Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
moto devil gel hergun bostancı cadde bostan caddedeyız. yasımızda genc:):) sahılde bı gaz acalım.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
61
slm Arkadaşlar ben Eskişehirden Ayhan foruma yeni üye oldum.Forumdaki bütün arkadaşlara selam.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
1 saat evvel 01.00 suları, sahil - cadde arası tur atarken erenköy civarında yarış motorlu biriyle selamlaştık ve birden VAAYYY DYLANNN demez mi?
bende gitmez dedim tabi onunkinin yanında.
Gitmez mi BEA diip bi kalktık tabi sonuç belli tabii de :) motorumla gurur duydum yaw iyiki aldırmışınız bana bu motoru saolun varolun..
forumu okuyosan o arabadaki kızlar ne oldu mrk ettim :)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
muratd' Alıntı:
zevk meselesi birader,beatte dünyanın en güzel motoru değil biliyorsun ki..
onun için beğenmediysen kendine kalsın..
bu topice girip öle 2 kelime yazıp gitmekle olmuyor..

yok kardesım sen benı yanlıs anladın.
tabıkı dylan kendı sınıfında en ıyılerden bırısı.bende dylana hastayım.sadece tıpı bıraz kotu gıbı.ama dısından cok ıcıne bakıldıına gore dylan 1 numara.zaten honda beat dunyanın en ıı scooterı dıyede ı ıddıam yok!:cat:
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
dylan150

Arkadaşlar,

Dün gidip ilk motorum olan honda dylan 150 mi aldım,3 aydır araştırıyordum,sym joyride,hd200 ve gts 250 modelleri oldukça dikkate değer ancak dylan bir scooter a göre yüksek kondüsyonlara sahip diye düşünüyorum,sıvı soğutma 16 hp olması gibi.

Şİmdilik çok yeni ama çok memnunum demeliyim.Tavsiye ediyorum,Bu arada Mutluhanda ki arkadaşlar çok yardımsever ve ilgililer.Bu da önemli sanırım

Motor hakkında sorularınız olursa bekliyorum.
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
348
abijim burası race motor topigine donmus hızı bırakın da baska seylerden bahsedın hız bu kadar sewıosanız neden cbr 600 falan almadınız yokmus baska guseellıgı su dylanın anlatın yaw:pr:
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
motodevil' Alıntı:
yok mu baska guseellıgı su dylanın anlatın yaw:pr:
Ne olsun ki? 150 cc. motor işte. Bu hacime göre beygir gücü biraz fazla hepsi o. Senin altında da şahane bir motor var. Dylan'a mı niyetlendin yoksa? Yoksa bir dylan ile kapıştırıp motorunun farkını mı test etmek istiyorsun? Aslında bir buluşma yapıp farklı motorlar ile karşılaştırmalar yapsak. Testlerimizi de buraya yazsak şahane olurdu.
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
131
helal olsun

Hussar 125'den sonra dylan'la yolculuk yapmak inanılmaz bir keyifmiş.Nasıl bir konfor nasıl bir performans aklım ermiyor. Dün teslim aldıktan sonra 100 km yol yaptım. Üzerinden insanın inesi gelmiyor.Şiddetle herkese tavsiye ediyorum. Verdigim paranın her kuruşunu sonuna kadar hakeden bir makine...

Bu arada D&B motordan Mehmet Bey'e selamlar... Bu forumu takip ettiğini biliyorum. Kendisi tam bir motorcu dostudur..

altan' Alıntı:
Ne olsun ki? 150 cc. motor işte. Bu hacime göre beygir gücü biraz fazla hepsi o. Senin altında da şahane bir motor var. Dylan'a mı niyetlendin yoksa? Yoksa bir dylan ile kapıştırıp motorunun farkını mı test etmek istiyorsun? Aslında bir buluşma yapıp farklı motorlar ile karşılaştırmalar yapsak. Testlerimizi de buraya yazsak şahane olurdu.



