Öncelikle, Babaların babalar günü kutlu olsun. Gelelim dylanıma. Yaw dostlar, bu makina kullanım rahatlığı, performans, bla,bla.. yanında (ki tahminim o yönde) birde sağlam çıkarsa, 100Bin görmüş Dylanları sağda solda görmeye başlarsak, her halde bir efsane olur gibime geliyor. Efet fiyat diğer 150 liklere göre pahalı, ama her kuruşa değdiğini kullanırken anlıyoruz, birde sağlamlığını kanıtlarsa daha bir değecek her kuruşa. Dylan'ımı test eden diğer arkadaşların, 3 yada 4. sorusu 2. elini nerden buluruz oluyor. Test dönüşü motordan inen başka motor kullanıcısı olan, dylan testerlarının yüzündeki hayranlık ifadesi görülmeye değer. Ancak bir
Dylan'a sahip olmanın kötü taraflarıda yok değil, kendimden örnek vereyim, muhtemelen bu aracın son kullanıcısı olacağım. Çinli alan arkadaşlar motoru satıp yeni ve daha yüksek cc li motoruna sermaye yaparken, ben muhtemelen daha büyük motor için sıfırdan para biriktirmek durumundayım, zira mecbur kalmazsam Dylan'ı satmaya kıyabileceğimi sanmıyorum. Ahanda Dylan için slogan buldum, "sevginin Aşka dönüştüğü yer". (gerçi her motor tutkunu kendi makinası için böyle düşünüyordur ama, neyse).
Size bir aşk hikayesi anlatiym:
Bayiye kaporayı veriyoz, motru ubekliyoz, acaba iyimi ettim diye soruyoruz kendimize, alt tarafı, 150cc bukadar edrmni diyoruz.
Motor geliyor, teslim alıyoz, yola vuruyoz, bakalım anlattıkları kadar varmıymış diyoruz.
300-500km sonra, hakketten iyi etmişim galiba demeye başlıyoruz.
1000km yi geçtikten sonra, bu kadar zamandır aklım nerdeymiş diyoruz.
1500km den sonra, "sabah olsada motora binsek" nidaları yükseliyor yüreğimizden.
2000den sonra, ona bi şey olursa ben naaparım diyoruz.
2500den sonra, insan bir makinayı nasıl bukadar sever diyoruz, kullanırken kendinizin bir parçanızmış gibi geliyor insana.Kmler bitmesin istiyorsunuz, neticede bir araç dersiniz, ama öyle olmuyor, amaç haline geliyor bir süre sonra, yani filan yere gitmek için bir araç değide, sanki filan yere gitmek motorunaza binmeniz için bir araç haline geliyor, maksat motora binmek yani.
sıralamalar farklı da olsa aşağı yukarı böyle birşey benim hikayem. Kalın sağlıcakla, kazasız sürüşler dilerim tüm camiaya...