- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 86
- Konu Yazar
- #121
67 nesi zonguldak mı :queen:
farkedermı delıkanlı...................
67 nesi zonguldak mı :queen:
Pembe olsa daha makbule geçerdi :cherry: :mrgreen:



yaa arkdasım bence motoru cok gusel ypmıssın fıkrıne we dusuncelerıne saglık bence arkdasa ıgrenc olmus molmus demeyın onu yapmak ıcın bıle capa harcamıstır emege saydı dıye bır sey wardır forumlarda onun ıcın dusuncelerınız sızde saklı kalsın tabı kıde kotu dusuncelerınız arkdasım bence gusel tesısatlı beat ant ılk gordum gusel calısma baq buda benım motordan tesısat
ellerıne saglık hıc kımsenın dedıgıne baqq ma