- Katılım
- 17 Haz 2006
- Mesajlar
- 127
Murat selam,beyaz ampul koyduk farlara h4 8000k lık,altada led takıldı yine beyaz,bir hayli arttı aydınlatma,bu ampul senle konuştuğumuz diamond visionun muadili ancak markası neydi şimdi aklıma gelmedi,dylanın elcikler biraz dandik plastik gibi ya,carbon elcik takacağım hem daha yumuşak dokunuşu(eldivenle bir fark yok) ayrıca çok güzel gözüküyor,resim çeker çekmez atarım,bu arada kaliperi boyuyorum bu hafta kırmızıya...
eyvallah
wes
eyvallah
wes
