Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ewet PS nin radyatör ve fanı ön tarafta, dylanda ayak koyulan yerin orda motora yakın yani. araba fanı gibi çalışıyo. çok güzel:) Ben öğrenciyim Anadolu Üniv.de Matematik bölümündeyim... hergün Min. 25-30 km yol yapıyorum. pazar günleride Eskişehir Endurodan aradaşlarla çevre gezilerine gdiyoruz...

şimdi ps ile ilgili size bazı soracaklarım var :

daha öncede scooter kullanmışsınız gerçi bende ara ara kullanıyorum arkadaşların fln, ps in yol tutuş karakteri nasıl alet savurma virajlarda kopma yapıyormu alet yeterince dengelimi ani frenlemede dylan gibi sistem kombine çalışabiliyormu??benim için en önemli olan viraj yeteneği bahsedermisiniz biraz..:cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
aykan
küçük teker li motorsikletlerin virajı büyük tekere göre daha tehlikelidir.
yarışcılar bile antıramanda küçük tekerlek li scooter ile viraj çeker ler kendini geliştirmek adına viraj önemliyse büyük teker öneririm.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan
küçük teker li motorsikletlerin virajı büyük tekere göre daha tehlikelidir.
yarışcılar bile antıramanda küçük tekerlek li scooter ile viraj çeker ler kendini geliştirmek adına viraj önemliyse büyük teker öneririm.

bugüne kadar sahip oldugum araçların hepsi büyük tekerdi ondan dedim küçük tekerede biniyorum arada ama bana güven vermiyor peugeot satelis 250 kullanıyorum arada bir düzde iyi ancak viraja gelince sıkıntı oluyor ps 13 jant pejo 12 zannediyorum bu 1 inç belki bi avantajı olabilir..
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Ben Activa ile neredeyse dimdik giriyodum virajlara yani hiç yatmıyodu. ancak PS ile sadece hafif gazdan elimi çekerek bazense hiç çekmeden çok rahat girebiliyorum. büyük motorlarla gezilere gidiyoruz hafta sonları. ortalama hızımız 90-100. onlar gibi giriyorum bende virajlara. activadan sonra çok daha yetenekli ve keyif veren bir alet oldu benim için. manevra kabileyeti çok iyi. frenleride Dylan'dan iyi desek yeri var. bi abimde dylan var. o arada benimkini kullanır. bende onunkini. 2mizde hemfikiriz bu konuda.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Ben Activa ile neredeyse dimdik giriyodum virajlara yani hiç yatmıyodu. ancak PS ile sadece hafif gazdan elimi çekerek bazense hiç çekmeden çok rahat girebiliyorum. büyük motorlarla gezilere gidiyoruz hafta sonları. ortalama hızımız 90-100. onlar gibi giriyorum bende virajlara. activadan sonra çok daha yetenekli ve keyif veren bir alet oldu benim için. manevra kabileyeti çok iyi. frenleride Dylan'dan iyi desek yeri var. bi abimde dylan var. o arada benimkini kullanır. bende onunkini. 2mizde hemfikiriz bu konuda.

ps den yol tutuş konusunda bi şüphem yok zaten geçenlerde activa kullanma şansım oldu beatde var onada biniyorum arada arkadaşların ama dylana bitürlü binemedim benim gözlemlediğim olay beat iyi ama activaya binince tedirgin oluyorum anlamadım gitti ne fark var arada motor şase aynı bitek gövde farklı belkide pisikolojiktir....ama ps de denemek isterim bi ara..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
kalite konuşuyorrr kalite hep sürmek istediğim motor dylandı:(:( millet o kadar medediyor mera kediormm
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
lastikleriniz IRC marka ise mutlaka kaliteli bir lastik ile değiştirin. orjinal lastiklerin yol tutuşları çok zayıftır.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
lastikleriniz IRC marka ise mutlaka kaliteli bir lastik ile değiştirin. orjinal lastiklerin yol tutuşları çok zayıftır.

şu an daha lastikler yeni olduğu için pek bi sorun yaşamadım. önümüzdeki kışa doğru michellin almayı planlıyorum... benim activada da IRC vardı onlar çok kötüydü. en ufak bi su görsün kayıyodu. ama bundaki IRC ler yağışlı havada bile virajda iyi tutunuyolar..
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
şu an daha lastikler yeni olduğu için pek bi sorun yaşamadım. önümüzdeki kışa doğru michellin almayı planlıyorum... benim activada da IRC vardı onlar çok kötüydü. en ufak bi su görsün kayıyodu. ama bundaki IRC ler yağışlı havada bile virajda iyi tutunuyolar..



Nasıl olur abi eminmisin virajda tutunduğuna..Veya sen lastikmi değiştirdin..Bugüne kadar ırc kullan kimseden böyle bi yorum duymadım ::):)
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Nasıl olur abi eminmisin virajda tutunduğuna..Veya sen lastikmi değiştirdin..Bugüne kadar ırc kullan kimseden böyle bi yorum duymadım ::):)

hergün üzerindeyim motorun ve eviimize giden yol virajlı ve rampa... demekki siz çok limitlerde kullanıyosunuz yada benim lastikler özel:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Eskişehire yolunuz düşerse bana ulaşırsanız yardımcı olurum;)

eyvallah kardeş sağolasın.

irc hakkında olumsuz yorum yapmak zor zira ben daha önceki honda c90 wave onlarda irc kullandım hiçbir problem yaşamadım tutunma konusunda, ancak 6400 lira para verip üzerindeki gelen lastiğin prelli olmasınıda bekliyor insan bence maliyet yüzünden yapılıyor birazda çünkü satışa gelen ilk ps lerin üzerinde standart prelli scorpion vardı!!
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
eyvallah kardeş sağolasın.

irc hakkında olumsuz yorum yapmak zor zira ben daha önceki honda c90 wave onlarda irc kullandım hiçbir problem yaşamadım tutunma konusunda, ancak 6400 lira para verip üzerindeki gelen lastiğin prelli olmasınıda bekliyor insan bence maliyet yüzünden yapılıyor birazda çünkü satışa gelen ilk ps lerin üzerinde standart prelli scorpion vardı!!


Abi doğrudur IRC de değilde dylana takılan modeller kötü..
Abi ilk gelen pslerdede IRC vardı sonradan gelenlerde pirelli var.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Abi doğrudur IRC de değilde dylana takılan modeller kötü..
Abi ilk gelen pslerdede IRC vardı sonradan gelenlerde pirelli var.

yanlışta hatırlıyo olabilirim ama bizim bodrum kıvrakta ilk gördüğüm ps de prelli scorpion vardı....baya sağlam lastikler irc orta kalitedir ne iyi ne kötü orta.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Bugün Eskişehirdeki arkadaşlarla ufak bi çevre gezisi yaptık. Karda bile lastikler yolda bırakmadı;)

DSC09739.jpg


DSC09766.jpg
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Alla allaa abi ben senden başka kimseden IRC hakkında olumlu bi yorum duymadım..:):) ama olsun sen memnunsan sorun yok kazasız belasız abi..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
6400 burdaki fiyatı bi 400 indirirler 6000 lira eder gene bişiy farkedeceğini sanmıyorum taş çatlasın 5800 fln olur oda çok para...bu motorun ederi 4300 en fazla....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst