Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
arkadaşlar bi dylan sahibi kardeşimize araba çarpmış bağdat caddesi bostancı taraflarında, ambulansla götürmüşler. Ben zannedip herkes telefon açmaya başladı sesimi duymak için. inşallah arkadaşın bişeyi yoktur...
Herkse kazasız belasız sürüş dileğiyle...

Honda'dan aradılar bu ön paneldeki titreşim sorunu hakkında. italya'ya şikayetleri bildirmişler, gelen ilk cevap tireşimlerin ön panelin elektroniğiyle ilgili olduğu yani normalmiş ama gelen şikayetlerden sonra iyileştirme çalışmaları yapılabilirmiş. italya dan haber gelince bize de bilgi vericeklermiş.
bilginize..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
144
Aynı bilgiyi banada ilettiler, çözülünce servisten size bildirirler dediler, ama bu konforla ilgili bir durum, italyadaki arge nin önceliği güvenliktir, yani bu problemin çözümü uzun sürer dediler, bende çözülürse servisten öğrenceez, çözülmezse biz bu problemi çözemiyoruz diyecekmisiniz dedim, onlarda hayır size başka bir bildirim olmayacak çözüm olursa genel olacak dedi, bende o halde şikayetimi lütfen silmeyin dedim, zira henüz şikayetimi çözmediniz dedim, not alacağım dedi,..sonra kapattık telefonu.
Buradan ortak şikayet fikrini veren arkadaşa tekrar teşekkürler.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Bu konudaki şikayet ve mesaj bombardımanımız işe yaradı demekki. En azından ilgileniyor olduklarını ve bu yüzden bizi tek tek arayıp konu hakkında bilgilendirmeleri iyi bir şey.
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar,
acaba dylanıma ön cam taktırsammı diye düşünüyorum,kullanan varmı?avantajı ,dezavantajı nedir?Birde motoru aldığım Mutluhan da orjinal honda cam için 300 ytl gibi bir fiyat söylediler,başka marka varmı tavsiye edebileceğiniz?

teşekkürler
erhan
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Bende taktırmayı düşünüyorum. Orjinal cam nedir bilemiyorum ama Givi nin Dylan için özel cam modelleri var (120 Eur) ve bu forumda önceki sayfalarda bununla ilgili resim düşüncelerimizi paylaşmıştık. Aslında bana da bu fiyat bir cam için pahalı geliyor ve montlarımızın rüzgar geçirmz oluşu buna ihtiyacımız olmadığı fikrini doğurmuştu ve taktırmaktan vazgeçmiştim.
Gecenlerde uzun yolda iken kaskımıza yapışan sineklerden önümüzü göremez hale gelince acaba taktırsak mı dedik. Birde bu cam rüzgardan yelken görevi görüp hızımızı etkiler mi? düşüncemizi de sanırım etkilemez aksine yardımcı olur diye bir önerme ile noktalamak istiyorum. Çünkü hızlı giderken üzerimize çarpan bizi durduruyor üzerimizden kayıp geçmiyor, oysa biraz yatınca hızlı gidebiliyorsak, bu cam sayesinde karsıdan gelen rüzgarı yukarı atarak aynı işlevi göstermiş oluruz.. diye düşünüyorum. Kışa doğru taktıracağım.
Başka markaları bilemem ama Givi son derece kaliteli ve güzel. Dolayısıyla fiyatı ne olursa olsun onun dışında bir marka ve cam taktırmayı açıkcası düşünmüyorum/düşünmezdim.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=4104&page=18
http://www.givi.co.uk/per_la_tua_moto.asp?co_id=11922&lang=en

Givi'nin Türkiye Distribitörü
SAMURA MOTOR LTD STI.
Bagdat Caddesi Cemal Bei Apt N. 22 81030 Kiziltoprak Istanbul
tel. 90 216 3466881 / fax. 90 216 3484659
[email protected]

Yurt dışından daha ucuza alınabilir mi? Ordan buraya kolayca gelir mi? açıkçası bilemiyorum.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
30
arkadaşlar ben antalyadan bu foruma katılıyorum antalyada dylan kullanan arkadaşlarla bi gün toplanmak istiyorum bnde dylan kullanıyorum şu an 5000km deyim motorun performaınsı süper enson hız 130 ile 135 arası ibreyi getirdim kendine güvenen delikanlılar vvarsa antalyada buluşup kapışabiliriz :D
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Önce hoşgeldin, ancak bu motor kapıştırmak lafları buraya pek uymadı. İstersen bu konuda düşüncelerini Sohbet ya da motosiklet il grupları içine yaz. Burda motosiklet ile ilgili teknik bilgiler paylaşılıyor. Motorun ile göstermiş olduğun performans zaten bilinen ve tüm Dylan kullanıcılarının yapabileceği bir şey. Senin motoruna özel değil yani.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155







bu camurluksuz foto shopla yapmıs eleman




buda benım aletin en son hali :bounce:
buda ben :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
215
soru

Merhabalar
Forumu takip ediyorum bir süredir. Yararli bilgiler ve gezi deneyimleri icin tesekkurler.


Kafama takılan birkac sey var?


Bu motor kategori olarak scooter mi yoksa maxi scooter mıdır sizce?

Diger sorum sele konforlu mudur? Hem surucu hem de artci icin? Ornegin erdoganaktas ve artcisi ciddi bir yola gitmisler maxi scooter'lardaki konfor bunda da var miydi?

selamlar
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
arkadaşlar bence rahatlık ve sağlamlık açısından bu motorun üstüne yoqq çünkü honda bi yaaa he belki içinizden yamaha var dien olcak ama bence en rahatı bu:) :) :) (scooterlar arasında diorumm):cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
BENCE maxiscootercık desek doru olur..ne maxı scooter kadar genıs ve buyuk nede normal scooter kadar kucuk..:D
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
maxiscooter leri bilemem ama bu motor oldukça konforlu. Selesi ilk bakışta rahatsız gibi görünse de uzun yolda hiç de rahatsız edici değil. Ancak sabahtan akşama kadar motor üzerinde durmanızı tavsiye etmem sonra hakikaten oturcak yer bulamıyorsunuz :) eminim bu durum tüm motorlar için geçerlidir. Sıvı soğutma özelliği sıradan scooterlere nazaran önemli bir artı. Motorda fan sesini hiç duymuyorsunuz. Ben 1 kere duydum o da uzun yolda motoru kenara çekip birşeyler sorduktan sonra kontağı açtığımda 1-2 saniyelik bir sesti. hatta o sırada tuhafıma gittiği için(ilk kez duyduğumdam) kontağı defalarca açıp kapatıp sesi dinledim. Etrafımdakiler de motorunu dinlendir biraz otur bi çay iç diyorlardı.. halbuki bilmiyorlardı benim için bunun ne olduğunu.. sonuçta uzun yolda da çok keyifli alet vesselam...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
bence güzel bir motor ama,biraz sipali isteyen bir motor.gözüme kestirdim ama 5000 ytl nerden bulacağım.işte onu bilmiyorum...
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
3
Karar...

Merhaba Herkese

Şu son bir haftadır hangi scooter i alayım :silent: diye bir kaç iğrenç satıcıyla berbat konuşmalara, ve internette saatlerimi harcadım. :pr: Şikayet com u ziyaret ettim. herkes uzak doğu motorlardan şikayetci parça olsun teknik servisler olsun garanti kapsamı olsun. şimdi Sİzin forum u okudum :cat: Hiç şikayet edeni görmedim aranızda... uzunyol gezilerinize baktım karar vermeme yardımcı oldu.

Umarım ilerde uzun yollarda birlikte olmak dileğiyle

Hoşçakalın....
::sefereee
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Engin Türk aramıza hoşgeldin. Umarım doğru bir karar verirsin ve yeni motosikletin ile keyifli keyifli gezersin. Motordan ve tamirinden anlamıyorsan, uzun yolsa basıma bişi gelirse naparım diye düşünmek istemiyorsan başını yıllarca ağrıtmayacak bir motosiklet almanı öneririm. Honda Dylan alarak ne kadar doğru karar vermişiz bunu kelimelere dökmek zor, test sürüşü yapman kullanmak gerek. Şu kadarını söyleyeyim bu motor ile 100m. git ağzın kulaklarında geri dönmezsen bu motoru satın alma. Başka motorlara bak.
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar,sitedeki bazı resimlerde bir dylanda xenonumsu bir far gördüm yapılabiliyormu böyle birşey,sanki orjinal far biraz zayıf gibi geldi bana gece sürerken...

teşekkürler
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Honda dylanda ayakları öne uzatabilsek güzel olurdu ?
Benim motora Dylanın motorunu taksak taşırmı ?
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Erdoğan bey sitede wes adlı kişi olarak biliniyorum,Kendimi tanıtmam eksik oldu galiba, Yeni üye oldum,Erhan Erbelger adım,dylan almama bu sitede okuduklarım çok yardımcı oldu doğrusu.Bu givi cam ile ilgili bilgiler için teşekkürler tekrar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst