Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
valla burdaki bayide şuan ps 150 yok onu biliyorum :) pcx gelicek dediler o da hala gelmedi bi türlüxD

Siteden bir abiye sordurdum sağolsun yerime sormuş. Alanya'da bir adet ya beyaz yada gri Ps150i varmış. Ve haziran'da da PS150i ler gelecekmiş diye bilgi aldım.

Beyaz'sa inşallah satılmaz yada inşallah tekrar Ps150i ler gelir ya. :p
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Bugün Kıvrak motor'a bilgi sordum. Haziranın başında tüm renkleri ile geleceğini söylediler. Eğer dediğim gibi Kaan abi burada olmazsa sizin o taraflara gelecek gibiyim :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
gel kardeşim senide ps150 li yapalım:) valla ben ps alalı 8 ay oldu en doğru tercihi yapmışım bu motoru alarak zaman geçtikce bunu daha da iyi anlıyorum dylan dan sonraki en iyi scooter tip olarakta çok beğeniyorum lakin sedef beyaz aldıktan sonra xD
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
gel kardeşim senide ps150 li yapalım:) valla ben ps alalı 8 ay oldu en doğru tercihi yapmışım bu motoru alarak zaman geçtikce bunu daha da iyi anlıyorum dylan dan sonraki en iyi scooter tip olarakta çok beğeniyorum lakin sedef beyaz aldıktan sonra xD

evet abi onu da soracaktım sana motorun orjinal rengi mi bu sedef beyaz ? yoksa sadece senin motora mı özel :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
burlardayız şükrü abim sen neler yapıyon bakalım benim sağım solum belli olmuyoda düzensiz giriyorum forumlara filanxD
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Düzensizmii giriyonnn ahahahaa.. Kaan güldürdün beni lemm.. Niye düzensiz giriyon kardeşim düzenli girsene yaaww..:p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Bizde yazmasak kimsenin yazacağo yok yani foruma.. Nerdesiniz millet.. Zaten Tamer'i kaybettik o artık scarabeo forumunda.. Kaan kardeşimdeki düzensizlik devam ediyor.. Barış zaten bir var biryok.. Ali şafak sayıp duruyo garibim imtihan telaşeleri vardır zati onun.. Ben beklemeyip duruyom honda lar gelecek bayilere diye.. Yada biri temiz temiz satsada alsam diye.. Ne olcak ya millet halimiz.. SON.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst