu düşünüyorsanız bile bi daha düşünün.

wes
erhan
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
1
arkadaşlar bende bu motordan almak istiyorum fakat rengine karar weremiyorum,zevkler ve renkler tartışılmaz ,ama sizce bu motorun en güzel rengi hangisi?şimdiden saolun:cat:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
yusuf,
sahibindende de vardı galiba :)

murat,
nooldu egzos işi? pzt yazıcam dedin ayıp oluyo valla :)
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
25
geçmiş olsun... bende 1 hafta önce düşştüm ani frenleme sonucu kaydım ve kendimi yerde buldum ... bende en ufak birşey yok çok şükür...motor önden çizildi ama neyse önemli olan biziz...
en güzel renk bence gümüş...
arkadaşlar bu arada düşüşten sonra önde epey bir çizik oldu nasıl halledebilirim...tavsiyede bulunurmusunuz...
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
erhan dostum geçmiş olsun allah daha büyüklerinden korusun hepimizi!

eksoza baktım katalogdan honda dylan 150 için,leovince nin eksozları var fiyatı yaklaşık 250-270 euro civarı olması lazım..
çok para yaw..

bu arada arkadaşlar bugün mağazaya bi dylan geldi 6800km'de paraya çok sıkışmış,3400-3500ytlye satacak..ama rehinli motor.rehin ne zaman bitiyordu unuttum..isteyen varsa alalım motoru...kırmızı renk daha sapasağlam....
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
hasanpasa honda motodal da var leovince isteyen 300 euro verıp alabılır ısteyen ornegını gormek ısterse orada oytun bey var onun dylanında takılı
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Abi yaw 4.700 ytl ye 16 hp satın aldık ki hp başına 300ytl ödemişiz.
300yavro bence 1 hp için çok fazladır.
Çipini yeniden programlayıp, açık hava filtresi taksak nasıl olur? :)
Motoru satarkende fark istiicen egzos için gülüp geçicekler...

Murat,
Burdaki av malzemeleri satan yerden alt -üst muşamba aldım 13ytl ye.
Saol valla ucuza kapattık işi sayende:)
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar 1 beygir için bu para harcanırmı bilmem ancak izelin dedği gibi bişiler olabilir belki,bi arkadaşım 500cc aprilia scooterını 11 hp ye çıkardı bu yöntemle utanmasa bana kafa tutacak


wes

Düzeltiyorum 50 cc motorunu 4 hp den 11 e yükseltti

Erhan büyük geçmiş olsun, ucuz atlatmışsın.

Erdoğan çok teşekkür ederim,gerçektende ucuz atlattım ,toparlamaya başladım,yürüyorum 2 gündür ,aman dikkatli olun ,ben heralde daha daha temkinli kullanacam motoru bundan sonra.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
sorun yaşayan var mı arkadaşlar?
ya da herhangi yararlı bilgi verebilecek olan, şöyle kış bakımı hakkında :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Kış bakımı ne demek ya? motorlarınızı yağlayıp tuzlayıp üstünü kapayıp tüm kış boyunca yatırcak mısınız? yazıktır günahtır..
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
abi haklısın ama motoru aldığımdan beri arabayı kullanamıyorum :)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
6
arkadaşlar slm
ben izmirden serkan okuduğuma göre motorunuzdan çok memnunsunuz
uzun zamandır ne alsam diye düşünüyorum galiba sonunda bu aleti alıcam.almadan önce son kez sizlere sormak istedim bu aletten memnun kalırmıyım...

2.el 3900 ytl mat siyah
5050 km tabiki alım satımla tahminim 4200 ytl olucak
0 km 5000 ytl plaka masrafları hariç 5150 ytl oluyor fiyatı nedersiniz
bu motorun 2. el fiyatı nedir?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst