- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
ewet PS nin radyatör ve fanı ön tarafta, dylanda ayak koyulan yerin orda motora yakın yani. araba fanı gibi çalışıyo. çok güzelBen öğrenciyim Anadolu Üniv.de Matematik bölümündeyim... hergün Min. 25-30 km yol yapıyorum. pazar günleride Eskişehir Endurodan aradaşlarla çevre gezilerine gdiyoruz...
şimdi ps ile ilgili size bazı soracaklarım var :
daha öncede scooter kullanmışsınız gerçi bende ara ara kullanıyorum arkadaşların fln, ps in yol tutuş karakteri nasıl alet savurma virajlarda kopma yapıyormu alet yeterince dengelimi ani frenlemede dylan gibi sistem kombine çalışabiliyormu??benim için en önemli olan viraj yeteneği bahsedermisiniz biraz..:cat: