- Katılım
- 17 Nis 2006
- Mesajlar
- 144
motodevil kardesh, niye sallasınlarki, sen burdaki arkadaşların honda bayisi varda satışınımı arttırmak istiyor sanıyorsun, teessüf ederim yane. Bi gezide bi dylan'a binersen anlarsın yapıp yapmadığını o hızları, 15.8PS ve 14.2Nm bunlar 150cc ve 120 kg için oldukça büyük değerler. Ben tek kişi en çok 130 gördüm ama pek agresif kullanmam genelde 70-80 giderim motor açılmamıştır her halde, ayrıca ben 130a kısa mesafede çıktım, normalde gazı yarım açınca, bir süre sonra hızlanıyor ya bu scooter milleti, tahminen yol daha uzun olsaydı rahat 140'ı görürdüm gibime geliyor (hah burası sadece tahmin). Bu arada ben hızını yanyana oto ile giderek kontrol ettim, aşağı yukarı hız göstergesi doğru, otomobil 70le gidiyordu ben yetmişin, bir yelkovan kalınlığı altında görüyordum. Neyse senin makinada güsel, bak keyfine dostum. Bence bi scooter ilen 140km sürat biraz fazla, gitmemek lazım. Neyse kalın sağlıcakla,
