Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Çanta için aparat takma demiri sadece Givi ler için gerekiyor. Sanırım Kappanın alt aparatı direk bizim motorların aparat takma demirine uyumlu. Ben kaliteli olsun diye Givi almıştım. Kendi orjinal demirini söküp Givinin demiri takılmıştı.
Maalesef sırt dayama aparatı ayrı satılan birşey ve epey de bi para. Olmasa da olur ama iki kişi kullanırken bir kasise girince çanta arkadakinin sırtına iyi vuruyor. :)
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
arkadaşlar,bu xenon far değişikliği için hangi ürünü almak gerekiyor,ve nerden?bilgi verirseniz sevinirim.

wes
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar,bu xenon far değişikliği için hangi ürünü almak gerekiyor,ve nerden?bilgi verirseniz sevinirim.

wes

ben onu araştırdım bizim motora xenon olmuyor kesinlikle..neden derseniz:bizim motorda uzun farda kısa far da aynı yerde yanıyor..mesela 600f de vaya 1000rr!da bilirsiniz 2 far bulunuyor ayrı ayrı..biri kısa farlar için diğeri ise uzun far için..işte bizim motorda 2side bir yerde yandığı için eğer xenon takarsanız uzun farınız kayboluyor..vaz geçmek zorunda kalıyorsunuz..ve pek performanslı olmuyormuş..tabii eğer paraya kıyıp bi-xenon alırsanız o başka..onda hem kısa hemde uzun xenon yanıyor ve uzun farınızda gitmemiş oluyor böylece..fakat fiyatı 1000ytl'den fazla işte..yani değmez bana göre..motorun 5te 1 fiyatı yazık beah:)

ama bende philips diamond vision var gerçekten çok süper bembeyaz ışık veriyor tavsiye ederim gerçekten..
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Cevap için çok teşekkürler ancak soruların bitmiyor kusura bakma,Bu philips ampul nerden bulunur en kolay anadolu yakasında,birde şu marshall boya ile yaptığın fren boyaması nasıl netice verdi kullandıkça? ısıya dış ortam yağmur vs ile ilgili olarak boyada atma veya deformasyon varmı? periodik olarak tazelemek mi gerekecek,benim dylan gümüş çok hoşuma gitti mutlaka yapacağım kırmızı frenlerden

mersiii
erhan
wes

Murat pardon eskişehir yazısını görünce senin resmin altında ne şaçma bir soru sorduğu farkettim,gülüyorum şimdi burda halime,kusura bakma ben bu ampulu buralarda bi şekilde bulurum, cevapların için tekrar teşekkür

wes erhan
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
Cevap için çok teşekkürler ancak soruların bitmiyor kusura bakma,Bu philips ampul nerden bulunur en kolay anadolu yakasında,birde şu marshall boya ile yaptığın fren boyaması nasıl netice verdi kullandıkça? ısıya dış ortam yağmur vs ile ilgili olarak boyada atma veya deformasyon varmı? periodik olarak tazelemek mi gerekecek,benim dylan gümüş çok hoşuma gitti mutlaka yapacağım kırmızı frenlerden

mersiii
erhan
wes

Murat pardon eskişehir yazısını görünce senin resmin altında ne şaçma bir soru sorduğu farkettim,gülüyorum şimdi burda halime,kusura bakma ben bu ampulu buralarda bi şekilde bulurum, cevapların için tekrar teşekkür

wes erhan

farkettim merak etme:):)
abi o ampulu ben internetten sipariş etmiştim,elden alırsan çok pahalıya satabiliyorlar..
vvv.otopol.kom'dan almıştım:)
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
30
benn duydum angel eyes farlar takılıomuş eğer bildiğiniz temin edebileceğimiz bir yer varsa burada paylaşalım yardımcı olalım örneğin ben alıcam bulabilsem
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
angel eye's olur tabii ki ama uğraşmak gerekir..ama bana göre angellar en güzel mercekli farlara ve bmw de bulunan yuvarlak farlı araçlara gidiyor bizim motorunki yuvarlak değilki içi..uğraşmak lazım yani uğraştırır ön far camını filan sökmek gerekecek herhalde..
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
yusuf kardeşim aramızda en çok km yapan sensin,kaç km oldu dylan kış gelmek üzere merak ettik:)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
abi neler yaptın ya çok merak ettim walla:)

http://www.bikepics.com/honda/dylan150/

sayfasına 2006 model adı altında benim dylanın fotoğraflarını ekledim..çok hoşuma gitti yaw,tavsiye ederim..dünya üzerinde herhangi birisi eğer dylan alacaksa benim dylanın fotolarınıda görsün istedim:):)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
beyler motorumu satmak ıstıyorum 22000 km de. ben doydum bıraz baskaları faydalansın varsa ılgılenen beklıyorum.:):)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
8 ayda 10.000'ni devirdim. Sahip olduğum seyleri çabuk eskitiyorum. Yeni modelleri çıksa da değiştirsek.
Yusuf fiyat hakkında bilgi verirsen almak isteyen arkadaşlarım var.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ön diskteki balatayı kırmızıya nasıl boyadın söktünmü yoksa başka yollarlamı boyadın

osman abi arka sayfalarda nasıl boyadığıma ilişkin resimler var..

8 ayda 10.000'ni devirdim. Sahip olduğum seyleri çabuk eskitiyorum. Yeni modelleri çıksa da değiştirsek.
Yusuf fiyat hakkında bilgi verirsen almak isteyen arkadaşlarım var.

erdoğan abi helal olsun ben daha sana ne deyim:)maşşallah yani 10000km olmuş:)kazasız belasız nice 10000lere..:):)walla benim motor daha 7000km'de alalı 7 ay oldu işte:):)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
25
arkadaşlar otoparkalardan bıktım usandım zaten motor almıyoruz diye trip yapmaları bir yana (sanki bedava alıyorlar)her sabah motorda yeni bir çizik...
motoru dışarı koymak sizce ne kadar güvenli olur...kilit ve branda alsam...
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
abi hoşgeldin öncelikle nerede ikamet ediyorsunuz?
çünkü motoru dışarda bırakmak muhitten muhite değişiklik gösterebilir..şahsen ben bişey olursa sana yeni motor alırız deseler bile bizim muhitte hayatta koymam motorumu dışarıya..2. olarak ise sizde mi dylan kullanıyorsunuz..eğer koymayı düşünüyorsanız çelik kilit branda ve disk kilidi almalsınız..ayrıca mutlaka motorunuzun mümkünse şasisinden bir yerden sabit bir yere kilitlemenizi tavsiye ederim..ve mümkünse alarm kullanın..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
Evet sonuna kadar sıkmak gerekiyor. Belki de arka balata çok sıkıdır biraz gevşet öyle dene istersen. Benimki de ilk aldığımda çok sıkıydı arka balatanın ordan biraz gevşettim şimdi freni daha kolay sıkıyorum. Tabii kilidi de..

Motor yüksek devirli bir alet olduğu için o konuda eğer lastik conraları ile vidalarını da sıktıysan yapabileceğin bir şey yok. bu kadarını pek çok motor yapar. Motor ısınıp normal devrine gecince zaten bu titresim de yavaş yavaş kaybolur. sendeki durum da bu...

Arkadaşlar bugün otobanda Dylan efsanesini avladım.
2 kişi 140+ km hızla bir süre yol aldım ve sonrasında gerek rüzgar gerekse arabalar yüzünden hızımı kestim. Bir süredir motorumda birşeyler olduğundan süpheleniyordum. 110 üzerine çıkmıyor süreki 110'da takılıyordu. (gerci bunda rüzgarın çok etksi var) ama bu gün ibre 140+ gösterince Dylan efsanesi de böylece avlanmış oldu.
Bu motor yolunu bulursa iki kişi dahil 140+ yapabiliyor :)





Abi tebrikler muhteşem atıyorsun demekki sen hayatta hiç 140 km yapmamışsın. Soyledigin olacak iş degil 150 cc scooter vede 2 kişi hemiide 140 km. Bence sen arkandaki artçıyı indir,vede bi egsoz modifiyesi yaptır ve direkt racelerle yarış.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
25
evet motorum çok şükür dylan...1050 km de gümüş ve ben istanbul fatih te ikamet ediyorum..tavsiyelerin için çok teşekkürler...galiba öyle yapacağım bana otoparktan daha cazip geliyor sanki...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst