Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Murat selam,beyaz ampul koyduk farlara h4 8000k lık,altada led takıldı yine beyaz,bir hayli arttı aydınlatma,bu ampul senle konuştuğumuz diamond visionun muadili ancak markası neydi şimdi aklıma gelmedi,dylanın elcikler biraz dandik plastik gibi ya,carbon elcik takacağım hem daha yumuşak dokunuşu(eldivenle bir fark yok) ayrıca çok güzel gözüküyor,resim çeker çekmez atarım,bu arada kaliperi boyuyorum bu hafta kırmızıya...

eyvallah
wes
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
elciklere ne yapmayı düşünüyorsun?ve farlara ne yaptınıs yaw anlamadım ben:p

Murat,
Far ampullerini ve küçük ledini değiştirdik. Ampul markasını bilmiyorum ama 8000K gücünde bişi yazıyodu kutusunda. Ufak sarı renkli ampul yerine beyaz renk veren led taktırdık wes le beraber. (25ytl)

Orjinal dylan elcikleri sert plastikten yapılmış, geçen akşam gittiğimiz tükkanda ki elcikler silikondan yapılmış. Yumuşak elcik ise daha kullanışlı, rahat ve güzel görünüyodu. Genelde yarış tarzı motoru olanlar taktırıyomuş. (25€)
Ben daha karar vermedim elcik için.

Ayrıca jantlara kırmızı reflektörlü bant çektirdim. Fena durmadı sanki :)
30ytl fiyat verdiler ama ampulleri taktırdıımız için biraz iskonto için kastık ve sonuç 20 ytl :)

Wes,
Dün akşam senden ayrıldıktan sonra baktım fena aydınlatmıyor, saol varol.
Kask olayını bitirdikten sonra bi bakalım nasıl olmuş mrk ettim.

Benim sorum şudur;
Araba döşemecisi tanıyan var mı? Kediler saolsun tırnaklarını geçirmişler.
Güzel bişeyle değiştirelim.

Murat selam,beyaz ampul koyduk farlara h4 8000k lık,altada led takıldı yine beyaz,bir hayli arttı aydınlatma,bu ampul senle konuştuğumuz diamond visionun muadili ancak markası neydi şimdi aklıma gelmedi,dylanın elcikler biraz dandik plastik gibi ya,carbon elcik takacağım hem daha yumuşak dokunuşu(eldivenle bir fark yok) ayrıca çok güzel gözüküyor,resim çeker çekmez atarım,bu arada kaliperi boyuyorum bu hafta kırmızıya...

eyvallah
wes


abi ben silikon diye hatırlıyorum, carbon da mı vardı?
İlgilenmeyince akılda yanlış mı kalıyor neyn :)
 
Son düzenleme:

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Abi,elcikler silikon ancak şeffafımsı idi içindede karbon vardı ,yani baktığında karbon görüosun pek şıktılar
50 kaat verilirmi orası muamma?

Bu arada bizim apt de oturan bir eski vespa hastası abi var,onun döşemecisi varmış,çok iyidir dio,ucuzdur dio,ben nerdemiş öğrenecem bugün bi gidip bakalım diorums.

akşama turluycanmı?
yarında gidelim abi buluşmaya

erhan(wes)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Abi,elcikler silikon ancak şeffafımsı idi içindede karbon vardı ,yani baktığında karbon görüosun pek şıktılar
50 kaat verilirmi orası muamma?

Bu arada bizim apt de oturan bir eski vespa hastası abi var,onun döşemecisi varmış,çok iyidir dio,ucuzdur dio,ben nerdemiş öğrenecem bugün bi gidip bakalım diorums.

akşama turluycanmı?
yarında gidelim abi buluşmaya

erhan(wes)

Abi bu akşam gidebiliriz döşemeci olayı için.
8-9 arası açık mıdır acep döşemeci?

buluşma olayını şuan bilmiyorum, öteki topikte konuşuruz. :p
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Abi karbon elcikleri taktırdım bu arada,süper oldular ,kesinlikle tavsiye ederim,orjinaller hakikatten kötü,tutuş çok rahat oldu,ayrıca görüntü süper,döşemece ile ilgili bilgi alacam vespacı abimden.,45 kaat verdim ama değdi bence,konuşalım

erhan (wes)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
erhan abi mutlaka şu elciklerin fotosunu çekte bi koy bakalım merak ettim bende..
bende 1000rr 'ın elciklerinden taktırmayı düşünüyorum onlar çok hoşuma gidiyo..silverwingde de aynı elcikler var,cbr125 tede..inşallah dylana da olur bu..
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
İzel saol abi hallettim,bu arada nasıl olmuş elcikler anlaşılıyor umarım resimden?
Akşam için bir gelişme değişiklik varmı?
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
elcikler güzel olmuş, bi ara gidip bende alıcı gözüyle bakıcam.
akşam gidicem herhalde buluşmaya konuşuruz.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bugün e-5 de üç dylan kullanıcısına selam verdim korna ile biride dönüp bakmadı selamımı almadı ! Bidaha çıkmayın karşıma ezerim valla:)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
abi acemidirler yapma etme.
bende bazen geriye selam almıyorum fitil oluyorum :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
ulan motorlarınıza neler etmişsiniz gene, burada görünce meraklandım doğrusu,.. bu akşam motor kız arkadaşımdaydı. O nedenle de sonradan bu yazdıklarınızı da görüp, istediysem de yanınıza gelemedim. Elimin altında olsaydı hemen zıplayabilirdim fenerbahçeye.

Bu arada neyi döşetmeye çalıştığınızı anlayamadım. Koltuğun kılıfını mı değiştiriyorsunuz?
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
18
arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba..bende bi dylan kullanıcısıyım..:) sormak istediğim bişey var sizin makinalarınız düz yolda 140 yapıyo mu? ben 135 i geçemedim.bide bazı arkadaşlar 140+ yapıyo demişler.ben motorumu bursanın ankara girişindeki gölbaşı rampasında denedim 140 ı rahat yapmasına rağmen ibre takıldı sanki,motorun biraz daha hızlandığını hissettim ama.belkide bana öyle geldi.yani sormak istediğim ibre devam ediyomu sinyal göstergesine kadar yoksa takılıyoda motor mu hızlanıyo sadece? herkese şimdiden çok teşekkürler..:cat:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
ulan motorlarınıza neler etmişsiniz gene, burada görünce meraklandım doğrusu,.. bu akşam motor kız arkadaşımdaydı. O nedenle de sonradan bu yazdıklarınızı da görüp, istediysem de yanınıza gelemedim. Elimin altında olsaydı hemen zıplayabilirdim fenerbahçeye.

Bu arada neyi döşetmeye çalıştığınızı anlayamadım. Koltuğun kılıfını mı değiştiriyorsunuz?

Her perşembe buluşma var yazıyodu bizde kapin gibi gittik işte :)

Kediler geceleri selenin üstüne çıkmak için çabalarken tırnaklarını suni deriye geçiriyorlar.
Bende çizikler olmaya başladı. Güzel bişiler bulabilirsek kaplamayı değiştiricez, renklendiricez. Bide üstüne kılıf yaptırımayı planlıyorum ki akşamları kediler çıksa bile kılıf seleyi koruyacak.
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Hakkaten,bir heves park kafeye gittik bide bulana kadar göbeğimiz çatladı,içerlek kalıomuş biraz göremedik önce, şu buluşma işi zaten kışla birlikte gevşeyecek gibi,

Daha küçük gruplar yapacaz heralde,

wes

Erdoğan,abi beyaz ışık süper oldu şiddetle tavsiye ederim,ayrıca karbon elcik taktırdım,malum orjinal elcikler kalitesiz gibi geliodu bana,ayrıca bizim motorlar gri olduğundan carbon deseni çok yakışıo,bazı sticker kaplama projelerim var bide kırmızı disk kaliperi(muratın yaptığı gibi) boya olayına gireceğim,izel gibi benim motorda kedilerden gerekli ilgiyi gördüğü için döşemeyi değiştireceğim,yine carbon fibre texture lü deri arayışına gireceğim,photoshop ta prova yapıyorum tabi önce,bitince çalışma buraya attachlerim fotoları

erhan
wes
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Elcikler güzel görünüyordu. Beyaz ışık olayını bende düşünüyorum ama bulaşmaya fırsat bulamamıştım. Siz tecrübe kazanmışsınızdır beraber yaparız artık :)

Zaten ön tarafı sökmem gerekecek bu yakınlarda. hatırlarsınız benim efsane bi kırık vardı önde. Garantiden değiştirilmişti ön granaj. Gecen akşam muhtemelen fikirtepeli veledler üstüne çıkıp motoru devirmişler. Motor yan yatıp kaldırıma vurmuş vee.. bu seferde diğer taraftan kırıldı. Bu seferde garantiden değiştirmezler heralde :) söküp çelik yapıştırıcılarla parçayı yapıştırmam gerekecek. O arada farı da halledebilirim.

Bunun için bu cumartesi öğlene doğru buluşmaya ne dersiniz?

Disk boyama işi bana kötü geliyor. Güzel durmuyor bence. Bizim motorlar sadeyken daha şık bence.

Fakat koltuk kaliteli bir deriyle (özellikle de bej mesela) orjinali gibi kaplanırsa çok hoş durabilir.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
8
YA arkadaşlar ben bu motora aşık oldum ama çok pahalı 5300 ytl yapmışlar buna bi indirim uygulamazlar mı veya siz araya girseniz bişiler yapmazlar mı?????
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Bulursan temiz 2. el al. Biz kimiz ki araya girip indirim yaptırtalım. Bize bile yapmadılar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst