ADAM dusmedım dıyo nasıl olcak bu ıs :queen:
Geçen gün konşuk motorun Ps150 ye binip 30 km. yaptım. ve motor beni çok memnun etti. Hızlanması çok iyi ama virajlara girişi berbat. Tamamen durmak zorunda kaldım. Lastikler güven vermiyor. Fren kabiliyeti ise 10 üzerinden 7
Yakıt konusunda bişey diyemem ama ibreye dikkat ettim en ufak oynama olmadı.
İki kişi ile rahat bir yolculuk yapılacağını sanmıyorum. Bu motorun tek kötü yanı virajlara sert ve hızlı giremiyor.
ama nasıl olur ya benmi yanlış görüyorum resimlerde bakınsana kırmızı ps çizik içinde??
ps lerin debriyaj sorunu var bir arkadaşımda çekiyor garanti olayı nekadr çözer bilemem...
Biliyorsun PS'yi ilk alanlardandım ve daha ilk gaza basmamla debriyajda kacırma oldugunu farkettim cunki performans coook duşuktu, donup durumunu soylememe ragmen gulduler ve *iklemediler. mucadelemi 5 aydır yaptım, sonundada mahkemeye verdim o zaman debriyaj komple degiştirildi.
PS150i alacak arkadaşlar, motoru teslim alır almaz 1-2 kilometre kontrol edin eger cekişte performans kaybı hissediyorsanız hemen geri goturun ve bu durumun acilen bakılmasını isteyin. motor 8hp degil 16hp dir motor sıfırda olsa 10000km de olsa gaza basar basmas fırlaması gerekir. bana soyledikleri gibi ""motor daha sıfır normaldir, 1000km yap acılır, 4000km olunca ucar, debriyajınıza baktık hicbirşey yok, 97 oktan benzin koymuşun ondan gitmez"" gibi lafları kim diyorsa o sozleri yutturun.
D&B motora goturdugumde bana soyledigi cevap ""Activa motorların bile 7000km ye kadar debriyaj garantisi var, ps'nin nasıl olurda 4300km ye kadar kullandıgın problemli debriyajını degiştirmiyorlar?""
PS150i allah var problemli debriyajı haric hic bir eksigi ve sorunu cıkmadı, guzel motor ama benim şahsi kararım uzak durun...
Mutlu kardes cok güzel yazmıssın fakat sunu anlayamadım senden baskasında debriyaj sorunu oldumu ben hep merak etmişimdir benim motorum 8000 km oldu böyle bir sorun yasamadım diğer sayfalarda yazmıstım 2002 de galeriden sıfır passat cıkarmıstım direksiyon kolonu arızalı cıktı 22 gün almanyadan parca gelmesini beklemiştim simdi passat iyi araba degilmi?![]()
Seninde soyledigine bak şimdi :mrgreen: ben ps dandik dedimmi? boyle bir yazı yazdımmı şimdi? sen cok şanslısınki bendeki problem basına gelmedi. hadi burda suclu ben olayım diyelim, ps'yi 1000km ye kadar en fazla yarım gaz verdim, trafikte mumkun oldugu kadar dur kalk yapmamaya calıştım, rodajın yarısını şehir ici geri kalan yarısınıda şehirdışı yaptım, tam gaz vererek kalkışlar yapmadım, motoru alt devirlerde ve ust devirlerde zorlamadım, ve motora bir okadarda ozen gosterdim. bu yaptıklarım sonucu debriyajı ilk gaza bastıgımdan beri benmi yanlış kullandım ve bozdum? peki honda hata yapmaz diye bas bas bagıran honda yetkilileri neden debriyajı degiştirdi? debriyaj degiştikten sonra 1000km daha yaptım, neden hicbir problem yaşamadım? neden debriyaj degiştikten sonra, ilk aldıgımdan beri cekişi duşuk olan ps sanki motorun beygiri 10hp arttırılmış gibi oldu? neden motorumu satın alan 40 yaşlarında bir beyfendi 2 gun sonra "" mutlu sana teşekkur etmek icin aradım, gercekten motora ve motorun rodajına temiz ve titiz bakmışsınız"" diye arayıp teşekkur etti?
Kısacası ps'nin uretiminde veya montajında bir problem olmuş ve bana denk geldi. herkez senin ve sorun yaşamayan başka arkadaşlar gibi şanslı olamaz, sende bu problem cıkmadı ama bende cıktı, başkalarındada cıkmış olabilir herkez bu formu bilmiyordur, bilgisayarı yoktur, interneti yoktur vs.
Benimde dile getirdigim yazıda şuydu, motorum debriyaj problemi haric hicbir problemi ve eksigi cıkmadı gercekten guzel motordu, ama ben bu sıkıntıları cektigim ve honda servislerinin ilgisiz davranışları yuzunden sahsi fikrim uzak durun demektir...
Olur böyle vakalar
Sonucta kul yapısı n olursa olsun bozulmayacak deye bir olay yoktur.
Nitekim sepet icindeki cürük elma sana denk gelmiş.
Her markanın servisi kurulmustur bu demektirki bozulmayacak arac yoktur.
Bozulacakki döngü dönsün esnaf taşmı yiyecek:mrgreen:
Senin tek sanssızlıgın sevisle aranda olan reaksiyondan ibaret ciddiye almamıslar olay büyüdü sonucta senin dediğin olmustur (olması gereken)
Düğün n zaman ? :rendeer::rendeer::rendeer:
Arkadaşlar benim PS 8750km ye geldidiğerleri ne alemdeler acaba
![]()