Altan bence oyomobillerle de performans (kalkış) anlamında karşılaştırılabilir.
bence rodajı düzgün yapılmış bir dylan, 1.4 lt opel astra (eski yada yeni kasa fark etmez) 'yı her ortamda yer :)


alın size yeni bir polemik...
Cbr 125 efsanelerinden sonra forumda Dylan rüzgarı esecek...
Hoşcakalın...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
144
Öncelikle, Babaların babalar günü kutlu olsun. Gelelim dylanıma. Yaw dostlar, bu makina kullanım rahatlığı, performans, bla,bla.. yanında (ki tahminim o yönde) birde sağlam çıkarsa, 100Bin görmüş Dylanları sağda solda görmeye başlarsak, her halde bir efsane olur gibime geliyor. Efet fiyat diğer 150 liklere göre pahalı, ama her kuruşa değdiğini kullanırken anlıyoruz, birde sağlamlığını kanıtlarsa daha bir değecek her kuruşa. Dylan'ımı test eden diğer arkadaşların, 3 yada 4. sorusu 2. elini nerden buluruz oluyor. Test dönüşü motordan inen başka motor kullanıcısı olan, dylan testerlarının yüzündeki hayranlık ifadesi görülmeye değer. Ancak bir

Dylan'a sahip olmanın kötü taraflarıda yok değil, kendimden örnek vereyim, muhtemelen bu aracın son kullanıcısı olacağım. Çinli alan arkadaşlar motoru satıp yeni ve daha yüksek cc li motoruna sermaye yaparken, ben muhtemelen daha büyük motor için sıfırdan para biriktirmek durumundayım, zira mecbur kalmazsam Dylan'ı satmaya kıyabileceğimi sanmıyorum. Ahanda Dylan için slogan buldum, "sevginin Aşka dönüştüğü yer". (gerçi her motor tutkunu kendi makinası için böyle düşünüyordur ama, neyse).
Size bir aşk hikayesi anlatiym:
Bayiye kaporayı veriyoz, motru ubekliyoz, acaba iyimi ettim diye soruyoruz kendimize, alt tarafı, 150cc bukadar edrmni diyoruz.
Motor geliyor, teslim alıyoz, yola vuruyoz, bakalım anlattıkları kadar varmıymış diyoruz.
300-500km sonra, hakketten iyi etmişim galiba demeye başlıyoruz.
1000km yi geçtikten sonra, bu kadar zamandır aklım nerdeymiş diyoruz.
1500km den sonra, "sabah olsada motora binsek" nidaları yükseliyor yüreğimizden.
2000den sonra, ona bi şey olursa ben naaparım diyoruz.
2500den sonra, insan bir makinayı nasıl bukadar sever diyoruz, kullanırken kendinizin bir parçanızmış gibi geliyor insana.Kmler bitmesin istiyorsunuz, neticede bir araç dersiniz, ama öyle olmuyor, amaç haline geliyor bir süre sonra, yani filan yere gitmek için bir araç değide, sanki filan yere gitmek motorunaza binmeniz için bir araç haline geliyor, maksat motora binmek yani.

sıralamalar farklı da olsa aşağı yukarı böyle birşey benim hikayem. Kalın sağlıcakla, kazasız sürüşler dilerim tüm camiaya...
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar, Dylanım için bu kasko işi ile ilgili ,ne yapmak lazım?
250 cc altına kapalı garaj şartı veriyorlar sigortacılar ,kamyona atıp çalınıyor diye.Koçalyans,İsviçre sigorta ile görüşeceğim.Ne tavsiye edersiniz?
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
131
kurye motoru dylan

mkmemory' Alıntı:
Öncelikle, Babaların babalar günü kutlu olsun. Gelelim dylanıma. Yaw dostlar, bu makina kullanım rahatlığı, performans, bla,bla.. yanında (ki tahminim o yönde) birde sağlam çıkarsa, 100Bin görmüş Dylanları sağda solda görmeye başlarsak, her halde bir efsane olur gibime geliyor. Efet fiyat diğer 150 liklere göre pahalı, ama her kuruşa değdiğini kullanırken anlıyoruz, birde sağlamlığını kanıtlarsa daha bir değecek her kuruşa. Dylan'ımı test eden diğer arkadaşların, 3 yada 4. sorusu 2. elini nerden buluruz oluyor. Test dönüşü motordan inen başka motor kullanıcısı olan, dylan testerlarının yüzündeki hayranlık ifadesi görülmeye değer. Ancak bir

Dylan'a sahip olmanın kötü taraflarıda yok değil, kendimden örnek vereyim, muhtemelen bu aracın son kullanıcısı olacağım. Çinli alan arkadaşlar motoru satıp yeni ve daha yüksek cc li motoruna sermaye yaparken, ben muhtemelen daha büyük motor için sıfırdan para biriktirmek durumundayım, zira mecbur kalmazsam Dylan'ı satmaya kıyabileceğimi sanmıyorum. Ahanda Dylan için slogan buldum, "sevginin Aşka dönüştüğü yer". (gerçi her motor tutkunu kendi makinası için böyle düşünüyordur ama, neyse).
Size bir aşk hikayesi anlatiym:
Bayiye kaporayı veriyoz, motru ubekliyoz, acaba iyimi ettim diye soruyoruz kendimize, alt tarafı, 150cc bukadar edrmni diyoruz.
Motor geliyor, teslim alıyoz, yola vuruyoz, bakalım anlattıkları kadar varmıymış diyoruz.
300-500km sonra, hakketten iyi etmişim galiba demeye başlıyoruz.
1000km yi geçtikten sonra, bu kadar zamandır aklım nerdeymiş diyoruz.
1500km den sonra, "sabah olsada motora binsek" nidaları yükseliyor yüreğimizden.
2000den sonra, ona bi şey olursa ben naaparım diyoruz.
2500den sonra, insan bir makinayı nasıl bukadar sever diyoruz, kullanırken kendinizin bir parçanızmış gibi geliyor insana.Kmler bitmesin istiyorsunuz, neticede bir araç dersiniz, ama öyle olmuyor, amaç haline geliyor bir süre sonra, yani filan yere gitmek için bir araç değide, sanki filan yere gitmek motorunaza binmeniz için bir araç haline geliyor, maksat motora binmek yani.

sıralamalar farklı da olsa aşağı yukarı böyle birşey benim hikayem. Kalın sağlıcakla, kazasız sürüşler dilerim tüm camiaya...


mkmemory;
arkadaşım ben bu sabah 1. köprü yolunda dylan kullanan kurye bi arkadaş gördüm :)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
144
wes' Alıntı:
Arkadaşlar, Dylanım için bu kasko işi ile ilgili ,ne yapmak lazım?
250 cc altına kapalı garaj şartı veriyorlar sigortacılar ,kamyona atıp çalınıyor diye.Koçalyans,İsviçre sigorta ile görüşeceğim.Ne tavsiye edersiniz?
İsviçre sigorta , 980YTL full kasko yapıyor, kapalı garaj şartı istemedi, koç-alians ise 507 YTL kapalı garaj şartı istedi. Benim kapalı garaj şansım olduğundan, 507'yi tercih ettim.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Selam arkadaşlar, biliyorsunuz geçenlerde yazmıştım motorumla tatile çıkıyorum diye.. 17'si sabahı yola çıkıp İstanbul - Tekirdağ - Gelibolu - Lapseki Geyikli - Bozcaada - Geyikli - Ezine - Ayvacık - Assos - Ayvacık - Ezine Bayramiç - Çan - Biga - Bandırma - İstanbul şeklinde 4 günlük bir turu tamamladım 900 km yol yaptım ve en ufak sorun yaşamadım. Ayrıntılı gezi raporumu da çok yakında yayınlayacağım. Daha yeni geldiğim için resimleri yazıları vs. hazırlamaya henüz vaktim yok, uyuyacağım :)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Ykb sigorta 370 ytl istemişti benden yanlış hatırlamıyosam ama 100ytl hep senin cebinden çıkıyor.
yani 200 ytl hasar çıkınca 100 ytl yi sigorta 100 cepten ödüyosun.
ben yaptırmadım ama galiba yaptırıcam. Allah göstermesin büyük bişi olursa yapılsın.

mkmemory' Alıntı:
İsviçre sigorta , 980YTL full kasko yapıyor, kapalı garaj şartı istemedi, koç-alians ise 507 YTL kapalı garaj şartı istedi. Benim kapalı garaj şansım olduğundan, 507'yi tercih ettim.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bıldıgım kadarıyla ısvıcre sıgorta arttık kapalı garaj ıstıyor..ne yazıkk:(( erdogan abı gezseymıssın!! ben surda 165 km gıtmeye korkuorum sen 900 km yaptım dıosun:)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Seninle de gezeriz Özgür'üm. Önümüz yaz haftasonumuz bol. Günübirlik uzunyol gezilere her zaman varım. Yola çıkma korkusu bence yersiz. İnan İstanbul dışına çıkınca "ohh bee! dünya varmış!" diyorsun. Onca güzel ve ıssız yollardan geçip gitmek insanın motor sürüşünü daha bi zevkli kılıyor. Keşfedilecek daha çok yol var..

Gezimiz ile ilgili detaylı gezi raporu aşağıdaki linkte

İstanbul-Bozcaada-Assos gezisi
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16514
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst