arkadaşlar geçen hafta vize haftamdı ve inanılmaz sıkıldım eskişehirde..sınavlara çalıştık,dışarıda hava mükemmel motor garajda çıkamıyorum bi yere..
dedim ki şu sınavlar bitince hemen bi yere gideceğim..1 gü önceden yani dün kararlaştırdık inegöle gidelim diye... ve fotolar.....
sabahleyin motorumu garajdan çıkarttım 4000km yaklaştığı için erken kalktım ki 4000km bakımını halledip öyle çıkalım yola..////motorun 4000km bakımı 30ytl tuttu,yağı değişti,soğutma suyuna bakıldı,fren kontrolleri,hidrolikler vs..vs..herhangi bi problem çıkmadı,zaten şikayetimde yoktu..
km sayacını sabahleyin yola çıkarken çektim ki gezinin sonunda kaç km yol yaptığımızı kolayca anımsayalım diye..
bu fotoğrafta görünen arkadaşımız benim artçım,bu gezimde bana yoldaş oldu teşekkür ediyorum burdan kendisine..güzel bi geziydi faruk..
bu fotoğrafta gördüğünüz kişi ise ben

petroldeyiz,depomuzu dolduruyoruz..ve yola çıkmak için hazırız..
faruk'un beli arkada çok ağrıdığı için eskişehiri çıktıktan 50dk sonra mola verdik..mola verelim demeseydi daha ben durmazdım,çünkü motoru kullanmak daha az yorucu

yandaki yaşlı dede de herhalde 'şeytan icadı bu' diyor du tam emin değilim
inegöldeyiz..tam 100km burası eskişehirden..mola vermeseydik eğer tam 1 saatte inegöle girmiştik..yol,motor,sürücü,artçı,hava şartları müsaitti bizde bu yüzden biraz hızlı geldik..
inegölde de eskişehir mt üyelerinden olan arkadaşımız umutla buluştuk,bugunki gezimizin amacı inegölde bi meşhur inegöl köftelerden yemek ve herhangi bi çay bahçesinde oturup sohbet etmekti..ama öyle olmadı

bursa inegöle 45km kadarcık dedik ve bursaya doğru yola çıktık
bursadayız...trafik çok kötüydü,sakin sakin geldik..bursa bugun çok sıcaktı,üstümüzde kask,mont,eldiven,dizlik motorun sıcaklığı vs vs biraz kilo vermişimdir kesin...
bursada bursa md üyesi dragstar kullanan bir arkadaşımızla daha buluştuk..
hani bursa çok sıcaktı ya,hani piştik,kilo kaybetmişimdir demiştim ya...GEMLİĞE doğru giderken yollarda bulduk kendimizi..
gemlikten birkaç foto..gemlikte güzel bir balıkçıya oturup denize karşı balığımızı yedik güzelce,kolayla

arkadaşlar biliyorum pek doğa fotoğrafı filan yok ama trafik gereği sağa çekip gördüğümüz yerleri çekmemeiz mümkün değildi..bir arkadaşın deyimi ile 'kamyonlar jetski gibi' bi sağdan bir soldan geçiyoorlardı..neyse şimdilik bu kadarcık olsun bakalım fotolar..
ve geri dönüş yolculuğundan birkaç foto..mezitler..
eskişehirdeyiz,motoru garaja çektim ve km sayacını çektim..tam 416km yol yapmışız hiç hesapta yokken..ama gerçekten çok süper bi geziydi,balıklar,deniz çok güzeldi..

beyaz renkli farlarımı görmek isteyen arkadaşlar için...

ve 416km boyunca tık demenden,hiçbir sorun çıkarmadan,banamısın demeden bizi 2 kişi (artçım:70kg+ben 90 kg+motor 130kg+10kg donanımlar=300kg) toplamda 300kiloyu canavar gibi asılarak gezdirip getiren,verdiğim parayı son kuruşuna kadar hek eden dylanım...
gezimizde toplam olarak 65ytl lik benzin aldık.şuanda depo dolu sayılır.17-18ytl lik benzin olması lazım yani..
gezi boyunca hep rüzgar vardı,çok fazlaydı,e birde bizim ağırlığımız,süratlide gidince km başına ortalama 125.000TL gibi bir rakam yaktı..
ve hala inanamıyorum bir günde 416km yol yaptım
